Tanıtım(?)

76 5 1
                                    

Sizin korkularınız bazılarının gerçeği ve birlikte yaşadığı şeylerdir. Gözlerimizin görmediği renklerde neler yaşanıyor? Ya da duyamadığımız ses frekanslarında? Gidemediğimiz yerlerde neler var? Bir adım arkamızda gerçekten biri yok mu? Verdiğimiz tüm kararları biz mi veriyoruz? Bir insan hızlı kararları nasıl kendi verebilir ki?

Bazen karar vermekten bile aciziz ama ne kadar çok kendimize güveniyoruz ve özel olduğumuza inanıyoruz. Oysa insanı özelleştiren her şey bir yanılgıdır. Hepimiz özel değiliz, hiçbirimiz özel olmadık. Fakat bu hikaye özel bir aşkın hikayesi. Ruhlarla iletişime geçebilen bir çocuk ve yardıma ihtiyacı olan bir ruh. Bu onları yaklaştıracak mı yoksa birbirlerinden nefret mi ettirecek? Birlikte görelim.


☼☼☼


31 Ekim Cadılar Bayramı için #taorishalloweenfest20 etkinliğimiz başlamış bulunmaktadır. Katılmak isteyenler için katılım hâlâ devam ediyor bilginize :3. Yazarlarımız hikayelerini paylaştıkça profilimde açacağım bir okuma listesi ile onların da kitaplarını da kolayca bulabilirsiniz ayrıca #taorishalloweenfest20 tagını da kullanabilirsiniz!!  :3

Yazılan her kurgu yayımlandığı profilin eseridir. ; )

En kısa sürede kurgular yayında olacaktır. Durumdan yayınlanan hikayelerle ilgili duyuru atacağım.

Bilgi ve katılım için yifantaa agama mesaj atabilirsiniz.

Diğer yazar agalarımızı teknik(!) sebeplerden dolayı etiketleyemiyorum buraya. Affedin agalar...



SamhainophobiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin