-35-

3.3K 275 62
                                    

⬅️Unicode➡️Zawgyi

✨My Oxygen✨O₂
#35

                   ⬅️For Unicode

-JiJi...

-ဘာလာလုပ်တာလည်း...ဖယ်Chaeyoung...ဘာလို့ဒီအထိလည်း...

-ဘာလို့အိမ်ပြန်မလိုက်တာလည်း...Chaengဒီလောက်ခေါ်နေတာကို...ဘယ်ချိန်ထိလည်းဘယ်ထိဒီလိုတွေဆက်ပြီးခေါင်းမာနေမှာလည်း...

-မလိုချင်ဘူးမလား...ခေါင်းမာတာ...အဲ့ဆိုလမ်းခွဲလိုက်...လမ်းခွဲလိုက်လေ...မင်းလည်းလွတ်လွတ်လပ်လပ်နေရတာပေါ့...

-Kim Jisoo...!

-မခေါ်နဲ့...ဒီနေရာမှာလာပြီးအော််မနေနဲ့...

ထွက်သွားတယ်...ဒီနေ့လည်းSanaUnnieအိမ်ဘဲပြန်အိပ်မယ်ထင်တယ်...အိမ်ပြန်ဖို့ခေါ်ရတာဒီလောက်ခက်တာလား...

အလုပ်ပြီးသည်ထိChaeလာစောင့်နေတာဘယ်နှစ်ရက်ရှိနေပြီလည်း...JiJi...တအားကိုဘဲ~~~

-JiJi...နေအုန်း...

ကားပါကင်နားဖြတ်သွားတဲ့လူတစ်ချို့ရှိနေတယ်...ထိုလူတွေကအသံလာရာကိုအာရုံရောက်နေကြပါတယ်,,,

-အလုပ်ထဲမလို့...လေးစားလို့ပြောနေတာ...Chaengစိတ်မတိုခင်လိုက်ခဲ့...စကားအေးဆေးပြောရအောင်...ခုကနားချိန်မလား...ကားပေါ်တက်...

-Chaeyoung...

-ကြာတယ်JiJi...

-Ya...လွှတ်လို့...

Chaeစိတ်တိုတိုနဲ့ကားပေါ်ထိအတင်းဆွဲခေါ်ခဲ့တယ်...စိတ်ဦးပေါက်ရာကားကိုလည်းမောင်းသွားလိုက်တယ်...မဟုတ်ရင်စိတ်တိုလွန်းလို့ဘာတွေလုပ်မိမလည်းမသိနိုင်ဘူး...

Lalisaပေးတဲ့အကြံကအသုံးတော့ဝင်သားဘဲ...ကားပေါ်တော့ပါလာသားဘဲ...ပါးရိုက်ခံရပြီမှတ်တာ...တော်သေးလို့~~~

-ဆင်း...စကားပြောရအောင်...

-မဆင်းဘူး...ပြောဘာလဲ...

-ဒီနေ့အလုပ်ပြီးရင်...အိမ်ပြန်ရအောင်ပြန်လိုက်ခဲ့တော့...Appaလည်းစောင့်နေတယ်...

-မင်းဘာသာပြန်ပါ့လား...

-ဘယ်ချိန်ထိဒီလိုတွေလုပ်နေမှာလည်း...ဘာလို့ဒီလိုစိတ်ဆိုးပြီးကောက်နေမှာလည်း...Appaနဲ့Eommaကိုပါစကားမပြောဘဲရှောင်နေတဲ့အထိလေ...

My Oxygen O₂(JENLISA MYANMAR)Z+UWhere stories live. Discover now