Girl: Kau nak buat apa kat aku?!
Boy: Queen, kau diam boleh tak? Nak sikit pun tak boleh?
Queen: Lepaskan aku, Joe! Kau ni dah gila!
Joe: Memang aku gila!!! Ohh...pakwe kau boleh, aku ni crush kau tak bagi? That wasn't fair!!!
Queen: Joe, kitorang mabuk okay? Please let me go... Aku tak nak benda ni please... Tolong faham aku.
Joe: I WILL NOT!!!!!
Joe rentap pakaian Queen dan melondeh seluar jeansnya. Terjojollah batang besar dia berbanding dengan teman lelaki Queen. Queen menekup wajahnya sambil tercangkung supaya tubuh badannya tidak terlihat.
Joe adalah seorang lelaki tegap jadi dia mengangkat Queen. Tanpa belas kasihan, Joe terus masukkan batang dia ke dalam pantat Queen. Queen terjerit menahan senak. Dan mula menangkap nafasnya yang mula mencungap.
Joe: Can you feel it?
Queen: Please Joe... I don't want to do this...
Joe: JUST SHUT UP AND DO IT!!!
Queen mula mendesah saat dia merasakan kenikmatan yang lebih kuat berbanding teman lelakinya. Queen terus memeluk kepala Joe dengan erat. Joe pula mengisap puting di sebelah kanan boobs Queen.
Boobs Queen tidaklah terlalu besar tetapi amat digemari Joe sejak bertahun lalu. Kini Joe akan meratah Queen hidup-hidup.
Queen mula menyerahkan tubuh badannya kepada Joe. Hawa nafsunya semakin meningkat.
Queen: Joe~ Please fuck me harder~
Joe menghentak dengan kuat. Makin lama makin laju. Queen makin kuat mendesah. Dia tidak kisah akan keadaan sekelilingnya. Joe hendak melepaskan sperma tetapi dikeluarkannya dan membiarkan Queen menelan air mani tersebut.
Sejak malam tersebut, Queen mempunyai hubungan sulit dengan Joe. Pada setiap malam 4 hari seminggu mereka melakukan aktiviti sex untuk memuaskan nafsu.
YOU ARE READING
My style
No Ficción📣❌🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞❌ THIS IS JUST FOR A SCENE. KALAU NAK BACA MESTI KENA FOLLOW. VOTE AND COMMENT DOWH... JANGAN LUPE SHARE KAT KAWAN-KAWAN KORANG YANG SAMA TARAF NGAN KORANG!!!!