Sırlar ve Duran Zaman :)

405 29 10
                                    

...Flashback...

Beyaz kaplan mağaranın girişinde oturuyordu ama Yuuki'nin büyüsünün arttığını hissetmesi ile içeri girdi.

...Flashback Sonu...

Yuuki gözlerini hafif araladı ve gerilerek yatakta doğuruldu."Saol Wendy."Wendy'nin gözleri sevinçle parladı"Önemli deil Yuuki-san."Wendy diğerlerine haber vermek için dışarı çıktı ve iki kızı başbaşa bıraktı.Lucy Yuukiyi kafasından tutup kendine çekti ve anlını anlına dayadı."Hey! Yuuki bundan sonra herşeyi bize anlat tamam mı?"Yuuki gözlerinden yaşların süzülmesine izin verdi."b-ben özür dilerim..."Lucy kızıl saçlı kızın saçlarını okşadı.Yuuki içinin güzenle dolduğunu hissetti...Tekrar!

O sırada Beyaz Kaplan yavaş adımlarla kızların yanına geldi.Yuuki Lucy'den ayrıldı ve hep ona sadık olan Beyaz Kaplan'a sarıldı."Kendi büyü gücünü mü kullanıyorsun Shirou?" bi süre beklemeden sonra kaplan cevap verdi"Evet"Lucy ağzı açık olanları izliyordu kaplan konuşmuştu"O...az önce konuştu? o.o"Yuuki hafif kıkırdadı arkadaşının bu haline"Evet...ama benim dışımda kimseyle pek konuşmaz."Lucy uzun bir içi çekti"Konuşan kediler,kuklalar,kaplanlar daha neler göreceğim ben?!"Gray Koşarak içeri daldı"Yuuki!!"Lucy ise beyaz kaplana göz kırptı ve beraber dışarı çıktılar.Gray Yuuki'ye sıkıca sarılmıştı"Hey Boğuluyorum!"Gray sıktığı kollarını gevşetti.Yuuki hafif kızardı ve başka bi yöne döndü"Neyin var senin?"Gray kıza bilmiyormusun bakışını fırlattı"Endişlenedim!"Yuuki sevinmişti hafif gülümsedi."İyiyim ben büyü gücüm yerine geldi ve uyuduğum içinde vücutum düzeldi."Gray şaşkın gözlerle Yuuki'ye baktı."Beyaz kaplanın büyü alanındayım ve o iyileştirme büyüsü yapabilir.bişi olmaz artık...yani umarım .-." Gray anlamıştı anlamadığı iyileştirme büyüsünü neden daha önce kullanmadığıydı.Yuuki bunu anlayınca cevap verdi"Büyü gücüm çok yetersizdi."Gray kıza sen nasıl bakışını attı ama cevap alamayınca üstelemedi.Kızın kendine anlatmadığı çok şey olduğunu biliyordu...Üstelese de birşey öğrenemeyeceğini de.Yuuki kendine bakarken dalıp giden Gray karşısında kendini tutamadı ve kahkaha attı.Gray kahkahadan sonra kendine gelmişti sonrasında bir çığlık duyuldu.Bu Erza'ydı ilk defa çığlık atan Erza'nın yanına çıktıklarında ise yer yerinden oynamıştı sanki.O an zaman durmuştu sanki ama bu sadece 7 büyücü için geçerliydi...Belki de zaman o an gerçekten durmuştu...

><><><><><><><><><><><><><><

Bölümü Nası buldunuz ve neler düşünüyosunuz ilerki bölümlerle ilgili? :) Lütfen yorum ve Voteları esirgemeyin :D

Dönüşüm Halkası(Fairy Tail x OC)(Sezon Finali Yaptı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin