Від імені Ханни Максвел.
Ханна - Роуз, РОУЗ ЕЙ, ЩО З ТОБОЮ? Ні, не смій закривати очі! РОУЗ ... Чорт!
Мс.Андерсон - Що відбувається? Що з нею?
Ханна - Я не знаю, їй стало погано.
Мс. Андерсон - Всі відійдіть!
Він почав перевіряти пульс. -
Пульс є! Телефонуйте 911! Негайно!!!
Джонс - ми пробували, немає зв'язку!Учитель взяв подругу на руки і відніс до шкільного автобуса.
Автобус мчав як омога швидше. Ми все ж додзвонилися. І через кілька хвилин Роуз забрала карета медичної допомоги.З нею поїхав Мс.Андерсон. Я зателефонувала мамі і через хвилин десять ми з нею були в лікарні куди відвезли Роуз. Все було як в тумані... Моя найкраща подруга в лікарні. Це все як страшний сон. У палату не пускали. Але сказали що все добре, і що вона прийшла в себе, та їй потрібен відпочинок. На питання «що з нею сталося?» лікарі не могли дати відповідь. Вона просто знепритомніла, вони не знали з чим це пов'язано. Мама Роуз, місіс Кенен не могла знайти собі місця. Вона переживала за доньку, сльози котилися з її очей струмком. Лікарі сказали, що побачити Роуз ми зможемо тільки завтра. Мс.Кенен дали заспокійливого і моя мама відвезла її додому, хоч Мс.Кенен і не хотіла їхати. Вони були подругами. Хлопці теж поїхали додому.
У мене абсолютно не було настрою, я не хотіла йти додому. Я відпросилася прогуляти. Коли я вийшла з лікарні вже починало темніти. Я йшла по вулиці в Стоуні, а мої думки літали десь в хмарах над старим лісом. Я хотіла, щоб це все виявилося безглуздим сном. Сама не зрозумівши того я опинилася біля входу в міський парк. Де ми з Роуз і познайомилися... я прямувала саме туди. Раптом, я почула знайомий голос. Це він, тільки його мені тут не вистачало!Нік Максвел - батьки не говорили тобі, що гуляти вночі небезпечно? Та ще й в старому парку.
Він говорив це, впираючись на капот своєї машини і ймовірно посміхаючись.
На дворі дійсно стемніло, що я помітила тільки зараз. Запалили ліхтарі. Світилися вивіски вже закритих магазинів. А коли я підняла голову вгору побачила небо повністю посипане зірками, і напівкруглий місяць, як завжди яскравий і красивий. Нік підійшов до мене. Але я навіть не подивилася на нього.
Нік Максвел - Ти все ще дуєшся на мене через ту нісенітницю?
Ханна Максвел - нісенітниця? Ти жартуєш?! Ти його побив!
Нік Максвел - Він заслужив. (Посміхнувся)
Ханна Максвел - ЗАСЛУЖИВ?! Ти серйозно? Він просто хотів принести мені колу!
Нік Максвел - бачу він так і не розповів за що отримав? - із люттю в очах, але все ж тим сталевим виразом обличчя - сказав він.
Ханна Максвел - ти про що?
Нік Максвел - він підмішував тобі дещо в напій, за це і отримав.
Ханна Максвел - ЩО?! ТИ... він... - тяжкий видих - Чому ти не сказав цього раніше?!
Нік Максвел - Хіба ти хотіла мене слухати? Все ж він заслужив.Я мовчки подивилася на брата з якоюсь дурною вдячністю, чи що? Хто не зрозумів, річ йшла за хлопця який мені подобався. Оо Господи, яка ж я дурна! Але хіба він міг так вчинити? Пролетіло в моїй голові.
Нік - Міг, ще як міг.
Ханна - як ти?Нік просто обійняв мене і я його. Як мені його не вистачало, весь цей час... я сумувала за ним. Добре, що він приїхав. Дбайливий старший братик.
Нік - я чув про Роуз, і я впевнений що з нею все буде добре))
Ханна - я не розумію, все було добре, вона говорила, а потім просто впала на коліна закриваючи вуха руками, а її крик... це жахливо!
Нік - з нею все буде добре. Тобі треба заспокоїться. Поїхали.Ми сіли в машину. Їхали мовчки, іноді Нік крадькома на мене поглядав намагаючись зрозуміти мій стан. Він переживав за мене. Я дивилася у вікно.
Ханна - стій! Ти не туди їдеш!
Нік - заспокойся. Я їду правильно.
Ханна - дивлячись куди, ти пропустив поворот додому!
Нік - Ми не їдемо додому.
Ханна - ні? Куди тоді?
Нік - побачиш) - він сказав це на секундочку повернувши голову до мене. Потім його погляд впав на вікно і брат відразу змінився в обличчі.
Нік - *****, тобі ще що треба - люто процідив він.
Ханна - що?
Нік - схоже мій старий друг хоче з тобою познайомитися. - Нік різко розвернув машину.Далі буде...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Секрет міста Стоун🤫
AventuraТобі подобається містика? А таємниці?🌚 Якщо ти любиш їх розгадувати, тоді тобі точно сподобається те що я пишу! Ну ж бо скоріше прочитай.🤫✨ Уривочок🧚🏼♀️: Літо закінчилося. Наступила осінь... Старша школа. Нарешті, ми давно цього чекали. Я Ханна...