Teha menyandar ke dinding manakala Hanis mula mencium Teha kembali. Hanis mula meraba kotey Teha, mengusap dan mengurut dengan perlahan.
Teha: Sayang...jangan la seksa I.
Hanis: I jatuh cinta dengan batang you.
Hanis mencium, menghidu dan menjilat batang Teha.
Hanis: I suka telur yang naik merah sikit. Sebab nanti bila berkilat dengan air liur I, it looks sexy as hell.
Teha: You're such a bad girl. I like that attitude.
Hanis tersnyum smirk dan mula menggunakan krim pelicin kat kotey Teha. Tangan Hanis jugak meratakan krim itu ke telur Teha. Telur Teha diraba lalu dia mencengkam telur.
Hanis mula menjilat, mencium, isap dan mengulum telur tu.
Hanis: Sedapnya...I suka! Dapat rasa benjolan telur you kat mulut I.
Hanis mula mengocokkan kotey Teha ke dalam mulut Hanis. Teha makin lama makin kuat menahan nafsu Teha, kemudian Hanis mendalamkan lagi kotey Teha sehinggakan seluruh batang di dalam mulut Hanis.
Teha: Ahhhhh~ Errhhhh~
Hanis keluarkan balik dan kembali mengocok batang Teha dengan laju.
Teha: Don't! Nanti I buat cara kasar~
Hanis: I need that. Please fuck me as brutally as you can.
Teha akhirnya menolak Hanis baring. Teha mula masukkan batangnya yang besar itu ke dalam pepek Hanis.
Hanis: ARGGHHHH!!!
Hanis membesarkan lagi kangkangannya kemudian Teha mula menghentak Hanis dengan perlahan. Makin lama makin laju.
Hanis: Uhhh~ You buat dengan gentle. Unlike my ex, main kasar.
Teha: It's just because he doesn't even like you.
Hanis: Betul ke?
Teha: Kalau betul. Kenapa dia tak buat macam mana I layan you sekarang ni?
Teha terus mencium Hanis sambil kotey dia menghentak pepek Hanis dengan laju sehinggakan ia menghasilkan bunyi.
PAP PAP PAP PAP PAP PAP PAP PAP
Makin lama makin kuat.
Hanis: Ahhhh ahhh ahhh ahhh~ Ohh so fucking gooood~~~
Lentok badan Teha makin laju apabila bontotnya keluar dan masukkan badannya membuatkan Hanis mula terikut-ikut.
Teha: Oh fuck...your boobs~ so fucking horny~
Hanis: Picit tetek I kuat-kuat sayang~
Teha: Oh yeahhh~ Montok giler!!!
PAP! PAP!
Teha memicit, menampar dan main tetek Hanis. Puting Hanis juga dipicit kemudian dipusing-pusingkan.
Hanis: FUCKK!!! That is sooo gooddd~ picit lagi puting I~
Teha: Oh yeah my girl got fucked by me. She's so freaking hot.
Monolog Teha. Kotey Teha dikeluarkan lalu Teha memancutkan banyak air ke atas badan Hanis.
Hanis: Yess... I nak minum~ Urmm~
Teha: Sexynya you.
Hanis bangun dan buat posisi anjing (doggy style).
Teha: Butt hole or still want me to fuck your pussy?
Hanis: I want your big dick fucking my butt hole. I want it so bad. Oh my god~~
Teha terus masukkan kotey dia ke dalam lubang bontot Hanis kemudian menjolok Hanis dengan perlahan.
Hanis: Ohhh~ fuck yeah~ I boleh rasa~ ohhh shit~~~
Teha: Erhhhh~ Shit your so fucking hot when you got fucked up.
Hanis: Memang I nak kena jolok. I suka sayangg... I sukaa~~~
Teha: I akan buat you puas malam ni.
Hanis: Yess~ Make it brutal. I betul-betul nak pepek I ni kena jolok banyak kali dengan saiz batang macam you.
Teha: Shit said it that again and you fucked up.
Hanis: Come on! Fuck me harder! Ahhh~ Cum in my butt!
Teha: Oh yeah that's I want to hear it.
The menjolok Hanis dengan laju sehingga Teha memancut kali kedua. Kotey Teha dikeluarkan lalu Teha menjilat dan minum air mani dia di bontot Hanis.
Teha: I tak sabar nak buat another next round.
Continue...
YOU ARE READING
My style
Non-Fiction📣❌🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞❌ THIS IS JUST FOR A SCENE. KALAU NAK BACA MESTI KENA FOLLOW. VOTE AND COMMENT DOWH... JANGAN LUPE SHARE KAT KAWAN-KAWAN KORANG YANG SAMA TARAF NGAN KORANG!!!!