???: Mad, kau buat apa tu?
Mad: Aku buat kerja. Kenapa?
???: Erk...takde pape. Hmm...
Seorang lelaki itu kelaur dari bilik itu dan duduk di atas katilnya. Tiba-tiba lelaki itu ingin untuk menonton sebuah porn.
Laptop dikeluarkan dan mula mencari video. Nafsu lelaki itu hilang kepada seorang gadis. Apabila dia melihat porn lelaki dan perempuan melakukan project, lelaki itu langsung tak stim.
Matanya tertancap kepada sebuah video yang telah menarik perhatiannya.
???: Gay?
Lelaki itu mula menaip dan mencari video yang berkaitan dengan gay. Sebuah video dimainkan, ternyata nafsunya mula membuak.
Sedang lelaki itu melihat video dengan teliti, Mad masuk ke dalam bilik lelaki itu.
Mad: Dam, kau tengok apa tu?
Dam: Erkk...takde pape.
Mad: Kau tak boleh nak tipu aku.
Dam menutup laptopnya lalu diletakkan di tepinya. Mad datang dan meletakkan kedua-dua tangannya di dinding dan wajah mereka begitu dekat.
Dam menelan air liurnya kerana jantungnya mula mengepam darahnya dengan kuat.
Dam: Kenapa aku rasa nervous? Kenapa aku rasa malu?
Mad: Kenapa eh, kau tahan malu?
Dam: M-mana ada!
Mad: Kau ingat aku bodoh?
Mad terus mencium Dam. Dam terkejut dan membatukan dirinya. Bibir mereka terpaut. Mad meleraikan ciuman dan memandang tepat ke arah matanya.
Mad: Kenapa? I tahu...you geli. Tapi bukan kemain you tengok gay porn.
Percakapan Mad membuatkan muka Dam semakin merah.
Dam: A-aku...
Mad: Kalau kau nak kata kau nak tengok je, tapi kenapa tegang semacam?
Dam: Oh no...aku stim dengan gay? Kenapa Ahmad semakin hot di mata aku?
Ahmad: Jangan buat muka macam tu. Aku tak boleh tahan.
Dam: Buat apa-
Ahmad terus mencium, kali ini Dam membuka mulutnya membenarkan Ahmad meneroka di dalam mulut Dam.
Dam seperti menghayati ciuman tersebut. Ahmad perlahan-lahan membuka butang baju Dam tetapi Dam menghentikan perbuatan Ahmad.
Ahmad: Kenapa? You tak nak dengan I ke?
Dam: Err...
Ahmad: Adam, dah lama I suka kat you. You je tak perasan. I tengok you, you buat I stim. Why are you so hot and cute?
Adam terkejut.
Adam: So...am I feeling this? What is this?
Adam: I don't know but just now...I have it. How dare you make me fell for it?
Ahmad: You do?
Ahmad juga begitu terkejut sekali gus teruja.
Adam: Your abs, looks so much hot.
Ahmad terus membuka butang baju sendiri dan menayangkan absnya yang berketul-ketul di hadapan Adam.
Adam ternganga apabila dia melihat abs Ahmad dengan jelas. Ahmad menarik tangan Adam menyentuh ketulan absnya. Adam mendekatkan lagi tubuhnya ke tubuh Ahmad.
Adam kemudian menyentuh abs Ahmad. Adam semakin teruja kemudian menyentuh dada bidang Ahmad yang telah dibinanya beberapa tahun lalu.
Ahmad mengambil kesempatan untuk menciumnya. Adam membalas dengan lembut. Ahmad menolak tubuh Adam dengan perlahan dan mula menanggalkan pakaian Adam.
Adam tak dapat menahan perasaan malunya lalu menutup wajahnya. Ahmad juga menanggalkan pakaiannya dan perasan akan tingkah laku Adam.
Ahmad menarik tangan Adam yang menutupi wajahnya lalu bibir mereka terpaut kembali. Leher Adam dicium dan dijilat. Ahmad kemudian turun ke dada Adam. Putingnya dikulum dan dijilat.
Ahmad mula turun ke abs yang tidak terlalu menonjol. Ahmad mula mencium dan menjilat celahan absnya. Adam mula mendesah.
Adam: Ahhh~ Mad please~ Geli~
Ahmad turun ke bawah bertemu dengan batang Adam yang panjangnya 10cm. Ahmad merenung batang Adam membuatkan Adam semakin malu.
Adam: Janganlah tengok macam tu, malulah...
Ahmad mencium kembali sambil tangannya mengusap-usap batang Adam. Kulit Adam masih menutup di hujung kepala batang.
Adam: Mmh~ Mmhhh~ Ahhh~ Laju lagi~
Ahmad mula melancap batang Adam dengan perlahan. Desahan Adam makin kuat. Ahmad mula memperlajukan lancapannya. Kemudian Ahmad mula memasukkan batang Adam ke dalam mulutnya.
Adam: Erghh~ Mad, jangan! Erghhh~ Ohhh~ Kat situ tu kotor~
Ahmad: I suka you, I sayang you. Bagi I, tak kotor.
3 minit kemudian, Adam mula memancutkan air mani di dalam mulut Ahmad setelah ditahan. Ahmad menelan dan dimarahi oleh Adam.
Adam: Siapa suruh you minum?! Tahu tak I terkencing?
Ahmad: Sedaaapp~ You bukan kencing, I minum air mani you.
Adam: Don't you dare drink it again.
Ahmad: I will, I will do it again.
Adam bangun dan perasan batang Ahmad yang lagi panjang kira-kira 20cm mula menegang.
Adam: How long have you been like this?
Ahmad: Sejak you muncul dalam hidup I.
Adam mula menyentuh batang Ahmad.
Adam: This is my first time...touching someone's dick that are longer and bigger than mine.
Ahmad: Do you like it?
Adam: Yes, I like it very much.
Continue...
YOU ARE READING
My style
Non-Fiction📣❌🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞❌ THIS IS JUST FOR A SCENE. KALAU NAK BACA MESTI KENA FOLLOW. VOTE AND COMMENT DOWH... JANGAN LUPE SHARE KAT KAWAN-KAWAN KORANG YANG SAMA TARAF NGAN KORANG!!!!