2 ЧАСТ - Принуда на младото момиче

943 6 0
                                    

Ваня скочи от пода и заблъска по вратата. Не можеше да остави момиченцето си с този изверг. Тя знаеше че Мая не е девствена , но бе спала само с едно момче, и веднага и бе споделила. Това бе преди малко повече от 6 месеца, и тя все още ходеше с него до преди да ги отвлекат. Ваня бе забравила напълно за болката между бедрата си и с все сила удряше и риташе вратата.Мая в другата стая стоеше като изтокана и не смееше да помръдне. Да смени майка си преди малко и се бе сторило добра идея , но сега сама с непознатия мъж и то само по бельо, вече не бе толкова сигурна. Отгоре на всичко майка и не спираше да чука и крещи в другата стая.-Абе тая жена не се разбира- Мартин, явно ядосан се опита да я обиколи но Мая излезе от унеса си и му препречи пътя.– Спокойно , нека си вика – после се подсмихна насила- нямаш ли по важна работа- тя разкопча сутиена си оголвайки продълговатите си гърди с големи зърна и малки ореоли пред Мартин.– Много си сладка- той се наведе и засмука зърното на лявата и гърда а ръката му затърка вулвата през ефирната материя на прашките и. Отмести ги настрани и пръста му бяха обгърнати от стегнати, пухкави и закръглени устни на половия и орган. Те бяха грижливо епилирани затова пръстите му свободно се плъзгаха. Той спря да смуче зърното и се изправи, Мая бе навела надолу глава – Много готина путка имаш – Мая не реагира затова той повдигна главата и за брадичката, докато очите им се срещнаха. Ръката му която се плъзгаше между бедрата и спря, средния му пръст натисна и бе обгърнат от нея.-Хъъъ –Мая затвори очи, усети как пръста му на етапи влезе в нея-Отвори очи- Мартин все още я държеше за брадичката и когато тя ги отвори погледите им отново се събраха- много мъже ли са били тук- той извади леко пръста си навън и отново го вкара което я накара да стисне зъби и да въздъхне. Извади пръста си ,хвана я за ръката и я заведе до леглото- ЛегниМая послушно легна по гръб. Той се съблече , разтвори и краката като коленичи между тях. Члена му вече беше възбуден. „ Мале действително е много надарен , как това ще влезе в мен, пениса на Жорко /това бе името гаджето и/ е много по малък, какво ли е било на мама". Той я хвана за бедрата и я привлече към себе си. Хвана члена си и го насочи надолу , леко се приближи и Мая усети натиск на отвора си. Тя през цялото време гледаше между краката си ,изведнъж мъжът се приближи и рязка болка я раздра.-Аааааааа- Тя се опита да се дръпне но той я държеше за бедрата, изви се в кръста опитвайки да се дръпне от разпарящия я пенис-ооооо ......не.......извади го......ааааааа- пениса му влезе още по навътре- господи – той се отпусна отгоре и- спри......ааааа..... боли.......не- члена му не спираше своя ход и тя усети как отвътре се разпъва за да го поеме- господи хъ хъх- от врата продължаваше да се чуват крясъците на майка и.Мъжът бе замрял с забит до корен в момичето член. Тя бе затворила очи и дишаше тежко, леко си го извади което я накара моментално да простене и стисне зъби. Когато проникваше в нея , вагината и сякаш обгръщаше пениса му, което направо го побърка. Той понечи отново да се задвижи, но момичето отвори очи и го хавана за дупето:– Спри...ааа...спри за малко- тя бе отворила очи и го гледаше ококорено. По бузите и се стичаха две сълзи.- Много боли ....аааа..не.оххххх-Мъжът продължаваше да се движи с дълбоки бавни тласъци глух за думите и . Започна да я целува по врата , като постепенно се придвижваше към устата и. Тя се отказа и затвори очи, когато започна да я целува по устните тя неусетно му отговори и преплете език с неговия. Продължи да се целува с него като постепенно се овлажни и болката изчезна. Тя прекъсна целувката и отвори очи. Той вече свободно се движеше и члена му излизаше почти целия преди отново да се забие до край в нея.В съседната стая Ваня бе седнала на пода подпряна на вратата. Силното скърцане на леглото зад врата ясно показваше че вече е късно за спасяване. „Вече я ебе....ебе моето момиченце.. това копеле вчера мен ме еба, а сега ебе Мая.... оня огромен кур...какво ли е сега на Майчето .... каквато ми е нежна , а това животно.... как па можа таакъв кур да има тоя .. горкото ми момиченце........ а и колко е издържлив" Ваня се разплака .От другата страна секса вече бе на бързи обороти. Краката на Мая бяха притиснати към гърдите и подпрени на раменете на Мартин . Той бързо повдигаше и спускаше таза си изпращайки мъжествеността си дълбоко в младата жена. Когато се измори мъжа пусна краката и отстрани като се отпусна върху и. Бе целия потен , но топлината обгърнала члена му не му даваше мира. Той продължи да повдига и спуска дупето си докато не остана без дъх. Събра сили и я обърна върху си.На Мая и бе ясно какво се очаква от нея затова се задвижи. Цялото и тяло бе мокро отпред от потта на мъжа. Но не само отвън бе мокра , вагината и направо бе подгизнала. Никога досега не бе била толкова мокра когато бе спала с Жорко. Имаше чувството че направо тече от нея. Тя несазнателно увеличи скоростта , повдигаше се докато почти не излезеше от нея и след това рязко се спускаше. Погледна надолу към мажа под себе си. Тои бе загледан между краката и , а ръцете му бяха на кръста и. „ Жоро е прав че всички маже обичат да гледат как оная им работа влиза в жената, и тоя не отделя поглед". Малко е дебел , а и космат но има егати чъдовището междукраката" Колко продължи това лудешко движение Мая не знаеше вече усещаше хладния въздух върху мокрия си гръб, а между гърдите се бе образувала вадичка от пот. Вече бе толкова уморена че започна едвам едвам да се повдига, буквално краката и горяха от напрежението.Мартин явно усетил умората и я завъртя и я положи да легне на една страна до него, след което странично я облада. Постави ръката си на кръста и продължи още няколко минути да я пори , когато усети че му идва. Заби члена си до дъно, и засмука жилата на раменете и.Мая изведнъж усети как вулвата и букваллно подгизна , а члена му спря да се движи и само едвам помръдваше. Когато тава се случи тя изпита моментно удоволствие, послу усети болката от засмуканото си рамо. След секунди той пусна рамото и излезе от нея. Тя продължи да лежи така на една страна , усети че нещо от нея изтича." Свършил е в мен ,значи това е усещането, не е зле .....ами ако забременея....господи представи си че забременея от тоя ..... не е истина направо". Мъжът сложи ръка на кръста и и я прескочи , след което отиде и си взе цигара , а тя продължи да лежи в същото полужение. Когато я изпуши взе дрехите си и се облече:-Аре ставай -Мая се надигна , левия и крак и дупето и бяха в сперма която бе взела да засъхва. Мартин и хвърли една кърпа- Изтрии се.Младата жена стана и се затърка, след което се облече. Той я хвана за ръка и я поведе към вратата.

Отвлечени - майка и дъщеря в адаWhere stories live. Discover now