Мартин отиде в съседната стая и легна , но не можеше да заспи. Беше го толкова яд , че не можеше и а лежи затова стана , взе една бутилка от масата и отпи. Погледна часовника си, беше 7 и 10 сутринта. „ Ебати над осем часа са я ебали, не нямаше и 11 когато слязоха.... ебали ха добре че и аз не я ебах...но какво можех да направя....не ще ни убият и двамата" –хвана се за главата и така остана около половин час. После стана , и колкото и да е абсурдно сложи храна на един поднос и влезе в стаята на момичето.Мая все още лежеше с разтворени крака в положението в което я бе оставил. Гледаше безцелно в тавана. Той остави храната на масата и се приближи. Несъзнателно погледна между краката и. Без друго големите устни на вагината и изглеждаха още по големи , подпухнали и зачервени. От цепката и започваше бяла следа и стигаше до локва от все още не засъхнала сперма. „ Малеее колко сперма е изтекла от нея , е то петима мъже са се празнили в нея ...леле....еба си. , а защо не мърда" Тя въобще не даваше признак че го забелязва а продължи да гледа в тавана .– Мая стани- каза нежно той и я хвана за ръката. Тя извърна глава но не помръдна. Той я дръпна и я прихвана под мишниците като я принуди да седне което предизвика вопъл от нейна страна.Хвана я през кръста и я поведе към душа. Дори когато водата я обля тя продължи да гледа безцелно. Мартин взе сапун и започна да я сапунисва но когато сапуниса вагинаа и тя рязко се дръпна и се подпря на рамото му.-Ааааа .........ди ди...много гадно щипе ......не -тя се изправи и енергично се заизмива с вода.-От сапуна ли-Да ..фффффоооо...мале -Излязоха , тя ходеше с леко разкрачена походка – направо не мога да ходя-Седни на стола аз ще отида да ти сменя постелкитеМая понечи да седне , но дупето я болеше и тя стана:-Не мога, няма да стане, искам да си лягамМартин бързо оправи леглото и тя легна чисто гола, той я зави:-Боли ли те-Да, сега разбирам какво и е било на мама когато каза че си я протрил, само дето нея един я протри а мен петима и май е бая повече . Искам да си легна , много ми е некомфортно.Мая щом се отпусна в чистите завивки заспа ,направо бе скапана , не можеше да мисли за нищо. Мартин се повъртя и излезе , отиде и легна в неговата стая, но за разлика от нея сън не го хващаше. „Много харесвам това момиче , а как постъпих с него , то не аз те са виновни , те ме накараха , аз не исках , ...кого заблуждавам. Беше покрай 11 когато съня най накрая го обори.Усени че някой го тресе за рамото и отвори очи , струваше му се че току що е заспал. Погледна часовника показваше 2, после вдигна лице към човека .Беше Петър:-Какво става– Много спиш, то и моите още спят ,та мисля да прасна курвето –той се усмихна и кимна към врата на стаята на Мая-бре да еба и пиклата , държи на ебанеМартин изтръпна , тоя искаше отново да ебе Мая.– Ааа държи друг път , не можеше да стане, та се наложи да я завлеча под душа. А няма да ти казвам че путката и е надута като че пчели са я жилили.– Ха ха ха, пчели са я жилили ха ха ха. Добре я нажилихме, особено ти с тая бухалка ха ха ха , аре отваряи.-Мартин волю , не волю стана и отвори . Мая спеше по гръб.- Ти ще я праснеш ли-Не, много препих ще погледамПетър се съблече и бавно отви Мая която продължаваше да спи по гръб с леко разтворени крака. Той внимателно бръкна между бедрата и обхващайки вулвата и , псле леко си издърп раката на вън. Бърз натисна надолу вкарвайки пръста си ж нея.-Аххх- момичето простена и рязко се изправи до седнало положение -. Какво...!?!Тя в първия момент не осъзна какво става. После видя голия Петър отстрани до себе си , погледа и премина и през седящия на масата Мартин.После отново усети движение в себе си и слаба но постоянна болка . Тя хвана Петър за ръката, а той тихо каза:– Голичка спиш а , не трябва че не знаеш кво ще ти влезе- той стоеше странично до нея и надървения му член бе на нивото на раменете и. Той извади ръката си от между бедрата и , и хвана члена си като го разклати – Помниш ли го , Мартин вика че путката ти е била подута все едно е нажилена от пчели ха ха ха .- той се захили , после я хвана за коляното- я отвори да видя!– Недей , моля те наистина много сте ме протрили– Дай да видя де- Твърдо каза мъжа. Мая неохотно отвори малко крака, и мъжа се наведе между тях.- Ааа нищо ти няма , малко си зачервена.– Не ...много ме заболя когато си вкара пръста– Не бой се няма да умреш, жена от кур не мре- той легна върху и .– Недей – Мая се усети че губи самообладание- моля те – тя го прегърна- боли ме отдолу.– Кое те боли– Всичко ме боли-Щом не искаш , и те боли ще пиеш ли спермичка.– Да– Ами ако я изплюеш ,– Няма– Стани тогаваМая стана , а той легна на нейно място. Тя се качи между разтворените му крака и усърдно се зае да му духа– Губиш Марто , понаучила се е да духа...да задобряла си.......я гледай как му облизва главичката .. ха ха ха...Десет минути по късно устата и бе схваната, а мъжа не даваше признаци че ще свършва. Тя спря да си поеме въздух.– Измори ли се , и на мене нещо ми не е кеф.- замисли се- Мартине я и го набии– Ама нали...- Мая бе прекъсната рязко– Какво нали , казах ти че аз няма да те еба , не че няма да бъдеш ебана-Де бе нещо ми е гадно- провлачи и Мартин– Абе сваляи гащите и я почвай, а не ми се обяснявай!Мартин беше наясно че с Петър шега не бива. Той събу панталона си и се подкачи зад Мая. Членът му който до момента висеше безпомощно при вида на вулвата и ануса и гордо щръкна , въпреки че дори и той не вярваше че ще стане.– Недейте де- Мая се разплака , когато члена на Мартин се допря до отвора и.- Не де.....ите.....ааааааа- когато взе да прониква в нея , въпреки че го правеше бавно и на къси тласъци имаше чувството че я шкури от вътре. Тя бе напълно суха и протрита затова чуството бе много неприятно.- Боже- Петър я хвана за косата и натика члена си в устата и. Тя почти инстинктивно задвижи глава.Мартин ,искаше да умре. Усещаше как при всеки напън вагината на момичето се стягаше и то неволно се дърпаше напред , но нямаше къде да отиде. Когато се задвижи установи че тя много бързо се подмокри но все още като и го набиваше неволно се дърпаше. Пет минути след като започна да я чука видя че Петър я хвана за главата:– Дааааа....аааа...гълтай курво- бе забил глава назад във възглавницата.„Изпразни и се в устата."- помисли Мартин. Той спря за момент. В тишиината останала след като скърцането на леглото спря имаше чуството че я чу как преглътна. Той се изхлузи о нея и стана. Петър също се изниза изпод момичето.– Добре я оправихме а- каза той- ти си я чукай когато ти се доебе. Вкусна ли е спермата мила?- той бутна Мая и тя падна на една страна, защото все още стоеше нагъзена за задна прашка. Момичето не отговори затова той се облече и излезе.
YOU ARE READING
Отвлечени - майка и дъщеря в ада
ActionПохотлив разказ за приключенията на майка и дъщеря, които са отвлечени за да бъдат употребявани сексуално.