Splnění svých vlastních tužeb a přání...
Aries, nebo-li Beran, či Skopec, je prvním znamením.
Překypují životní energií a někdy až dětskou radostí ze života, jsou spontánní, impulzivní, otevření, bezstarostní, důvěřiví, podnikaví a rádi by všechno hned. Když se s vámi chtějí o něco podělit, rozhodně neváhají a hned zavolají. Často a rychle se pro něco nadchnou a pak jsou průbojní a ambiciózní. Cení si odvahy, umí si prosadit to, po čem touží a za svým názorem si většinou tvrdohlavě stojí. Typičtí jedinci tohoto znamení jsou rebelové a průkopníci. Díky tomu to sice v životě mohou dotáhnout daleko, ale také se často zaplést do sporů a hádek. Bývají netrpěliví a v zápalu boje hází opatrnost za hlavu. Také jdou rovnou k věci, schází jim jemnost a svým chováním mohou někdy jiným ublížit, aniž by si to uvědomili. Na druhou stranu jsou prchliví - mohou se vás dotknout, ale obratem na to zapomenou. Nemají předsudky (nedělají rozdíly mezi lidmi, kteří jsou například rozdílného postavení ve společnosti) a jsou přizpůsobiví, takže změnit společnost, prostředí nebo i vlastní názor by neměl být takový problém. Nejsou spořiví a raději mění peníze v něco, co lidem kolem udělá radost. Nejsou lstiví, nedrží zášť a nežijí pro minulost ani budoucnost. Jen pro dnešek.
Nejlépe by se měl snášet se Lvem, také se Střelcem, Blížencem a Vodnářem. Nejméně vhodný je Rak a nerozumí si ani s Býkem nebo Kozorohem.
Trvání: 21. března až 20. dubna
Živel: oheň
Planeta: Mars
Kameny: achát, ametyst, diamant, hematit, karneol, zelený granátProč děsovec obludný?
No, sháněla jsem draka se silnou vazbou k ohni a narazila na děsovce. Připadalo mi, že se hodí k Beranovi i povahově - impulzivní, důvěřivý, někdy bezohledný, tvrdohlavý, nezákeřný,... . A navíc děsovčí rohy mohou růst různým směrem, tak proč ne jako beranům?(Pokud je někdo z vás trochu zmatený z toho, co to tu vytvářím, prosím mrkněte na popis knihy 😉)
ČTEŠ
Znamení drakokruhu
CasualeZemě, vzduch, voda, oheň. Čtyři nezkrotné, neovladatelné a ničivé přírodní živly, které jsou od starověku chápány jako základní složky světa. A ke každému byla přisouzena znamení. Znamení zvěrokruhu. K zemi Kozoroh, Býk a Panna, k vzduchu Vodnář, Bl...