Kontrola...
Scorpio, nebo také Štír, je osmým znamením.
Jedná se o velmi emociálně založené znamení, které vše bere smrtelně vážně. Dokáží být přátelští, hovoroví a milí, stejně jako chladní a mlčenliví. Mohou působit nenápadně, ale to jen čekají na správný moment. A že vydrží čekat dlouho a tvrdohlavě, když je to potřeba. Je těžké poznat, na co právě myslí. Mají obrovskou intuici, trpělivost, silnou vůli, výbornou paměť, sebejistotu vytrvalost, citovou hloubku a schopnost soucitu. Nerad si přiznává, že udělal chybu. Nikdy nezapomíná křivdy a neváhá vám ránu vrátit, ale až v okamžiku, kdy to nejméně čekáte a ještě větší silou. Bude to vlastně snad nejnebezpečnější nepřítel, když mu ublížíte. Nikomu hned tak nedůvěřují a chtějí mít nad vším kontrolu. Jsou podezřívaví, žárliví, pomstychtiví a kritičtí. Málokdy projeví toleranci. Pod tvrdým pancířem se ale skrývá vášnivá a citlivá duše, která bude věrná a nápomocná tomu, koho má rád. Pokud ovládnoh všechny své stránky, stanou se z nich nejlepší verze sebe sama a můžou toho hodně dokázat. Jejich psychologické myšlení je silně vyvinuté a nedělá jim problém odhalit skutečnou osobnost člověka a lež. Může to být "nejlepší" a zároveň "nejhorší" znamení - díky svým vlastnostem to mohou být géniové, stejně jako nejnebezpečnější zločinci.
Ze všech znamení se nejlépe snesou s Kozorohem, Rakem a Býkem. Nejméně s Beranem.
Trvání: 23. října až 21. listopadu
Živel: voda
Planeta: Mars, Pluto
Kameny: achát, černý obsidián, černý opál, granát, hematit, korály, měď, rubín, tmavé opály, topaz, turmalínProč trojčák?
Myslím, že tady je to docela jednoduché. Za prvé má vzhledem ke štírovi ze všech draků nejblíž. Za druhé, ta povaha k němu skvěle sedí. Inteligentní, podezřívavý a hlavně, pokud ho naštvete, smrtelně nebezpečný. Trojitý úderník si pamatuje křivdy a neodpouští. Ale pokud se dostanete pod jeho tvrdý pancíř, získáte oddaného přítele.
ČTEŠ
Znamení drakokruhu
RandomZemě, vzduch, voda, oheň. Čtyři nezkrotné, neovladatelné a ničivé přírodní živly, které jsou od starověku chápány jako základní složky světa. A ke každému byla přisouzena znamení. Znamení zvěrokruhu. K zemi Kozoroh, Býk a Panna, k vzduchu Vodnář, Bl...