8 ЧАСТ - Края на историята

1K 3 0
                                    

Мартин седна до Мая на леглото и я погали по косата. Изправи се и излезе, а момичето се сви в ембрионална поза и заплака. Остана така докато Мартин не се върна , той и каза че са си тръгнали и легна зад нея като я прегърна. Така и заспаха прегърнати. Следващите няколко дни постепенно Мая се поотпусна и като че забрави за случката с мъжете. Започнаха отново да правят секс по няколко пъти на ден. Мая вече не криеше че много харесва да бъде с него. След седмица баща и успя да събере парите и я пуснаха. Мая само че вече не бе сама. Бе забременяла и въпреки усърдните опити на родителите и да я накарат да махне детето тя реши да го задържи. Минаха няколко месеца , и тя стана огромна. Един ден тъкмо се бяха прибрали от кафе и Ваня се бе залисала да готви нещо за вечеря когато Мая я повика в хола. Когато влезе краката и се подкосиха. На канапето и седеше Мартин.– Какво прави този тук?- с пресипнал глас прошепна тя.– Той е баща на дето ми – спокойно отвърна Мая– Та той те изнасили , и мен изнасили, отвлече ни взе парите на баща ти– Първо той не ни е отвлякъл , а само ни пазеше, онези който ни отвлякоха са извън страната– Край звъня в полициятаМая стана и я хвана за ръката– Не мамо , аз искам детето ми да има баща.....аз го обичам-Какво , чуваш ли се какво говориш , та той те изнасили , изнасили и мен твоята майка.– Съжелявам за това което и се случи- тихо се обади Мартин-За какво съжеляваш бе копеле , за това че ме еба или че еба дъщеря ми , и как не те е срам да седиш на канапето ми. Махай се оттук- тя го задърпа – Махай сеМартин се изправи, но Мая застана пред майка си:-Ако той се махне , махам се и аз– Мая, ти....Караха се още около час. Накрая Ваня като видя че няма да се разберат отиде в спалната и заплака. Малко след това Мая влезе и седна до нея:-Мамо-Кво мамо, как можа да го доведеш– Наистина го обичам-Обичаш го , ха ха ха, какво сигорно много обичаш да го гледаш докато ме набива на оная си работа ха ха ха – злобно се захили жената- и виж какви глупости ме караш да говоря, моля те– Между другото , ако беше някоя друга бих и издрала очите , но като се сетя как се спускаше върху него и направо ...– Мая – Ваня скочи като ужилена- какви ми ги дрънкаш– НищоМинаха още няколко месеца и терминът на Мая вече наближаваше. Въпреки протестите на Ваня Мая запозна Мартин с баща си. Първоначално Георги протестира и каза че е много възрастен за нея в крайна сметка се примири. Мартин взе редовно да идва в тях , и като че ли най накрая Ваня се поотпусна в негово присъствие, но все още избягваше да говори с него или да остават насаме. Един ден тримата седяха на канапето и гледаха телевизия. Мая бе по средата а Ваня и Мартин от двете и страни. Даваха любовна сцена и с периферното си зрение Ваня видя как ръката на дъщеря и замасажира пакета на мъжа. Тя се направи че не забелязва и остана загледана в екрана, докато другата ръка на дъщеря и не хвана нейната.Ваня се обърна към нея:-Искам да гледам как правите любов-Какво?- Ваня се изправи , но Мая не пускаше ръката и.– Искам да гледам как правите секс.– Мая– Стига мамо, знам че ти хареса да правиш секс с него– Какви ги дрънкаш , аз обичам баща ти– Но ти харесва големия му член- с усмивка тихо каза момичето- а аз ви обичам и двамата и искам да ви е хубаво. Сега не мога да му доставя удоволствие аз така че моля те– Въобще няма да станеМая с мъка се изправи срещу и като не пускаше ръката и. После се завъртя пред нея и я натисна отново да седне.-Моля те– Не няма да стане- тя се обърна към Мартин ,но той гледаше в телевизора, после отново се обърна към Мая- и без друго ми е кофти че бъдещия съпруг на дъщеря ми е спал с мен- отмести я и отиде в спалнята.„Какво си мисли тая , как ще ме ебе Мартин..... не стига че го домъкна тук... но готино ебе... офффф какво ми става." -Чу че врата се отвори и се обърна. Влезе Мая последвана от Мартин гол. Огромния му член бе надървен и се поклащаше при всяка стъпка. Ваня понечи да стане но Мая седна до нея и я задържа . Повика Мартин с ръка и той застана пред тях.– Мая как..-Тихо ,моля те- прошепна момичето , и обхвана пениса с ръка след което го заоблизва, едната и ръка още държеше ръката на майка и. Налапа го и задвижи глава, а когато след малко спря и добави- моля те искам да ви доставя удоволствие- хвана главата на майка си и я наклони към пениса на мъжа.Докато члена се плъзгаше по устните и Ваня мислеше „ Какво става , не бива" . Огромния член на мъжа само че бе предизвиквал тръпки дълбоко в корема и, и тя бавно задвижи глава.Малко след това Мартин я повдигна и тя се изправи. Като на сън наблюдава как той свали анцуга в едно с прашките , а след секунди и блузата и сутиена ги последваха. Той отново я положи да седне и разтвори краката ,и наколенчи пред нея. Ваня вече въобще не се залъгваше че не го желае , тя искаше час по скоро да е в нея. Отпусна се и легна по гръб с дупе все още на края на леглото.Мая наблюдаваше ставащото. Майка и бе затворила очи , а Мартин бе хванал възбудения си член и го насочваше между бедрата и. Той я погледна и рязко натисна.Майка и сграбчи чаршава и се изви, а от гърлото и се отдели продължително „Ъъъъъъъъъъ". След още няколко тласака тя бързо се изправи и го прегърна:– Моля те спри аааааааа.......не........господи- тялото и се тресеше неудържимо , но Мартин глух за молбите и продължаваше да се движи.Тя падна отново по гръб , със затворени очи и зяпнала уста. Корема и потреперваше, Мая погледна по надолу където пениса на Мартин бързо се показваше и скриваше в нея.След около десетина минути тя отново се разтресе. Мая бе толково възбудена от гледката че за първи път съжеляваше че е бременна. Така и се искаше тя да е на мястото на майка си.Мартин я чука около 40 минути , докато успее да изхвърли семето си в нея. Изхлузи се от нея и седна назад.– Хареса ли ти- усмихна му се Мая– Иска ли питане– Мама няма да я питам, то се видя- Ваня отвори очи и премрежено я изгледа, като леко се усмихна" Дали ми хареса , така ме не е ебал никой , ебати..."Мартин и Мая излязоха , а Ваня се затътри към банята , подми се и отиде в хола. Мартин и Мая седяха и гледаха телевизия.Ваня се усети че гледа към пакета на Мартин и извърна поглед. Малчаливо седна до тях.– Утре пак ще те ебе- каза Мая като отпусна глава на рамото и.– Добре- тихо отвърна женатаМартин започна всеки ден да чука Ваня. Дните минаваха . Мая роди момиченце и се преместиха в нов апартамент само тримата, но майка и редовно ги посещаваше да види внучето и да усети члена на Мартин в себе си.

Отвлечени - майка и дъщеря в адаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora