Від імені Ханні Максвел.
Літо закінчилося. Наступила осінь... Старша школа. Нарешті, ми давно цього чекали.
Я Ханна Максвелл, рада знайомству! Зараз я сиджу на підвіконнику, тримаючи в руках особистий щоденник та записую враження від першого дня в старшій школі.Особистий щоденник
Прокинувшись в ранці, я привела себе в порядок, витягнула шкільну форму з шафи. Як же давно я мріяла про старші класи, і ось я стою навпроти дзеркала та бачу в ньому не ту маленьку дівчинку, яка боялась іти в перший клас, а високу, струнку та впевнену в собі дівчину хоча із своїми тараканами в голові. В кімнату зайшла Роуз, як і обіцяла.
Вона моя найкраща подруга, ми з дитинства разом. Ніколи не забуду як ми познайомились, нам з Роуз було по шість років, в цей день ми з мамою гуляли в парку вона говорила по телефону, я каталася на велосипеді. Час від часу обиртаючи голову в мамину сторону. Коли я знову обернулася переконатися в тому, що мама поруч врізалася в когось, це була Роуз Кенен. Ми обидві впали вона теж була на велосипеді. Боляче не було ми обидві були скоріше здивовані. Коли до нас підбігли мами, які допомагали нам піднятись, Роуз почала сміятися. Я до сих пір не знаю з чого, може моя фізіономія була така смішна або її розсмішила реакція наших мам, але я теж почала сміятися. Пізніше ми стали справжніми подругами... якось так, ми і познайомились))
Роуз - Привіт, ваууу, що за моделька? Тобі пряма дорога на подіум!
Ханна - Привіт! - я кинулась в обійми подруги. - Ти теж прекрасно виглядаєш!
Роуз - А як інакше! Це ж старша школа!!!
Роуз впала на моє ліжко, я все ще крутилася перед дзеркалом.
Роуз - Готова до першого дня в старшій школі?
Ханна - Ще й як! Я впевнена, що цей рік буде прикрасним! Вечірки, поїздка в гори, випускний бал... До речі ти чула до нас перевівся новенький! Здається Деніал Майклсон.
Роуз - Звичайно чула, а ще чула він красунчик!
Ми розсміялися. Подруга кинула в мене подушку, але я вчасно ухилилася зловивши подушку і кинувши її назад в Роуз. В кімнату постукали.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Секрет міста Стоун🤫
AdventureТобі подобається містика? А таємниці?🌚 Якщо ти любиш їх розгадувати, тоді тобі точно сподобається те що я пишу! Ну ж бо скоріше прочитай.🤫✨ Уривочок🧚🏼♀️: Літо закінчилося. Наступила осінь... Старша школа. Нарешті, ми давно цього чекали. Я Ханна...