Bilinmeyen Büyü

485 40 20
                                    

...Flashback...

"Siz burda ne arıyorsunuz?"

.....Flashback Sonu.....

Erza şaşkınlıkla sesin geldiği yöne döndü ve "Gerard" demekle yetindi.
Gerard Hızlı adımlarla Erza'nın yanına geldi ve onu kendine çekti"Erza" şimdi sımsıkı sarılıyorlardı.
Natsu Happy'i taklit ederek konuşmaya başladı"Ondan Hoşlanıyoğğ :3"Gray yanındaki salağın kafasına sertçe geçirdi.
"Sussana ölümüne mi susadın!?"Natsu sadece dil çıkardı.Erza ve Gerard özlemlerini giderince elma gibi kızarmış bir şekilde ayrıldılar.
Gerard göz ucuyla Yuuki'ye baktıntan sonra Gray'e döndü.
"Ona ne oldu derdim ama doğrusu size neden bişi olmadı?"Hepsi aynı anda kafalarını salladılar.
Gerard Yuuki'nin üzerinde yattığı beyaz kaplana baktı ve uzun uzun süzdü"Bunlar efsaneydi diye biliyorum?"
bu soru ile karışık bir cümleydi...Erza cümledeki soruyu anlamıştı ama cevabını bilmiyordu.
"O şey bize geldi...daha doğrusu Yuuki'ye"
Lucy'e döndüler.Lucy ruhlarından beyaz kaplanı araştıralarını istemişti ve araştırmanın sonucunu öğrenmişti.
"O...bir ruh daha önce böyle birşey görmemiştim."Rosa dışında herkes şaşkındı tabi bunu hepsi fark etmişti.Rosa'ya döndüler.
Erza'nın uyarı dolu bakışları altında kalmıştı Rosa"Birşeyler söyle!?"
Rosa Yuuki'nin yanından ayrıldı ve Gray'in omzuna kondu"Kızmayın ama Yuuki bunu master dışında kimseye söyleme dedi."Wendy kafasını eğdi"Bize bile mi?"
Rosa kafasını salladı"Söyleyeceğim."Hepsi Yuuki'nin yanına doluştu ve oturdu.
"Yuuki 2 efsanevi yaratığın anahtarına sahip birincisi Beyaz kaplan ikincisini ben bile görmedim.
Beyaz Kaplanın koruması sonsuzdur ama Yuuki'nin vurulduğu saldırı korumayı etkisiz kıldı"
Lucy Rosadan duydukları karşısında şok olmuştu bian duraksadı."Ama bu bir ruhsa onun büyü gücünü harcıyor olmalı."
Gerard uzun süre konuşmak istemiş ama bölmemişti sonra birden atladı."O zaman ruhu geri göndersin!"
Bu sefer Yuuki atladı lafa"Olmaz...Wendy büyünle yardım et bana."Wendy Yuuki'ye büyü ve dayanıklılık desteği yaptı bu sayede Yuuki'nin solan rengi yerine geldi.Terlemesi azaldı.
Gray Yuuki'nin yerine Wendy'e teşekkür etti"Saol Wendy."
Gerard onların gelme nedenlerini hala merak ediyordu ama asıl endişelendiği şey büyünün ağır gelme sebebi ve ikinci anahtardı.
O sırada büyük bir büyü dalgası hissedildi sonrasında ikinci kez büyük bir patlama oldu...
Herkes etrafa saçılmıştı ve Çalılıkların arasından bir insan silüeti görüldü.

....................

Birkaç gündür paylaşmamamın telafisi olarak görün :)

Dönüşüm Halkası(Fairy Tail x OC)(Sezon Finali Yaptı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin