...FlashBack...Gray de yuuki'yi izliyordu...olayı görünce bağırmış ve ileri atılmıştı ama artık çok geçti.
.......FlashBack Sonu.......
Etraf toz içinde kalmıştı...Tozlar kalkınca Gray yerde yatan küçük bir kız çocuğu gördü.Koştu ve küçük bedeni kucaklacadı"Hey Uyan!"Küçük kızı sarstı.Erza ve diğerleri yanına geldiler."Hey...B...bu" Lucy cümlesini tamamlayamadı."Bu..Yuuki" Erza ve Rosa onu tamamladılar.Gray ne diyeceğini ne yapacağını bilemez haldeydi."O yaşıyor Gray" Erza onu rahatlatma çabasına girmişti.Yuuki gözlerini araladı ve zorlukla konuştu"Özür...dilerim lütfen çıkın burdan!"Yuuki çok terliyordu ve hareketleri sınırlanmıştı.
...Bazı büyüler insanlara ağır gelir.Yuuki içinde aynı durum geçerliydi ama sebebi ejder avcısı büyüsü deildi.Yuuki gözlerini iyice açtı ve ayağa kalktı zorlukla ayakta duruyordu."Gitmeliyiz burdan!" Gray şaşkındı ama Yuuki'nin dediğini yaptı...Ayağa kalktı ve Yuuki'yi takip etti.Köyün çıkışına kadar sessizce yürüdüler.Yuuki yıkılmak üzereydi büyü gücü tükeniyordu ve hayatını tehlikeye sokuyordu.Büyü gücünün tükenme sebebi yapılan büyü deildi tam tersi kendi büyüsüydü.Buraya girerken büyünün etkisinden korunma amacı ile kutsal bir ruh olan Beyaz Kaplanı çağırmıştı.Ama buraya kadardı Yuuki tükenmiş bir şekilde yere düşecekken Gray onu kucakladı.Bu arada Gray'in gözü Yuuki'ye büyük gelen kıyafetlere-bunlarla nasıl yürüdü?- ve kıyafetlerin altından görünen pürüssüz tene takılmıştı.Üstündeki T-shirtü çıkardı ve giydirdi...Yuuki'yi tekrar kucaklayarak ayağa kalktı.O sırada köyün içinden gelen beyaz bir kaplan görüldü...Hepsi şaşkın bir şekilde kaplana bakıyorlardı.Kaplan Gray'in yanına geldi ve durdu.Patisinin tekini Yuuki'yi göstermek için kaldırdı."Yuuki'yi mi istiyorsun?" kaplan anlamış gibi kafasını eğdi.Gray eğildi ama tereddüt ediyordu.Kaplan Yuuki'nin minik ellerini yaladı ve bekledi.Yuuki gözlerini hafifçe araladı ve kaplanın ismini fısıldadı"Shirou"Gray'in tereddütü geçti ve kızı kaplanın beyaz ve siyah tüylerle kaplı sırtına bıraktı.Kaplan köyün sınırına kadar bir iki adım attı ve geri çekildi.Gray ve Natsu öne çıkıp köyün sınırından dışarı adım atmayı denediler ve geriye uçtular.Erza,Wendy,Happy ve Carla ise onları izliyorlardı.Kaplan ve Rosa hissettikleri büyük büyü gücünün geldiği tarafa döndüler.Natsu kokusunu aldığı kişiyi tanıyordu...O sırada tanıdık biri köyün kenarındaki çalılıkların arasından görüldü.
"Siz burada ne arıyorsunuz?"
................................
Bi kaç gündür bölüm paylaşmadığım için özür dilerim :( Devamını merakla bekleyin lütfen :)