♒ Aquarius ♒

261 16 6
                                    

Lidskost, záchrana světa...

Aquarius, nebo také Vodnář, je jedenáctým znamením.

Jedná se o velmi vizionářské znamení se silnou skrytou touhou po svobodě, ničení starých a přežitých záležitostí všech druhů, toužící po pokroku, reformátorství a humanismu. Není proto divu, že jsou to velcí objevitelé, myslitelé a dokonce i revolucionáři. Jejich myšlení je bystré a vždy dopředu. Často se kvůli svému názoru potýkají s nepochopením. Snaží se být v něčem originální nebo zvláštní a lpí na morálních hodnotách a poznání. I jejich životní styl může být neobvyklý. Nadevše si cení přátelství a své přátele a známé nikdy nenechávají na holičkách. Ale pokud jim připadá, že mají lepší vztahy s přáteli, než s rodinou, mohou jim připadat důležitější právě přátelé než rodina. Většinou jsou nevyzpytatelní, nepřizpůsobiví, ale vůči jiným tolerantní. Moralizují - snaží se měnit a opravovat druhé. Nemají rádi pravidelnosti a rutinu. Věří, že jsou schopni změnit vyzkoušené a ověřené způsoby a přijít s novými a převratnými. Jsou idealisté a mají rádi pravdu, ale ne vždy se jí sami řídí, jelikož jsou mnohdy pokrytečtí - něco jiného vám řeknou a něco jiného udělají. Přehnané citové projevy považují za slabost a někdy dokáží postavit své myšlenky nad lidi.

Nejvíce si rozumí s Blíženci a Vahami. Nejméně harmonický vztah bývá s Kozorohem, Štírem a Rybami.

Trvání: 21. ledna až 20. února
Živel: vzduch
Planeta: Uran, Saturn
Kameny: akvamarín, drahé opály, jaspis, křišťál, lazurit, modrý fluorit, modrý safír, modrý topaz, obecné opály, stříbro, tmavé opály, tyrkys

 únoraŽivel: vzduchPlaneta: Uran, SaturnKameny: akvamarín, drahé opály, jaspis, křišťál, lazurit, modrý fluorit, modrý safír, modrý topaz, obecné opály, stříbro, tmavé opály, tyrkys

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Proč skřipouch/skrill?
Musím přiznat, že tohle byl nejtěžší výběr ze všech znamení. Taky jsem ho dělala teprve včera večer. S tímto druhem přišla nakonec DestinyDraco a já bych řekla, že chováním se hodí. Sice toho nemá moc společného s vodou, ale svým způsobem to ani Vodnář ne, když jeho živlem je vzduch. Skřipouch je nevyzpytatelný, bystrý drak, pro kterého je důležitá svoboda. Kvůli chování bývá často nepochopen. Pokud se s někým spřátelí, je ochoten udělat pro něho cokoli. Není moc přizpůsobivý, ale tolerantní dokáže být také, pokud se jedná o přátele.

Znamení drakokruhuKde žijí příběhy. Začni objevovat