Глава 7. Няня.

45 5 1
                                    


Нік буквально затягнув мене в будинок, ігноруючи всі мої питання.

Ханна - Ейй! Відповідай, що ще за друг? Гаа? - викрикнула я, висмикнувши руку з його міцної хватки.
Нік - Не зараз, іди в свою кімнату. - спокійним тоном вимовив він, літаючи в своїх роздумах.
Ігноруючи його слова, я продовжувала вимагати відповіді. Раптом очі Ніка спалахнули червоним, ніби загорілися.
Нік - Негайно! - крикнув він.
Я замовкла, але з місця не зрушилась, Нік прикрив очі і сказав спокійним тоном - Я все поясню, але... - не встиг він договорити, коли я його перебила.
Ханна - не зараз?
Нік - саме. Тому що зараз ти підеш до своєї кімнати і будеш сидіти там, поки я не повернусь. - сказав він, мені здавалося ніби Нік знав, що я не послухаю, навіть якщо зараз піду в кімнату.
Ханна - Нік, я можу чимось допомогти? - запитала я абсолютно серйозно.
Нік - так. Я ж сказав, будь хорошою дівчинкою і не виходь із кімнати. Впораєшся? Чи найняти тобі няню? - з якоюсь доброю посмішкою сказав братик.

Злість з присмаком образи вогнем пронеслася по жилах. Він до цих пір вважає мене дитиною.
Ханна - нічого не можу обіцяти. І блін краще носи лінзи, а ще краще навчися нарешті це контролювати!
Нік - хто б говорив, чи ти забула як налякала ту бідну дівчинку своїми милими очками? - розсміявся він.
Ханна - бідну дівчинку? Вона та ще ггммм... Ти взагалі-то поспішав? Чи не так?
Нік - все йду, йду. Не дуйся, я просто хочу тебе захистити.

Він знущально клацнув мене по носі, обернувся і швидким кроком пішов до вхідних дверей, я почула як вона відкрилася, а потім з тріском грюкнули, змушуючи серце забитися частіше. Ти не зможеш вберегти мене від усього, особливо якщо я цього не хочу, промайнуло в моїй голові.
Звичайно сидіти вдома в мене наміру немає) Навколо щось відбувається, і я хочу знати що. Нік точно не буде розказувати мені про це все... Я знала, що йти за братом погана ідея, але це мене не зупиняло. Мені потрібна була правда.

***
З майбутнього.

Ханна - Але блін, ну звідки я могла знати, що цей придурок попросить свого друга доглянути за мною...
Нік - а як ти хотіла. Я був би дурнем, як ти висловилася, якби не попросив Кріса стежити за тобою.
Кріс тільки посміхнувся.
Думки Ханни - Ааа яка ж у нього гарна посмішка. Хлопець скажено красивий, високий, широкоплечий брюнет, із красивими сірими очима.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Секрет міста Стоун🤫Where stories live. Discover now