Scene 7 [Part 2]

31.1K 120 6
                                    

Hazim: Mmm~ Sedap betul tetek kau ni. Sedap mata memandang bila tetek kau ni melantun. Dah la besar. Kalau aku tengok kau buat sex ni ngan orang lain, fuhh horny giler nak mati.

Alice: Ahhh...sakit ayah!

Hazim: Aku suka tetek besar nie. Boleh aku fuck tetek kau ni.

Hazim bangun dan duduk di atas Alice. Batangnya dikepik dicelah-celah tetek Alice kemudian mula menghenjut. Perlahan-lahan dan makin lama makin laju.

Alice: Tak nafikan sex ni tak sedap. Nikmat dia...ermm rasa nak main lagii. Ahhh tetek aku kena jolok! Ahhh~ Sedappp

Hazim: Aku tau kau tengah menikmati.

Alice: Tak ayah!

Hazim: Kau pikir aku ni buta? Aku boleh baca air muka kau. Dari tadi menahan sedap.

Alice: Ahhh~ Ayah~ Ayah buat Alice macam ni!~

Hazim: Kau bangun sekarang!

Alice terpaksa menurut arahan yang diberi. Katilnya berada bersebelahan dengan tingkap.

Hazim menolak Alice ke tingkap, tangan Alice digenggam erat dan ditarik ke belakang mengunci pergerakan Alice. Kaki Alice diperluaskan dan mula masuk ke dalam pepek Alice.

Hazim mula menghentak dengan kuat sehingga menghasilkan bunyi yang cukup kuat.

PAPAPAPAPAPAPAPAPAP!

Alice: Ahhhh~ Ahhh~ Ayah kenapa tak buat macam ni kat mak~

Hazim: Mak kau dah tua. Pepek dia pun dah longgar.

Alice: At least dia ada pengalaman~

Hazim: Aku lagi suka pepek yang ketat dan bersih. Mak kau mesti dah main banyak kali dengan laki dia.

Alice: Ahhh~ Ayah~ Main la ngan mak~

Hazim: Sejak aku dah dapat dara kau, aku akan main dengan kau dan bukan dengan mak kau! I'm cuming!~

Alice: No no! Jangan pancut kat dalam!

Hazim: Too late!

Maka, Hazim melepaskan benihnya di dalam pepek Alice. Alice cuba untuk memukul ayahnya tapi pergerakannya masih terkunci.

Hazim: No rest. Now, aku nak kau belajar benda ni. Now!

Hazim mengeluarkna fonnya dan membuka porn website. Diberi video tentang position yang Alice perlu dipelajari.

Ditonton video tersebut, Hazim mula meraba pepek Alice.

Hazim: Kau teransang akhirnya. Hehe...

Alice: M-mana ada!

Hazim: Dah basah dah pepek kau tu. Kau horny je buat batang aku tegang.

Alice pandang ke arah batang Hazim yang mula menegak dan sedikit tergerak (berdenyut).

Hazim: Cepat! Aku nak kau buat macam-macam kat kotey aku ni.

Alice meletakkan fon Hazim dan mula membuat kerjanya. Alice mula membuat aksi yang diajar oleh Hazim.

Hazim baring, Alice duduk di atas dan mula memasukkan batang Hazim ke dalam pepeknya dengan posisi cowgirl tetapi menghadap ke belakang.

Alice mula menghenjut dengan perlahan, makin lama makin laju. Hazim hanya meletakkan tangannya di belakang kepala melihat batang dihenjut dengan laju.

Hazim: Cepat betul budak ni belajar.

Hazim: Erghhh~ I'm about to cum~ Ahhh~

Alice: Shit!

Alice keluarkan batang Hazim dan mula melancap dengan laju sehingga Hazim memancutkan air mani di muka Alice.

Hazim: You look sexy as hell~

Alice: Warm...

Alice blur memandang wajah Hazim.

Hazim: I think....this is all...for today.

Hazim memandang batangnya yang kini lembik dan memutuskan hanya ini sahaja yang mereka lakukan pada malam tersebut.

Sebelum Alice masuk tidur, Hazim memberi ubat untuk menghapuskan benihnya sebelum Alice mengandung. Walaupun Alice geram tapi tetap mengambil ubat itu.

Hazim: Thanks for today and I'm sorry. Lepaskan benih sesuka hati.

Alice hanya memandang Hazim dengan tenungan tajam.

My styleWhere stories live. Discover now