Παράδεισος.
Για τον κάθε ένα από εμάς ο παράδεισος μας είναι διαφορετικός.
Για την Alisia παράδεισος είναι ένα μέρος στο οποίο όλοι τη λατρεύουν και ακούνε πάντα με προσοχή αυτά που τους λέει.
Για την Irene παράδεισος θα ήταν ένα μέρος όπου υπάρχει δικαιοσύνη και φυσικά σε αυτό το μέρος θα υπήρχε ο Jun που θα της χαμογελούσε πάντα.
Ο Jun για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του πίστευε ότι δεν θα έβρισκε ποτέ τον παράδεισο του. Όμως τον βρήκε στα μάτια της Irene.
Και ο Yugyeom...Δεν θα πάει ποτέ στο δικό του παράδεισο γιατί πολύ απλά πιστεύει ότι ο παράδεισος δεν υπάρχει.
Η αλήθεια είναι ότι ανεξάρτητα από το εάν οι πράξεις μας είναι καλές η κακές μπορούμε να βρούμε τον παράδεισο μας εδώ στη γη.
Μέσα από απλές όμως όμορφες στιγμές μπορούμε να βρουμε τον μικρό μας παράδεισο.
Δυστυχώς όμως υπάρχουν και κάποιοι άγγελοι στους οποίους αφαιρούνται άδικα οι ζωές τους επειδή άνθρωποι που έχουν χάσει τον παράδεισο τους όπως ο Yugyeom , αποφασίζουν τόσο ψυχρά να τους 'σβήσουν'.
Εξ'αιτιας των ανθρωπων που ειναι χαμένοι στη κολαση τους, η εμπιστοσύνη πλέον είναι σαν μία μικρή φλόγα που μπορεί να σβήσει ανα πάσα στιγμή.
Η Alisia εμπιστεύτηκε τον Yugyeom και κατέληξε προδομένη και πληγωμένη.
Η Irene όμως εμπιστεύτηκε τον Jun μαι βρήκε το δικό της παράδεισο.
Οπότε τίθεται το εξής ερώτημα.
Εσύ τι θα έκανες;
Στο κάτω κάτω όλα είναι θέμα εμπιστοσύνης έτσι δεν είναι;
! TΕΛΟΣ !
Ευχαριστώ όλους όσους αφιέρωσαν χρόνο για να διαβάσουν το βιβλίο μου. Επειδή θέλω να πω πάρα πολλά για αυτό το βιβλίο θα φτιάξω ένα ξεχωριστό βιβλίο όπου θα κάνω ανάλυση χαρακτήρων και γενικά θα σας περιγράψω την εμπειρία μου γράφοντας αυτό το βιβλίο καθώς και τα μυνήματα που ήθελα να μεταδώσω.Αλλά θα ζητήσω και τη βοήθεια σας. Αν θέλετε μπορείτε να μου κάνετε όσες ερωτήσεις θέλετε σχετικά με αυτό το βιβλίο και εγώ θα τις απάντησω όλες.
Και κάποιες τελευταίες ερώτησεις. Σας διδαξε κάτι αυτό το βιβλίο; Θα θέλατε να αλλάξετε κάτι; Γνώμες για το βιβλίο;
Αυτά από εμένα συγγνώμη που σας βασάνισα με ερωτήσεις . Εύχομαι να έχετε μια καλή ημέρα.
ESTÁS LEYENDO
Paradise lost/multifandom ff
Fanfic"Κανείς δεν περίμενε ότι ένας άγγελος μπορεί να βάλει φωτιά σε ολόκληρο το κόσμο" Greek thriller ff/ολοκληρωμένο