♌ Leo ♌

324 17 12
                                    

Získání obdivu a respektu...

Leo, nebo také Lev je pátým znamením.

Stejně jako Slunce rádi září a jsou středem pozornosti. Jedná se o rozené vůdce s přirozenou autoritou. Chtějí být ve všem první, což je nutí dotáhnout to opravdu daleko. Pomáhají jim v tom i organizační a diplomatické schopnosti. Chtěli by působit mocně, silně, sebejistě, úspěšně a přitažlivě. Jsou společenští, dobrosrdeční, velkorysí, hrdí, důstojní, pyšní, rádi se předvádějí a kritiku nesnášejí zrovna nejlépe. Mají rádi sami sebe, slávu, potlesk a život. Velmi neradi se přizpůsobují, podřizují a už vůbec nemají rádi, když se mají zabývat nudnými věcmi (které rádi přenechají druhým) a omezování. Je velmi sdělný a rád vám řekne svůj názor, i kdyby jste se ho neptali. Líbí se jim kvalitní věci, luxus, šperky a blýskavé věci, pokud vědí, že mohou, rozhodně neváhají obětovat pro něco z toho své peníze a strach z výstřednosti nemají. Potřebují obdiv a pocit, že jsou na nich ostatní závislí. Nebývají žárliví a pokud tak působí, je to spíš protože si připadají, že prohráli nebo byli poníženi. Jelikož chtějí žít v radosti, snaží se nebýt neoblíbení, průměrní a pokud možno se vyhýbají krizím.

Nejlépe se snese s Beranem, ale dobré je to i s Blíženci, Střelcem a Váhami. Nejhůře vychází s Býkem, Rakem, Pannou, Štírem a nebo s jiným Lvem.

Trvání: 22. července až 21. srpna
Živel: oheň
Planeta: Slunce
Kameny: citrín, diamant, granát, heliodor, jantar, platina, rubín, smaragd, tygří oko, zlato, zlatý topaz

 srpnaŽivel: oheňPlaneta: SlunceKameny: citrín, diamant, granát, heliodor, jantar, platina, rubín, smaragd, tygří oko, zlato, zlatý topaz

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Proč bouřkořez?
Je to hrdý a majestátní drak, který velmi dbá na svůj vzhled. Schopnost vést mu také nechybí stejně jako diplomatické dovednosti a přirozená autorita. Je velkorysý a dobrosrdečný, ale dokáže se celkem lehce naštvat. Působí silně, nezávislé a mocně. A nevím, jak vám, ale štíty za hlavou mi připomínají lví hřívu.

Znamení drakokruhuKde žijí příběhy. Začni objevovat