Hyunjin Pov.
Din ziua aceea, in care ma rugasei sa-ti aduc un prosop, simteam ca înnebunesc de fiecare data cand te vedeam langa un baiat.
Am început sa ies cu tine si grupul tau de prieteni.
Erau si baieti.
De fiecare data cand prindeam ocazia, ii faceam sa inteleaga ca esti a mea.
De fiecare data cand te intorceai cu spatele, aveam grija sa nu se uite la tine.
Începusei sa devi suspicioasa, nu stiai de ce s-au indepartat de tine asa de brusc.
Mi-ai spus ca vrei acasa, iti ajunsese pana peste cap faptul ca te ignorau.
Conduceam linistit, pana cand ai început sa-l injuri pe soferul din fata, ce pusese o frana brusca.
"Tre sa vin sa te fut ca sa te calmezi?"
Aceste cuvinte m-au determinat sa cobor din masina si sa-i ofer un pumn de toata frumusetea.
M-am urcat din nou in masina si am ajuns acasa.
Te-ai dus la dus. Iti uitasei prosopul, din nou.
Ti l-am adus.
Am zabovit cu privirea asupra corpului tau prin acel geam blurat din nou.
Simteam ca înnebunesc.
Voiam sa ma dezbrac, sa intru in cabina de dus si sa te fac sa-mi tipi numele.
Aveam nevoie sa te aud gemand "H-Hyunjin.."
Apa s-a oprit.
Ai iesit din dus.
Ai luat prosopul din mana mea si l-ai infasurat in jurul tau.
Ma uitam in partea opusa, insa cu coada ochiului priveam cum mana ta a apucat lenjeria neagra de dantela si cum prospopul a alunecat pe podea.
Ti-ai pus sutienul negru de dantela, insa nu puteai încheia capsa.
-Hyunjin?ai spus tu, crezand ca sunt pierdut in gânduri, cand defapt te studiam cu coada ochiului.
-Da?raspund eu pretinzând ca am fost scos din gânduri.
-Poti sa-mi inchei capsa de la sutien?
M-am intors si am incheiat sutienul, atingandu-ti usor spatele, inainte ca mainile sa-mi cada usor pe langa corp.
Ai luat tricoul larg de pe capacul cosului de rufe si l-ai tras pe tine.
Analizând putin mai mult, am observat ca tricoul era al meu.
Ai iesit din baie, eu uitandu-ma in urma ta, iar in sinea mea bucurandu-ma ca tricoul imi permitea sa-ti vad putin din fund.
Am zambit pervers, apoi am iesit din baie, asezandu-ma langa tine pe pat.
Am început sa trag usor de marginea de jos a tricoului.
-Asta e al meu, spun eu.
-Stiu, dar imi place, spui tu inca uitandu-te in ecranul laptopului, cautand un film.
Am început sa-ti ating usor coapsa superioara, tu insa neavand nicio reactie.
Mana mea s-a dus spre coapsa ta interioara, oprindu-se acolo, eu strangand.
-Hyunjin.., ma strigi pe nume, gemand putin.
Zambesc satisfăcut. Asta voiam sa aud. De atata timp. Si totusi vreau mai mult..
CITEȘTI
Obsession/H.HJ
Fanfiction-Esti a mea si doar a mea! -Nu! Nu sunt o jucărie! -Nu esti jucărie, esti fata care mi-a luat mintile!