Vlastnit...
Taurus, nebo-li Býk je druhým znamením.
Je to spíše materiálně založené znamení. Těší je finanční zabezpečení a komfortní život, ke kterému přistupují velmi zodpovědně a svou pracovitostí se snaží dosáhnout toho, aby se mohli obklopit pěknými věcmi. Dokáží ocenit luxus a dobré jídlo. Jsou realističtí, spolehliví, vytrvalí, odolní, půvabní, vkusní, stojí nohama pevně na zemi a mají skvělé organizační schopnosti. Nikdy neriskují. Mají rádi klid a neradi slyší hádky a spory. Jsou to velcí romantici a když už mají pocit, že si našli svého partnera, jsou mu věrní. Pokud si najde nějakého nepřítele, je schopen nesnášet ho po hodně dlouhou dobu. Mívají předsudky, chybí jim tolerance a dokáží být hodně tvrdohlaví. Sice se obecně v tomto znamení jedná o klidné duše, ale pokud se vám podaří je rozzlobit (což také není jednoduché), je rozhodně lepší uhnout mu z cesty. Někdy mohou být plašší a spíše se drží v pozadí. Jsou přizpůsobiví a obzvláště v menším věku jim může dělat problém říct svůj názor a místo toho se raději budou řídit příkazy. Pokud se pro něco nadchnou, jsou neústupní a jdou za svým cílem.
Nejvíce si rozumí s Rakem, Pannou, Kozorohem a Štírem (případně i s Býkem) a nejméně s Rybami, nebo Vodnářem, Střelcem a Lvem.
Trvání: 21. dubna až 20. května
Živel: země
Planeta: Venuše
Kameny: achát, avanturín, beryl, citrín, malachit, růženín, zirkonProč duniroh?
První co mě napadlo bylo, že k býkovi má postavou nejblíž. A co se týče jeho chování, řekla bych, že to k němu taky v lecčem sedí. Třeba, že duniroh se rád zdržuje na zemi, většinou je klidný a vyrovnaný, ale pokud ho naštvete a on se proti vám rozběhne, rozhodně je lepší uhnout. Moc na sebe neupozorňují. Zároveň bych řekla, že to je odolný a vytrvalý drak.
ČTEŠ
Znamení drakokruhu
RandomZemě, vzduch, voda, oheň. Čtyři nezkrotné, neovladatelné a ničivé přírodní živly, které jsou od starověku chápány jako základní složky světa. A ke každému byla přisouzena znamení. Znamení zvěrokruhu. K zemi Kozoroh, Býk a Panna, k vzduchu Vodnář, Bl...