1,6

2K 145 116
                                    

Bavulumun içerisine mayomu' da koyduktan sonra bavulumu kapattım ve yatağımın üstünden indirdim.

Chanyeol beni aramıştı. Tüm okul tatile götürdükleri için herkes hazırlanıyormuş.

Abim biraz tantana yapsada onuda ikna etmiş bulunmaktayım.

Bavulumu elime aldım ve odamdan çıktım. Abimin odasının önüne ilerledim ve konuşmaya başladım..

Rs= abi ....

Jk= evet.

Rs= hadi  ,hazırım ben .

Jk= in aşağı geliyorum ben!

Bavulumu sıkıca tuttum ve aşağıya indim . Abimi beklemek adına kanepeye oturdum ve arkama yaslandım.

Nerden çıktı bu okul gezisi şimdi!? Ne güzel okuldan eve evden okula gidiyordum.

Merdivenlerden inen abim ile ayağa kalktım ve bavulumu aldım. Abimde kendi bavulunu aldı ve evden çıktık.

Kapının önünde duran abimin arabasının yanına geldim ve konuşmaya başladım.

Rs= bagajı aç abi

Jk= geliyorum.

Abim gelip bagajı açtı, bende bavulumu koydum ve geri çekildim. Abimde koyunca bagajı kapattı ve şoför koltuğuna geçti.

Bende vakit kaybetmeden abimin yanındaki koltuğa oturdum ve kemerimi taktım.

Abim arabayı çalıştırdı ve okula doğru sürmeye başladı.

Okul bizi servis ile götürecekmiş . Ne gerek vardı anlamıyorum burda otobüsçü abim vardı ya!

Bir süre sonra  okula geldiğimizde abim arabayı park etti ve indi. Bende onunla beraber indim ve herkesin toplandığı yere doğru ilerlemeye başladım.

Jk= chae! Bavulunu alsana kızım!

Rs= sen taşırsın abi!!

Onu dinlemeden topluluk olan yere ilerledim ve lisanın yanına gittim.  Elinde sarı bavulu ile bekliyordu.

Tabiki kendi sınırında!! Kimse kavga çıkarmasın diye sınırdaki öğrenciler başka servisle biz başka servisle gidecektik.

Ls= hoşgeldin ,jungkook yok mu?

Ona göz devirdim ve konuşmaya başladım.

Rs= arkada kendisi.

Lisa omuzuma dokundu ve bavulu ile arka tarafa doğru ilerlemeye başladı.

Bende gitmeden önce bir yüzümü yıkamak adına okulun içine doğru ilerlemeye başladım.

Okulun içine girdiğimde vakit kaybetmeden direkten lavobaya girdim ve elimi yüzümü yıkadım.

Yüzümü peçete ile kurulayarak dışarı çıktım.

Abimgilin yanına gideceğim vakit onların ve servisin burada olmadığını gördüm.

Sadece sınır çizgisinin öğrencileri ve onların servisi vardı!!

Bir öğretmenin yanına ilerledim ve konuşmaya başladım.

Rs= efendim. Bizim servis beni almadan gitmiş:(

Hc= seni almadan mı gitmiş. Tamam o zaman sende bu servise bin.

Kafam ile hocayı onayladım ve servise binen öğrencilerin yanına doğru ilerledim.

Bavulumda abimde kaldı!! Birde bana göz kulak olacaktı amip kafalı!!

En son servisin içine ben bindim ve içerisindeki öğrencileri incelemeye başladım.

Hepsi far görmüş tavşan gibi bana bakıyordu. Ama benim gözüm sadece birine takılmıştı .

Park jimin !!!

Bana sırıtarak bakıyordu. Arkamdaki hoca konuşmaya başladığında onu onayladım .

Hc= rosie sende şu kızın (jisoo) yanına geç.

Hocanın gösterdiği yere geçtim ve arkama yaslandım .

Js= selam.

Rs= merhaba .

Js= ben jisoo, jiminin ablasıyım.

Rs= memnun oldum jisoo

Js= sende jennienin nefret ettiği kız olmalısın.

Rs= hım hım  .

Kafamı çevirdim ve yan tarafımda oturan jimine bakmaya başladım. Jennie ile yan yana oturuyorlardı!!

Kafasını bana çevirdi ve sırıtmaya başladı. Bende ona gülümsedim ve oturduğum koltuktan kalktım.

Jiminin yanına ilerledim ve kucağına oturdum. Herkes bize bakmaya başladığında jimin konuşmaya başladı  .

Jm= önünüze dönün lan!!

Sırıttım ve yan tarafımda oturan jennieye bakmaya başladım. Bana sinirlice bakıyordu.

Aniden ellerini kaldırdı ve bana vurmaya çalıştı.

Ama jimin onun bileğini tuttu ve geri çekti.

Bende sırıtarak oturduğum kucakta biraz daha geri gittim ve kafamı arkamda duran jiminin göğüsüne yasladım.

Oda ellerini benim karnımın üzerinde birleştirdi ve kafasını boynuma gömdü.

Kesinlikle kıskandığım için yapmadım!! O zaten benim!!!!

Kesinlikle kıskandığım için yapmadım!! O zaten benim!!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ఌ︎SINIR❦︎ \JİROSEꨄ︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin