İçerisi oldukça karanlık ve nemli olan odadaki sandalyemden kalkarak, ellerimi bir birlerine paralel bir şekilde masaya dayadım ve kafamı karşımdaki kişiye doğru yavaşça uzatarak, ciddi bir surat ifadesi ile konuşmaya başladım.
Ben- ''Ne istedin lan o zavallı kızdan!!! ''
Sesim oldukça kaba ve sert çıkarak odada yankı yaparken karşımdaki sandalyede dirseklerini masaya dayamış ve elleri ile kafasını tutarak, benim söylediğim şeylere hem itiraz edip, kafasını sallayıp hem de gözlerinden durmaksızın yaşlar akan adamdan ses çıkmıyordu.
Ben- ''Cevap versene! Şerefsiz, alçak herif!!! ''
Sağ elimi sertçe masaya vurarak konuşmaya devam ettim.
Ben- ''Sana diyorum! Bak bana lafımı tekrarlatma! Ne istedin o 16 yaşındaki kızdan!!! Kız daha lise 2 ye gidiyor! O kız okuyup, hayatını kurtararak senin gibi insan demeye utandığım kişilerden ayrı bir hayat yaşayacaktı. Ama sen o kızı daha bu yaşındayken hayattan soğumasını sağladın! Senin gibi zebanilerin yaşamaya hiç hakkı yok. Duydunmu?!!! ''
Adam daha fazla söylediğim cümleleri kendine yediremeyip, kafasını resmen deşmeye çalıştığı ellerini kafasından yavaşça çekerek, yutkundu ve alçak bir ses tonu ile konuşmaya başladı.
**_*- ''Yeter-ye-ye-ter a-ar-tık.''
Ben- ''Yetmez artık!!! Ne oldu? Yaptığın patavatsız hareketler zoruna mı gitti yoksa ha? Herkes yaptığının karşılığını alır. O kızın hayatını nasıl kararttıysan, senin de hayatın kararacak anladın mı?!!''
Cümlelerimi tamamladıktan sonra içeriye giren 2 polisi, gören karşımdaki adam telaş ve panik yaparak alel-acele konuşmaya başladı.
**_*- ''Yapmayın. Ne olur yapmayın. Ben yaptım siz yapmayın. Yalvarıyorum size.''
Sırıtarak, karşımdaki kişinin kollarından tutarak götürmeye çalışan polislere bakarken tekrardan konuşmaya başladım.
Ben- ''Az öncede dediğim gibi 'Herkes yaptığının karşılığını alır' Ve yalvarmanın sana pekte yardımı olacağını sanma sakın! Ve yine söylediğim gibi 'Birinin hayatını kararttıysan, senin de hayatın kararacak'.''
Polisler adamı kapıdan dışarıya çıkartırken, adam hala yalvarıp, yakarmaya devam ediyordu ama burada acıma ve 2. Bir şans diye bir şey yok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖŞE (Texting)
Action'' Namusumuz ve şerefimiz adına buradayız!!! '' ''Birinin hayatını karartırsan, senin de hayatın kararacak! ''