6. Durere placută

185 7 0
                                    

Hyunjin Pov.
De cateva zile te fereai de mine.
Cautai sa-ti acoperi corpul cat mai mult, nu-mi mai vorbeai.
Mi-am dat seama cat rau ti-am facut fara sa constientizez atunci, ti-am răpit ceva ce nu-ti mai pot inapoia si probabil nu voiai sa-mi daruiesti mie..
Ma simteam josnic, murdar..insa obsesia mea pentru tine creștea din ce in ce mai mult.
Purtai haine largi ce nu-mi permiteau sa-ti vad formele, acum nu mai uitai prosopul la dus, nu mai stateai in bratele mele..iar eu innebuneam.
Însă, dupa doua saptamani in care ti-ai ascuns corpul de mine, ai coborat jos in sufragerie, purtând un crop top si pantaloni scurți.
Te-ai pus pe canapea si te uitai la tv.
Am simtit cum membrul meu se întărește din ce in ce mai mult, asa ca m-am dus rapid in camera mea, intinzandu-ma pe pat si deschizandu-mi slitul, ca mai apoi sa imi îndepărtez boxerii si sa incep sa-mi frec membrul, gemandu-ti numele.
-Ah..Blake..
Gemeam neincetat gandindu-ma la ce se intamplase acum doua saptamani cand mi-ai gemut numele minute întregi, excitandu-ma si mai rau.
Aveam ochii inchisi si eram intins pe spate, pana cand am simtit cum mana mea este indepartata de pe membrul meu, alta luandu-i locul si freacandu-l, oferindu-mi placere.
Mi-am deschis ochii, fiind surprins sa te vad pe pat, cu mana pe membrul meu, rezolvandu-mi problema.
Ai continuat asa cateva minute, pana cand mi-am dat drumul pe mana ta, tu ducand-o la gura si curatand-o.
Ma uitam la tine cu o privire intrebatoare, tu lamurindu-ma.
-Tu mi-ai oferit deja placere, trebuia sa-ti intorc favoarea, spui tu ca dupa sa pleci, inchizand usa usor in urma ta.
Mi-am tras inapoi boxerii si blugii, urmând sa cobor jos in sufragerie, unde erai tu cu prietena ta.
Nu am apucat sa intru in holul ce se conecta cu sufrageria, ci m-am oprit pe scari, ascultând discutia voastră.
-Chiar s-a intamplat asta..?te intreaba Sunmi.
-Da, acum doua saptamani.., spui tu eu dandu-mi seama despre ce era vorba.
-Pai si de ce nu l-ai oprit..?
-Ma simteam bine..chiar prea bine..
-Blake..tu ai 19 ani..si el 23..si mai sunteti si frati vitregi..
-Stiu..
-Altceva s-a întâmplat..?
-Da..
-Ce..?
-Pai..se..masturba si..m-am dus eu si..
-Înțeleg..
Văzând ca tacerea s-a așternut, intru in sufragerie si ma pun pe canapea langa prietena ta, uitandu-ma la tv.
Aceasta se ridică si pleaca, facandu-ti cu mana pe drum.
Dupa ce aceasta a părăsit casa, ai început sa ma analizezi atent, fara motiv.
Aish..ma înnebunești din ce in ce mai mult..

Obsession/H.HJUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum