-34-

3.4K 292 79
                                    

⬅️Unicode➡️Zawgyi

✨My Oxygen✨O₂
#34

                   ⬅️For Unicode

-မပြန်ဘူး...လုံးဝမပြန်နိုင်ဘူးJiJi...လိုက်ခဲ့...

-ထပ်ပြသာနာမတက်ချင်ဘူးနော်ParkChaeyoung...ပြန်တော့...

-Chaeyoung...ပြန်လိုက်တော့...သမီးကမတွေ့ချင်ဘူးဆိုတော့...ပြန်လိုက်...

-Appaအဲ့တာကလေ...

-တောင်းပန်ပါတယ်...JiJiနဲ့သေချာစကားမပြောမရမချင်းChaeမပြန်နိုင်ဘူး...

-Chaeစကားကိုဘယ်လိုပြောနေတာလည်းအဲ့တာ...

-သိတယ်JiJi...ပြန်လိုက်ခဲ့ကောင်းကောင်းပြန်ပြောစေချင်ရင်...

-Chaeပြန်တော့...ငါ့လက်ကိုလွှတ်တော့...

-Chaeလေသံမကျယ်ခင်ပြန်လိုက်ခဲ့နော်JiJi...

-Sooကမပြောချင်တော့ဘူး...အဲ့ကြောင့်ပြန်လိုက်တော့Chaeyoung...

ပေကပ်နေနေပြီးJiJiလက်ကိုလွှတ်မပေးဘဲအတင်းဆွဲထားခဲ့မိတယ်...ChaeသိတာJiJiပြန်လိုက်ဖို့တစ်ခုထဲပါ...အဲ့အတွက်Chaeရိုင်းပြခဲ့မိတယ်...

ဒါကြောင့်လား...ဒါကြောင့်Chaeကိုရိုက်ဖို့ရွယ်တဲ့ထိခံခဲ့ရတာလား...Kim Jisooရဲ့Appaဆိုတာကလေ~~~

-Appa...Appa...တော်တော့နော်...တောင်းပန်ပါတယ်...မလုပ်ပါနဲ့...ထားလိုက်ပါတော့...ပြန်တော့Chaeyoung...

-Kim Jisooပြန်လိုက်ခဲ့...

JiJiလက်ကိုChaeဆွဲပြီးလိုက်ဖို့ခေါ်လိုက်တယ်...ခေါ်ပေမယ့်...ကံမကောင်းစွာနဲ့သူမရဲ့Appaတွန်းတာခံလိုက်ရတယ်...

မြေကြီးပေါ်လဲကျသွားတဲ့Roséတစ်ယောက်ဝဲတက်လာတဲ့မျက်ရည်တွေကိုပြန်ထိန်းထားခဲ့ရပါတယ်,,,

လဲကျသွားတာ...လဲကျသွားခဲ့တာ...သမီးတစ်ယောက်ကိုကာကွယ်ပေးတဲ့Appaကြောင့်လေ~~~

-Ya...ဒီခွေးကောင်တော့...

ရှိနေတဲ့ဦးလေးကAppaကိုရုတ်တရက်ဆွဲထိုးတဲ့ထိရောက်သွားတယ်...JiJiကောChaeကောဝင်တားနေရတဲ့အခြေအနေထိပါ...

-ခွေးကောင်...Kim Jisooအတွက်နဲ့..နှိပ်စက်မနေနဲ့...

-ငါ့သမီးကိုမထိနဲ့...အဲ့ကြောင့်မင်းတို့တွေကိုသဘောမကျတာ...လုပ်ရက်တွေအ​မူအရာတွေက...Ha...အကြောမာတာတော့အမေတူသမီးဘဲ...

My Oxygen O₂(JENLISA MYANMAR)Z+UWhere stories live. Discover now