Yeni Plan

16 8 0
                                    

Hayal ile o gün görüşemedim. Annem şuan görüşmemizin faydalı olmayacağını söyledi. Ertesi gün yani bugün Hayal'i okulda görmek için onların sınıfın orada bekliyordum. Şansa bak ki Mert ve arkadaşları bugün okula gelme kararı almışlardı ve şuan onların sınıfın orada beklediğimizden olay çıkacağını zannettim ki Mert gelip benden özür diledi. Olduğum yerde donuk kaldım. Hiç beklemiyordum böyle birşey olacağını, ardından Barış arkadan gelerek Ben hallederim demiştim. Dedi. Ah Barış yine ne işler karıştırdın da başardın bu işi. O sırada Hayal geliyordu çok mutsuzdu, normal tabikide.
-Hayal ders zili çalmadan bir konuşsak mı?
-Şey bir süre konuşmasak hepimiz için iyi olur.
-Tamam bari uzun bir süre konuşmadan önce konuşalım.
-Tamam son kez uzun bir süreden yani... yani... anladın işte.
O sırada sırtıma büyük bir yük düşecek bir ses geldi arkadan. Ses Afra'nın sesiydi, bugün coğrafya sınavı var ve hemen ilk ders onun için beni çalıştır dedi ama şuan iki taraftan birini seçmek zorunda kaldım ve kendim için doğru olanı yaptım.
-Biliyorsun coğrafyayı bana hemen öğretsen yaparım bilgim var çünkü(Afra)
-Tamam ya siz halledin doğru dedi Afra ilk ders sınav var bende çalışayım.(Hayal)
-Hayır! Üzgünüm Afra ailesel bir olaydan dolayı Hayal'e yardım etmeliyim. Ben sana yetişirim ama şuan Hayal daha mühim. Hadi kantine geçiyoruz.(Okan)
-Ama... ama kanka...(Afra)
-Bunu yapacağını beklemezdim(Hayal)
-Bak Hayal şimdi boşver Afra'yı filan, ne olacak.(Okan)
-Derslerime yoğunlaşacağım müzik saçma bir hayaldi zaten. Kime ne faydam olurdu ki.(Hayal)
-Ama öyle düşünemezsin tamam oku okuma diyen yok ama niye bırakıyorsun? Sana zararı yok.(Okan)
-Var. Evde olanları mahallede olanları bilmiyorsun. O yüzden herkese zararı var.
-Dün o kadar düşündüm ki ne yapsam diye bir dinle beni seninde işine gelecek. Sana bir gitar almayı düşünüyoruz. Erdal Amcanın dükkanın deposunda yeşil ekranlı tam video çekilecek efsane bir mekan var. Sen yabancı şarkıları gitar eşliğinde cover yapacaksın sana bir sayfa açacağız yani.(Okan)
-Hayır istemiyorum. Benden olmaz bitti diyorum anla artık. Şarkı işi olmayacak hayatımda.Görüşürüz derse gidiyorum sınava çalışacağım.(Hayal)
-Pes ettin... pes ettin yani ama sen anlatırdın bana... sen bana anlatırdın... Halsey derdin sahnede çocuğunu düşürüyormuş ama yine de şarkı söylemeyi bırakmamış, Selena hastalıkla mücadele etmiş ama şarkı söylemeyi bırakmamış. Taylor linçlenmiş, üstüne oynanmış ama yinede bırakmamış. O yüzden hayatının en zor anında bile bırakma diye sen bana anlatırdın ama şimdi sen bırakıyorsun.(Okan)

Sınıfa geçtim. Çok sinirliydim aslında olmamalıydım çünkü empati kuruncu kızın yerinde olsam bende bırakırdım heralde ama bırakılmamalı. O onun hayali, herşeyi. Hoca sınıfa girdi yazılı olacaktık. Afra yüzüme bile bakmıyordu. Sınav kağıtlarını dağıttı ama aklımda olanlarda deminki olaydan dolayı gitmişti. Umarım Hayal'in aklında ki bilgiler gitmemiştir benim yüzümden. Off odaklanmalıydım ama yapamıyordum. Ege durumumu görünce ayağıma dürtüp, kağıdını bana gösterdi. Güldüm hızlı hızlı doldurmuş bana cevapları gösteriyor. Hemen yazmaya başladım. Sonradan aklım tekrar yerine gelince Ege'nin yaptığı bazı hataları fark edip düzelttim. Ardından Kuzey ve Barış'a da kopyaları verdik ve sınavı bitirdik.

O Sırada Diğer Sınıf

Sınav başladı kağıdı hızlıca doldurdum. Dersin bitimine 20 dakika kala sınav çoktan bitmişti. O sırada kendimi çok boşta kalmış hissettim. Aklıma Okan'ın mantıklı konuşmaları geldi ama ne kadar mantıklı olsa da ne yapabilirdim ki. Babama karşı gelemem. Annem babamı ve beni terk ettikten sonra ben olayı her ne kadar o yaşıma göre çok olgun karşılasamda babam kazıklanmayı kendine yediremedi. Benim üzerime çok düşmeye başladı ama fazla, galiba... benimde ondan kaçmamam için beni kollarına sarmayı düşünüyor. Kaçamayayım diye evet böyle düşününce de çok saçma bir şekilde babam haklı oldu. Barış'ın her zaman dediği gibi Bir konunun doğruluğu yoktur, bakış açısı vardır. Babamın bakış açısında babam, benimkinde ben, Okan'ınkin de Okan haklı oluyor. Peki o zaman nasıl çakacağız bu işin içinden?

Hayallerin Gittiği Yer (1.seri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin