3. Nebunie

172 7 0
                                    

Hyunjin Pov.
Ma simteam din ce in ce mai atras de tine.
Începusem sa ne apropiem.
Fiecare lucru facut sau spus de tine mi se parea din ce in ce mai interesant.
-Hyunjiiiiin!strigi tu de la etaj.
-Daaaaaa?tip eu de jos.
-Adu-mi un prosooooop!spui tu.
Am impietrit.
Am luat un prosop si am urcat sus, intrand in baia conectata cu camera ta.
Corpul tau se putea distinge prin sticla blurata a cabinei de dus, eu studiindul atent, deoarece nu auzisei ca intrasem asa ca profitam de ocazie.
După 2 minute, bat usor in sticla cabinei si imi pun mana la ochi, astfel tu crezând ca nu am vazut nimic.
Intind prosopul, iar tu il iei, apa dusului oprindu-se.
Ies din baie, asezandu-ma pe patul tau, cu capul pe perna ta, inspirandu-ti adanc mirosul.
Un zâmbet se asterne pe a mea fata, tu iesind din baie acoperita doar de acel prosop, parul tau lung fiind ud si cazandu-ti pe umeri.
Te-ai dus la dulap, in cautarea unor haine, iar eu te scanam din cap pana in picioare, privirea cazandu-mi pe sanii tai ce erau aproape pe jumatate goi.
Ti-ai luat hainele si ai lasat prosopul sa cada, fiind cu spatele, crezand ca dorm.
Te-ai uitat la mine, apoi te-ai intors cu fata, astfel stând cu spatele spre aerul cald al caloriferului.
Ochii mei erau foarte putin deschisi, dar iti vedeam perfect corpul ce ma înnebunise.
Imi doream sa ma ridic de pe pat si sa vin langa tine, sa te pun pe pat si sa te fac a mea.
Daca inainte era nimic, iar apoi doar un simplu interes, acum este o obsesie.

Obsession/H.HJUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum