Gözyaşları...(Yarı Final)

431 25 12
                                    

Loncaya döndüklerinde yaralıların yaralarına baktılar.Gerard,Erza ve Yuuki ağır yaralanmışlardı ama uyanmayan tek kişi Yuuki'ydi.Yaraları iyi olmasına rağmen aldığı piskolojik saldırı nedeniyle uyanmıyordu...

Aradan iki hafta geçmişti...Herkes ve herşey normale dönüştü...Neredeyse herkes ve herşey.Gray Yuuki'nin başında oturuyordu öylece...kızın kendininkilerden küçük ellerini sıkıca tutuyordu.Erza ve Gerard birbirlerine sarılmış kapı arkasından Grayi izliyorlardı.Gray eğilip kızın dudaklarına sıcak ve yumuşak bir öpücük bıraktığında...Erza kafasını Gerardın kucağına gömdü...Gerardsa onu sakinleştirmek için başını okşadı yavaşça.Yuuki gözlerini hafif araladığında ise Gray çoktan geri çekilmiş ve kafası eğik bir şekilde ağlıyordu.Yuuki elinin birini Gray'dan kurtardı ve Grayin gözyaşlarını sildi...

Kız kendini yataktan ayırdı ve dudaklarını kafasını şaşkınlıkla kaldıran Gray'in dudaklarına sabitledi...Gray şaşkınlığını atınca kıza destek olmak için eliyle kızın boynundan tuttu.Gerard kapıyı kapatmıştı ve yanındaki Erza'ya fısıldadı"O uyandı."Erza kapının koluna davrandı ama Gerard onu durdurdu."Onları yanlız bırakalım."Kapının önünden ayrıldılar veLoncanın ortasında oturan Mira ile Laxus'un yanına geldiler.Erza Miraya haberi verdi"O uyandı ama şuan yanına gitmeyin." kimse itiraz etmedi.Laxus,Mira'yıda alıp loncanın dışına çıktı"Geçti ağlama artık."Mira Laxus'a baktı"Gıcık!"..."Hehe" birbirlerine sarıldılar ve Laxus Mira'nın anlına bir öpücük kondurdu.Natsu ve Lucy...Lucy'nin evindelerdi bu yüzden onlara haberi Rosa vermişti.Lucy Natsu'ya sarılırken üst üste yuvarlandılar ve bir süre öyle kaldılar...

Romeo ve Wendy ise oturmuş konuşuyorlardı..."Bak sana söylemiştim uyandı."Wendy durdu ve cevap verdi"Saol Romeo."Romeo kızın yanağını çekti ve sırıttı"Gülümse"Wendy gülümsedi içten içe ve sıcacık bir şekilde...

..............

"Ama düşman hala yaşıyor...her an mutluluğunuzu çalabilir.orada bekleyin titreyerek ve korkuyla..."

Loncadaki herkes bunu duymuştu ama en çok telaşa kapılanlar göreve gidenler,usta ve Gildarts'dı...

................

Yarı Final...bu hikaye burada bitmedi tabi ama devamı ne zaman gelir bilinmez neyse daha iyi bir zamanda daha iyi bir kurguyla buluşmak dileğiyle bay bay *-*

🎉 Dönüşüm Halkası(Fairy Tail x OC)(Sezon Finali Yaptı) hikayesini okumayı bitirdin 🎉
Dönüşüm Halkası(Fairy Tail x OC)(Sezon Finali Yaptı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin