0,8

2.4K 187 106
                                    

Kalp atışlarım hızlanırken  beni bulmaması için tanrıya dua ediyordum.

Arasına girdiğim dolabın içerisinden çıktım ve yavaş ve sessiz bir şekilde kütüphanenin çıkış kapısına doğru ilerlemeye başladım.

Sessiz olmaya o kadar özen gösteriyordum ki ,çok yavaş ilerliyordum.

Kütüphanenin çıkış kapısına geldim ve kapıyı açmaya çalıştım ama açamadım . Çünkü o kapıyı kilitlemişti.

Kapının yanından geçeceğim sırada yanımda iki kol belirdi.

Ben şaşkınca kaslı kollara bakarken ,arkamdan ses geldi.

Jm= yakaladım seni:)

Yavaş bir şekilde arkamı döndüm ve jiminin yüzüne bakmaya başladım.

Rs= benden ne istiyorsun..

Sesim fısıltı ile çıkmıştı ve bu ona zevk veriyordu .

Jm= benden ne kadar korkuyorsun sen:)

Rs=  ......

Ses çıkarmamam ona kahkaha attırmıştı. Yüzüme iyice eğildi ve.

Jm= benden bu kadar korkman beni çok güldürüyor rosé:)

Rs= benden ne istiyorsun!

Jm= aaa hadi ama kork benden ,az önce olduğu gibi:)

Rs= çekil!

Ellerimi ellerine kilitledi ve kapıya yasladı. Bedenlerimizin arasından iğne bile düşmeyecek seviyeye geldik resmen.

Jimin dudaklarıma bakarak konuştu.

Jm= senden ne istiyorum biliyormusun?

Ona hayır anlamında kafa salladım.

Jm= bende senden ne istediğini bilmiyorum ,ama dikkatimi çekiyorsun ...

Yavaş bir şekilde dudaklarıma doğru yaklaşmaya başladı.

Tam dudaklarımızı birleştirecekken, kütüphanenin çıkış kapısının arkasından bir ses geldi.

Hc= bu kapı niye kilitli!?

Jimin benden ayrıldı ve bana bakıp konuşmaya başladı.

Jm= şimdi kurtuldun ,ama tekrar karşılaşacağız!!

Kütüphanenin kapısını açtı ve kilitlediği ön kapıya doğru koşmaya başladı.

Arkamdaki kapı açıldı ve içeri hoca girdi

Hc= ne yapıyorsun burada!?

Rs= kütüphaneyi temizliyorum hocam.

Hc= hani niye temizlemedin.

Rs= daha yeni başlamıştın hocam.

Hc= iyi hadi biran önce temizle ve sınıfına dön. Derslerden geri kalma.

Hocaya gülümseyip önünde eğildim ve kaldığım yerden devam etmeye başladım.

●●●●

Az önce aldığım meyve suyumu yudumluyordum. Oturduğum kantin sandalyesinde.

Kütüphaneyi temizlendikten sonra zil çalmıştı, bende kantine geldim ve meyve suyu aldım. Şuandada oturmuş soluklanarak içiyordum.

Herkes kantinde sessiz sessiz takılırken, kantine kediye benzeyen bir kız girdi ve yanıma doğru geldi.

Jn= senin adın rosé mi!?

Rs= neden soruyorsun.

Jn= çünkü benim olan jimini etkilemiş!! Bana her fırsatta o kızdan bahsedip duruyor!! Öldüreceğim onu.

Rs= b-bilmiyorum.. 

Kız o kadar kötü bakıyordu ki beni yiyecek zannetim bir an.

Hemen arka tarafımızda oturan bir çocuk, kedi kıza benim rosé olduğumu söylemeye başladı.

Öğrenci= jennie, bu kız rosé...

Jn= demek rosé sensin!!

Elini kaldırmıştı. Tam bana tokat atacakken yan tarafımızdan ses geldi.

Jm= uzak dur ondan jennie!!!

ఌ︎SINIR❦︎ \JİROSEꨄ︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin