-12-

2.9K 269 24
                                    

⬅️Unicode➡️Zawgyi

✨My Oxygen✨O₂
#12

                     ⬅️For Unicode

ဒီနေ့တော့Chaeသေချာပေါက်တွေ့ရမှာ...အစကထဲကကြိုချိန်းထားပြီးသားမလို့...ပြီးတော့သေချာသွားဖို့စိတ်ပိုင်းဖြတ်ထားတာမလို့ဒီနေ့တော့KimJisooဆိုသောဒီအမျိုးသမီးကိုတွေ့ဖြစ်အောင်တွေ့မယ်...

သူမချိန်းသောနေရာကိုChaeအသေအချာရောက်မှာပါ...သူမဆိုင်မှာတွေ့ဖို့ချိန်းထားတာလေ...ပြီးတော့လက်ဆောင်ပေးမယ်လို့လည်းပြောထားတယ်...တကယ်တော့လက်ဆောင်ကြောင့်သူမဆီသွားချင်နေခဲ့တာမဟုတ်ပါဘူး...သူမမျက်နှာလေးကိုမြင်ချင်လွန်းလို့သွားရတာပါ...ဒါကိုKim Jisooဆိုတဲ့သူမတော့သိမယ်မထင်ပါဘူး...

ဒီကလူတစ်ယောက်ကသူ့ကိုဘယ်လောက်လွမ်းနေလည်းဆိုတာပေါ့~~~

Chaeရောက်ရောက်ခြင်းမြင်ရတဲ့မြင်ကွင်းကသိပ်တော့လှပနေခဲ့တာမဟုတ်ဘူး...လှပါတယ်ကျက်သရေရှိပါတဲ့ဆိုတဲ့သူမရဲ့ဘေးမှာကြည့်လို့မကောင်းတဲ့Styleအပြည့်နဲ့အမျိုးသားတစ်ယောက်ရှိနေတယ်...

အဲ့လူကUnnieကိုရီမောစေတယ်...ပျော်ရွှင်စေနေတယ်...ဒီလူကိုChaeကျေးဇူးတင်မိပါတယ်...Unnieကိုရီမောအောင်ပြုလုပ်ပေးလို့...ဒါပေမယ့်တစ်ခါထဲအမြင်တော့ကပ်မိတယ်...Unnieအနားမှာရှိနေလို့...

တကယ်ကUnnieကိုပျော်အောင်ရီအောင်Chaeကဘဲလုပ်ပေးချင်တာမလို့~~~

လုပ်ပေးချင်တယ်...လုပ်ပေးချင်ပေမယ့်...ခုUnnieဘေးမှာရပ်နေတဲ့Styleကျကျလူကြီးလူကောင်းဆန်တဲ့လူကိုတော့ကြောက်မိတယ်...

အဲ့လူရဲ့အကြည့်တွေ...Unnieနဲ့စကားပြောနေအခါအရောင်တောက်လာတဲ့သူရဲ့အကြည့်တွေကChaeခြေလှမ်းတွေကိုနှေးကွေးသွားစေတယ်...

ကျေးဇူးပြုပြီးChaeနဲ့မိတ်ဆက်ပေးတဲ့အခါအဲ့လူကိုသူငယ်ချင်းလို့ဘဲပြောပေးပါ့လားUnnie~~~

-Chae...Chaeဒီမှာ...

-ဟုတ်Unnie...

-Chaeဒီနေ့တူတူညစာသွားစားမယ်ပြောထားတာလေ...အဲ့တာသူပါပါလာလို့အဆင်ပြေမလားChae...

-ပြေပါတယ်...ရပါတယ်Unnie...

ကားမောင်းတာတော့HanMimဆိုတာကမောင်းတယ်...Unnieကဘေးမှာပေါ့...Chaeကတော့နောက်ခုံမှာပါ...

My Oxygen O₂(JENLISA MYANMAR)Z+UWhere stories live. Discover now