Hanis: You saja buat I macam ni.
Teha: I tahu you ni lesbian macam I. I tahu you ada perasaan kat I. I tahu you dah lama tunggu I jadikan you milik I. Masa kita dah sampai untuk jadi bersama.
Mata Hanis mula bersinar.
Hanis: I memang suka you, I tak tahu yang you ni lesbian. I ingat kalau I confess, you akan tolak I and anggap kita ni bukan kawan baik-
Teha: I ada cakap camtu ke? And now we making love tonight.
Hanis tolak Teha dan menanggalkan pakaian Teha. Teha terdiam apabila Hanis mula bertindak dengan rakus. Hanis terdiam seribu bahasa apabila melihat kemaluan Teha.
Hanis: You...shemale...
Teha: I akan simpan. For anyone who dares to be with me.
Hanis: I sahut!
Hanis cuba untuk menyentuh kotey Teha tetapi Teha menahan tangan Hanis terlebih dahulu.
Hanis: Kenapa?
Teha: I tak puas lagi.
Hanis dibaringkan lalu Teha menanggalkan semua pakaian yang dipakai oleh Hanis. Teha terkesima apabila dia melihat pepek Hanis.
Teha: Pandai you ambik hati I. I suka pepek yang tak berbulu.
Hanis: Mana I tahu you suka pepek camtu. I tak boleh la kalau pepek I berbulu. Rasa gatal!
Teha: Meh I tolong.
Teha meraba-raba pepek Hanis lalu pepek Hanis diramas. Teha bermain dengan pepek Hanis.
Hanis: Ahhhhh~ Sayaanggg~
Teha menaikkan air yang dikeluarkan oleh Hanis ke biji kelentit kemudian jarinya ditekan sedikit lalu digesek dengan laju.
Hanis: AHHHHHHHHHH!~~~~ AHHHH~ AHHHH FUCKKK~~!
Teha mencium Hanis manakala tubuh Hanis menggeletar. Hanis menolak tangan Teha, Teha hanya diam tetapi mulutnya turun ke tetek Hanis.
Mencium, menjilat dan menggigit tetek Hanis. Hanis moan perlahan. Lidah Teha bermain dengan puting Hanis. Dikemam puting Hanis lalu digigit-gigit.
Hanis: Janganlah gigit macam tu. Ahhhh~ Sedaaappp~
Teha turun lagi dimana dia berhadapan dengan pepek Hanis. Hanis dah siap kangkang untuk Teha melakukan kerja dengan mudah.
Teha melihat lalu mencium tundun pepek Hanis. Bibir pepek Hanis dicium dengan lembut. Teha mula mencium biji kelentit Hanis.
Teha mula menjilat biji kelentit Hanis beberapa kali kemudian Teha menjilat lubang fuck Hanis dan dia dapat merasakan air yang telah diidamkan.
Teha: Sedapnya air you sayaangg~ I nak lagi.
Hanis: Jangan buat muka macam tu~ You make me turn on.
Teha: You already turn on. Kalau sayang tak turn on...sayang takkan keluarkan air sebanyak ni.
Teha menjilat lubang fuck Hanis sehingga bersih. Teha melekatkan mulutnya dengan pepek Hanis lalu lidah dan giginya mulakan tugasan mereka terhadap biji kelentit Hanis.
Hanis moan dengan kuat sehinggakan badannya mula menggeletar kesedapan. Akhirnya Hanis pancut di dalam mulut Teha lalu air pancutan itu ditelan.
Hanis: Bagi I main pulak.... I nak main batang you...huh...
Teha: Kejap... I tahu you penat. Kita rehat kejap ye?
Hanis mengangguk.
Continue...
YOU ARE READING
My style
Saggistica📣❌🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞❌ THIS IS JUST FOR A SCENE. KALAU NAK BACA MESTI KENA FOLLOW. VOTE AND COMMENT DOWH... JANGAN LUPE SHARE KAT KAWAN-KAWAN KORANG YANG SAMA TARAF NGAN KORANG!!!!