5 ЧАСТ - Дъщерята се наслаждава сама на члена на Мартин

881 6 0
                                    

Двете жени останаха сами. Ваня все още стоеше изправена до леглото:– Ще ида да се измия– Добре- Ваня тръгна , но Мая я спря- Мамо- тя се изправи , отиде при нея и сложи ръка на рамото и – нали не ми се сърдиш!?!– Защо да ти се сърдя?– Затова- Ваня се изчерви и наведе глава , после се сгуши в майка си- че такова ......че таковах.....че ми беше хубаво с тоя .– Не мило- погали я Ваня по главата, – даже .....донякъде се радвам, поне ти беше хубаво. Не се притеснявай.Ваня отиде и наля вода след което започна да се подмива, а Мая се върна и легна на леглото. Когато Цецка се върна беше облечена с прашките и потничето си но без сутиен. Мая отиде и тя се подми. Ваня лежеше на леглото, а когато мая се приближи само по прашки каза:– Писна ми да спя по дънки и със сутиен– И на мене с рокля , може ли така– Щом ти е удобноМая легна до нея и се завихаЛежаха известно време мълчаливо в тъмнината докато момичето не каза:– Кофти ми е....затова че ми хареса с него– Недей , нали ти казах даже по добре– Да ама на теб не ти хареса , а и така би трябвалоНастана отново тишина, след малко Ваня отвърна:– Хареса ми – тя се надигна и се надвеси над нея- даже не знаеш колко ми е трудно да се въздържам. Не искам да разбира че ми харесва, даже и себе си опитвах да убедя че не ми харесва ,.......... но аз си знам . Първите път найстина не ми харесваше , но после.....аз се стягам мило , непрекъснато се стягам....– Но аз не можах– Не е и нужно , за теб е просто секс , а аз..........обичам баща ти.......не бива да изпитвам удоволствие с друг.– Но изпитваш– ДаЗамълчаха– Въобще няма нищо общо с Жорко , такова удоволствие ......Готино чука- прошепна сякаш на себе си Мая– Готино –съгласи се неохотно и Ваня– Татко как е!?!– Мая- скастри я Ваня, после по меко каза- с него си е стандартно– Аааа– Какво аааа-Ясно деГовориха си до 1 през нощта , след което заспаха. На другия ден рано Мартин дойде и ги събуди:-Обличай се – обърна се той към Ваня- По бързо , по бързо– Какво става –попита Мая но той не отвърна нищо.Когато Ваня се облече той я изведе. Мая остана сама, тя веднага се облече и седна на масата , но не можеше да си намери място. Стана и заобикаля стаята , докато кракта и отмаляха , вика плака , тропа но от другата страна нямаше отговор. По някое време чу шум от съседната стая , тя скочи , развика се ,и най накрая вратата се отвори.–Къде е мама- нахвърли се върху Мартин тя, но той я сграбчи за ръцете и я разтресе– Ей я по спокойно , пуснахме я-Как сте я пуснали-Баща ти е платил половината пари , и получава половината стока , спокойно майка ти ще му даде зор и ще те освободим и тебе. Сега се успокой , ще ти донеса да ядеш.-Не, моля те не ме оставяй отново сама , моля те- тя го хвана за ръката и не го пускаше. Мартин се опита да се отскубне но тя не пускаше а се извиваше и плачеше неудържимо.– Добре засега няма да те затварям, ела яж- той я заведе в неговата стая и ,и даде храна .После седна на леглото и се загледа в телевизора. Когато Мая се нахрани каза- Ела , седи да гледаме филам.Когато филма свърши , той угаси телевизора ,завъртя се и я целуна по устата . Мая първоначално плахо , но постепенно с все повече усърдие засплита езика си с неговия. Ръцетте му вече шареха по цялото и тяло. Мая усещаше пеперуди в корема , Мартин стана и се съблече като застана пред нея. Тя не чака подкана а енергично засмука надървения му член. След няколко минути той внимателно отмести главата и ,и я изправи. Съблече дрехите и и я положи да легне , след което забоде лице между бедрата и.Момичето неудържимо застена , а след малко тялото и се разтресе от спазмите дълбоко в нея. Още не бе отшумял оргазмът и когато Мартин я покри с тялото си. Този път окато проникваше в нея Мая не изпита никаква болка а само желание да го поеме колкото се може по бързо.Мартин беше вдигнал краката и бързо я трамбоваше . Мая бе затворила очи и тихо стенеше , като периодично се наместваше. Тя отвори очи, вдигна ръка и го погали по бузата:– Хъ ...оооо.....господи...не спи..ааааа..рай....дааааааа........ъъъъъъ- тялото и отново се разтресе, тя затвори очи и се изви в дъга.Гърчещото се тяло под него подейства и на Мартин , той мощно и го заби до корен, отпусна се напред притискайки краката към гърдите и , и изхвърли семето си. Когато най накрая се успокой се прехвърли до нея.Двамата дишаха тежко, когато се поуспокой Мартин стана , взе цигара и се върна до леглото-Бягай малко натам-Мая се премести но където и бе дупето се бе образувало петно .- Прокапала си ха ха ха– Аааа това е от тебе-А от кой изтече? – закачливо подметна мъжа-А кой го сипа тамТой взе кърпата от масата и я сложи отгоре, след което легна до нея. Мая повдигна ръката му и легна на гърдите му а той започна да я гали по гърба. Когато той изпуши цигарата каза:-Искаш ли да се изкъпеш-Да –Мая не се бе къпала от седмица откакто бяха отвлечени- Може ли-Щом те питамТя се надигна и го целуна по устата . Беше виждала през отворената врата когато предишния път бе тук че в неговата стая има душ. Той стана и я заведе в банята , даде и сапун и шампоан. Мая никога не бе осъзнавала колко е приятно да взема душ докато не бе загубила тази възможност, а сега отново изпитваше това удоволствие.Когато се върна , той отиде , а когато се върна тя директно му налетя и засмука члена му. До вечерта правеха още два пъти секс, а вечерта заспаха заедно.

Отвлечени - майка и дъщеря в адаWhere stories live. Discover now