Hyunjin Pov.
Am iesit cu prietenii nostrii in parc.
Ne-am pus intr-un cerc pe iarba.
Am decis sa ne jucam banalul adevar sau provocare.
Sticla s-a oprit intre mine si Chan.
Stiam c-am dat de dracu.
-Adevar sau provocare.
-Provocare, spun eu ca sa nu par fricos desi ma temeam al naibii de tare.
-Sarut-o pe Blake.
Atat eu, cat si tu, am facut ochii mari cat cepele.
Sunmi s-a ridicat si a plecat, restul radeau pe sub nas, insa Jaehyun parea a fi nervos.
M-am uitat la tine, asteptand un semn, orice.
Te-ai uitat la mine cu privirea de : "fa-o ca sa nu picam de fraieri".
Am venit im dreptul tau, si fara nicio ezitare mi-am lipit buzele de ale tale, imediat începând sa le misc, tu raspunzandu-mi de aici începând un sărut pasional.
Toata lumea spune "oooo" sau "nebuniloooor" sau "bine Hyunjiiin", insa singurul lucru pe care ma concentram erau buzele tale peste ale mele.
La un moment dat, te-ai retras, eu facand imediat un botic si o fata de copil mic.
Mi-ai dat un mic pupic rapid pe buze, apoi m-am pus langa tine pe iarba.
Fara sa ne dam seama, am ajuns sa ne tinem de mana, iar Jaehyun se uita urat ba la mine, ba la mainile noastre impreunate.
Pana cand, sticla a picat intre el si Sunmi, care se intorsese cu cateva minute inainte.
-Sarut-o pe Blake, a spus ea cu un zambet malefic.
Jaehyun a venit in fata ta, iar cand mai erau doar cativa centimetri intre voi, pumnul meu a facut contact cu fata sa, daramandu-l.
M-am urcat peste el si am inceput sa-i dau pumn dupa pumn, pana cand si-a pierdut cunostinta.
-La naiba, Hyunjin!ai strigat tu din spatele meu, luându-ma de mana si fugind pana acasa.
-Esti nebun?!ai tipat tu catre mine, cu pumnii încleștati.
Ti-ai ridicat usor mana, pesemne ca voiai sa-mi dai o palma pe care mi-o meritam din plin.
-Fa-o, am spus eu simplu. Fa-o, o merit.
Fara ezitare, mi-ai dat o palma atat de zdravana ca mi-am pierdut echilibrul, ajungând acum sa ma sprijin de peretele din spatele meu.
-De ce ai facut aia?! De ce l-ai batut in halu ala?!
-Oare de ce?
-Pai zi!
-Pentru ca nu suport gandul ca altcineva te sărută, te atinge, te tine de mana, si mai ales in fata mea!
-Ha..?
-..uita asta, spun si fug sus, incuindu-ma in camera.
Ce tocmai am spus..?
CITEȘTI
Obsession/H.HJ
Fanfiction-Esti a mea si doar a mea! -Nu! Nu sunt o jucărie! -Nu esti jucărie, esti fata care mi-a luat mintile!