Gildarts çıktığı görevden dönüyordu ve yorulmuştu.Birazcık dinlenmek ve konaklamak için bir köye girdi ama köyde nerdeyse kimsecikler yoktu...Köyü gezmeye başladığı sırada yüksek sesli bir kahkaha duydu.Sesin geldiği yere geldiğinde ise gördüğü manzara ile şaşkına ve çılgına döndü...Ailesi yerde uzanıyordu öylece...İlerleyen bir silüet gördü ve hızlıca silüeti omuzlarından yakaladı.
"Dur!!!Bunu onlara sen mi yaptın?!"Çocuk yüzünde kocaman bir gülümseme ile döndü.Gildarts korkutucu bir büyü gücü seziyordu.Çocuk Gildarts'a saldırdı ama başarılı olamadı.Gildarts ise saldırısını yapacağı sırada etrafını yeni düşmanlar sardı ve çocuk yine kahkaya atarak gözden kayboldu.Gildarts bir yandan etrafındaki düşmanlarla boğuşuyor diğer yandan çocuğun büyü izini kaybetmemeye çalışıyordu.Birden yer çöktü ve bütün düşmanlar yarığa düştü...Yarık hızlıca kapandı ve yer eski halini aldı.O sırada Gildarts'ın kulaklarında Master'ın sesi yankılandı."Gildarts nerdesin?"Gildarts kendini etrafı izlemekten alınca"Erza ve diğerlerinin olduğu yerdeyim,onları tesadüfen buldum.Pek iyi durumda oldukları söylenemez.Buraya bir ekip yollayın halletmem gereken bir iş var!"O saniyeden sonra Gildarts'a ulaşabilen olmadı...Gildarts'ın geçtiği yerlerdeki herkes korkudan tir tir titriyor ve evlerine kaçıyorlardı...o korkunç ifade herkesi ondan uzaklaştırdı.Ailesini inciten veledi bulup ona dersini vermeliydi...
....Fairy Tail Loncası....
Warren ve usta Gildarts'a tam üç saattir ulaşmaya çalışıyorlardı tabi bu arada Laxus,Mirajane ve Romeo'yu onları aramaya göndermişlerdi...Usta hem çocukları hemde Gildarts için büyük bir endişe duyuyordu...Warren'e döndü"Gildarts'ı boşver o başının çaresine bakar sen Laxus'a ulaş."Warren kafasını salladı ve Laxus'a ulaştı."Onları...buldunuz mu?"Warren endişeden ölmek üzereyken sordu."Onları bulduk ama hiç iyi durumda deiller..."Laxus Yuuki'yi sırlanmış geldikleri arabaya taşırken konuşuyordu.Mira ise uyanan Erza ve Gray'e destek olup onları araca getirdi.Romeo oldukça hafif olan Wendy'i kucaklamış araca taşıyordu.Warren sessizce bekledi ve yerinde kıpırdandı..."Eve sağlam dönün..!"Bu duyulan ustanın sesiydi üzülmüş ve endişe dolu bir ses..."Tamam.Tabiki de eve sağlam döneceğiz..."Laxus Yuuki'yi Gray'in kucağına bıraktı ve arabanın kullanıcı koltuğuna geçti.Yola çıktılar evlerine doğru...
............................................................................................
Öhöm ilk önce geç gelen-baya geç- bölüm için özürlerimi sunarım bildiğiniz gibi okul-ödev ikilemi başladı çok yorgun ve dolu oluyodum :) neyse bundan sonra önceki ile aynı hızda devam eder-bi aksilik çıkmazsa- :) Ee bölümü nası buldunuz yorum yaparsanız yazmaya teşvik edersiniz bunu unutmayın :)