Когато скърцането спря Ваня се изправи и застана пред вратата. Знаеше че оня ще пуши първо и после ще я прати. Стори и се че много се забави, но най накрая врата се отвори. Мая влезе като гледаше някаде настрани. Ваня се спусна и я прегърна, като се разплака.– Добре ли си миличкото ми , добре ли си......- Ваня не спираше да я гали по косата и да милва лицето на дъщеря си.-Добре съм мамо .. спокойно , успокой се- Мая видимо взе да се ядосва"Мале не стига че досега ме ебаха ами сега трябва и нея да успокоявам"- Стига мамо стига , искам да се подмия.– Ох милото ми , как можа това да ти се случи- не спираше да увива жената- Добре ли си– Ох спри най накрая , добре съм но искам да се измия- твърдо каза момичето и се отскубна от майка си.Тя обърна гръб на Ваня и отиде до мивката. Стаята бе обурудвана с мивка и малко проточно бойлерче, а и им бяха оставили един леген. Тя наточи легена с вода, събу бельото си, и задигна рокличката си след което клекна и започна да се мие. Ваня бе наблюдавала мълчаливо , а накрая попита:– Вътре ли свърши– Да– Ти не взимаш никакви мерки нали?– Естествено че не , с Жоро го правехме веднъж в месеца с презерватив, откаде да знам че ще ни отвлечът и че похитителя ще иска да прави секс с нас. Ти имаш сирала нали– Да , ами ако забременееш– Какво точно искаш да направя- взе да се ядосва Мая- да скъсам с него ли ха хаВаня също се подсмихна.:– Малко черен хумор а , не знам какво да правим, но тека не може да продължава-Мамо какво ще направим , единствения шанс е баща ми да плати по бързо.Двете смениха темата и легнаха на леглото. По едно време Мартин им донесе обяди си излез. Когато само че им донесе вечерята остана да чака" Пак му се ебе на тоя, трябва аз да отида , не може да ебе Мая , накрая вярно ще забременее". Когато свършиха с храната Мартин нареде:– Мая идвай– Не искам аз, остави Майчето да почине– Тебе те чуках два пъти , редно е и нея да я изчукам два пъти– Не не може, разбрахме се мен да чукаш- Ваня стана заплашително пред него, но моментално се намери по гръб на пода от силен шамар през главата. Мая веднага скочи и прикри с тялото си майка си.– Забравяте си местото- като побеснял се развика мъжа, хвана Мая за косата и я отмести настрани след което изрита Ваня в корема. Мая опита да се отскубне но той не я пускаше а със силен юмручеин удар отстрани на главата я повали по очи. –Курви мръсни , с кого си мислите че говорите – Започна да ги рита и двете- като кажа че ще ви еба значи ще ви еба , да не сме на пазара ще ми се пазарят... – продължи още известно време да ги псува и подритва след което се дръпна назад и седна на стола до масата. Извади цигара и запуши. Двете жени с мъка се надигнаха от пода.Той стана и хвана Мая за косата като я принуди да се изправи:– Събличаи се- нареди той гледайки злобноМайка и дъщеря се спогледаха , Мая тихо прошепна :-Моля те мамо – след което хвана и съблече роклята си. Когато беше вече гола, мъжът стана и събу панталона заедно със слиповете си.Ваня наблюдава цялата картинка , като гледаше голата си дъщеря тя осъзна че вече не е малко момиче а много привлекателна млада жена. После погледна към Мартин, члена му вече стърчеше , той седна отново на стола и през зъби процеди:– Духай миМая веднага се приближи и клекна, досега не бе правила френска любов но не искаше да предизвиква сърдития мъж . Затова хвана члена му с ръка и започна да облизва главичката му. Първоначално солени вкус почти веднага изчезна и тя продължи да облизва главичката му. Той хвана косата и натисна надолу докато не го вкара в устата и. Мая почти инстинктивно се сети какво се очаква от нея и задвижи глава.Ваня седеше подпряла глава на коленете си. Бе загледана в една точка на пода , тялото я болеше от ритниците на мъжа , но не смееш да вдигне глава защото знаеше какво ще трябва да види. Чу че Мартин запали отново цигара , а после чу гласа му:– Ваня , дъщеричката нещо не я бива в минетите ха ха ха, не се е метнала на майка си, ама нищо ще се научи ха ха ха. Чуваш ли ма курво – той изблъска Мая която падна по дупе на пода . Ваня вдигна глава- Като ти говоря ще ме гледаш че ще ти еба майката, айде лапай –обърна се той към Мая – да види майчето как лапаш кур- Когато Мая започна той я хвана за косата и и го навря до сливиците. Момичето взе да се дави , но той не пускаше.-Моля те недей , ще направим каквото кажеш моля те- Ваня се разплакаМартин пусна Мая и я блъсна назад . Тя падна назад , очите и бяха пълни със сълзи, тя жадно си поемаше въздух.– Хубаво го е ослюнчила а- Ваня не отговори и той додаде- май трябва пак да го оближе щом не ти харесва– Да добре е– Браво вече си говорим- той стана и занесе стола на около метър от леглото- Ванче , ела седни – когато седна той я прегърна през рамо – от тук по хубаво ще виждаш как чукам дъщерята, а ти миличка ще мълчиш ,и а съм те видял да извърнеш поглед ще ви счупя от бой. Мая ела!-Момичето дойде и той я положи да легне настрани с лице към майка си и мина зад нея. Разтвори краката и срещу Ваня така че вулвата на момичето се показа детайлно пред нея, хвана члена си и го допря до отвора.Ваня видя как члена му потъна до половина в Мая едновременно с това чу и едно пронизително „Ааааааа" . Дясната ръка на момичето сграбчи чаршафа а лявата подпря бедрото на мъжа. Натиска само че не спираше и члена му отново се плъзна на вътре докато не потъна целия, което предизвика повторен писък. Ваня виждаше как се е опънал клитора на Мая по ствола на пениса, в следващия момент пениса тръгна назад и отново се заби до дъно. Започна да се движи като при всеки тласък от устата на момичето се отделяше въздишка. Погледа на Ваня се плъзна нагоре и очите и срещнаха тези на Мая. Тя бе отпуснала глава с отворена уста и притворени очи. Ваня отмести погледна малко по нагоре и се спогледа с Мартин ,той се ухили, и прокара език по ръба на ухото на Мая. Ваня отмести очи и се загледа в тресящите се гърди на дъщеря си, после неусетно отново погледна към разтворените и крака. Пениса вече бързо се движеше между бедрата и. „Без проблем и влиза.... То какво очаквам,.....та тя вече е жена....Ама направо му е огромен.... " Тя остана така загледана , тласъците на Мартин станаха по отсечени и след малко спряха. „Изпразни се , тоя път бая по бързо .......слава богу , но пак в нея, горкото ми момиче ще вземе наистина да забременее.". Мъжа пусна крака на Мая и се прехвърли през нея.Мая отново бе подгизнала и отново усещаше как семето му изтича от нея. Една мисъл се въртеше в главата и , защо майка и през цялото време гледаше между краката и. Погледа и се плъзна по гърба на голия мъжа стоящ пред нея .– Хареса ли ти шоуто?- Въпросът явно бе зададен към Ваня, тя чу тихото „не" което тя даде в отговор- Нищо , на мен само че ми хареса да гледаш как еба Мая. Лапни го –Беше застанал точно пред Ваня и Мая не виждаше какво прави майка и , но по стягането на дупето на Мартин предположи че вече го е налапала. Той се дръпна и се завъртя настрани , и Мая видя че членът му бе полунадървен, положи ръка на главата на Ваня- Вече знаеш какъв е вкуса на дъщеря ти ха ха ха – махна ръката си от главата на Ваня и отиде до масата където набързо се облече. запали цигара и излезе.
YOU ARE READING
Отвлечени - майка и дъщеря в ада
ActionПохотлив разказ за приключенията на майка и дъщеря, които са отвлечени за да бъдат употребявани сексуално.