Kurtarma Operasyonu

19 6 3
                                    

-(C)Orada neler oluyor!Lanet olsun iletişim kesildi!Isaac bir acil durum protokolü var mı?

-(I)Acil durum protokolleri arasında saldırıya geçen dünya dışı bitki bulunmuyor.

-(C)Bu uzay mekiğinde silah yok mu!

-(I)Derin Uzay bir keşif aracı efendim sadece lazer kesiciler ve matkaplar gibi tamir eşyaları bulunuyor.

-(C)Ne yani kimse silaha ihtiyacımız olabileceğini düşünmedi mi!

-(I)Bir önerim var efendim.

-(C)Nedir Isaac?

-(I)Elde ettiğimiz kimyasal örneklerle bu bitki benzeri yaşam formunu aşabiliriz.

-(C)Tamam o halde kimyasallar üzerinde testler yapmaya başlayalım,zaten başka seçeneğimiz de yok.

O sırada ekibin geri kalanı;

-(D)Hardin neden bağırdın ve Emilia nerde?

-(H)O bitkimsi şey sarmaşıklarıyla Emilia'yı götürdüler peşinden gitmeliyiz!

-(D)Tamam ama sakın destek gelene kadar harekete geçme.

-(H)Peki tamam.

Emilia'nın sürüklendiği mağaraya kadar izleri takip ederler

-(H)Sürüklenme izleri mağaranın içeriye doğru devam ediyor.Bu canlılar bitkiye benziyorlar ama tam bir hayvan gibi hareket ediyorlar.

-(H)Daha ileriye gidemeyiz burada Charles'ı bekleyeceğiz.

-(H)Emilia'nın hayatı tehlikede kaptan bekleyemeyiz!

-(D)Evet ama aptal gibi mağaraya destek olmadan inersek onu kurtaramayız!

-(H)Ahh peki.

O sırada Charles ve Isaac

-(C)Ahh ben bir mühendisim kimyager değil!Isaac son durum nedir?

-(I)Efendim bitkimsi türün yaydığı kimyasaldan feromon üretmeyi başardım.Bununla bize saldırmayacaklar kendilerinden biri olduğumuzu düşünecekler.

-(C)Sen gerçektende gelmiş geçmiş en gelişmiş yapay zekasın!Hemen yola koyulalım.

-(I)Pekala efendim.

Hardin ve Dorwin o esnada:

-(H)Nerede kaldı bu adam!

-(D)Bilmiyorum bu sık ormanımsı yere girdiğimizden beri iletişim kuramıyorum.

O sırada charles arazi aracıyla gelir

-(C)Geldim!Emilia nerede?

-(H)Mağaranın içinde o bitkimsi şeylerle birlikte.Onu nasıl kurtaracağız?

-(C)Bu feromon sayesinde bizi kendi türlerinden sanacaklar.Emilia'yı bulduğumuzda onu da bu feromonla donatacağız.

-(H)Lazer kesicisini çıkarır O halde hadi içeri girelim.

Mağaranın içi çok karanlıktı mürettebat kasklarındaki fenerler sayesinde önlerini görebiliyorlardı,mağara dik bir şekilde aşağıya doğru genişliyordu 5 dakikalık ilerlemenin ardından gördükleri şey karşısında hayrete düştüler.

-(C)Bu da neyin nesi böyle,dev bir yumak topuna benziyor ve de kımıl kımıl.

-(H)Emilia'yı görebiliyor musunuz?

-(D)Bakın tavanda!

Emilia tavanda baş aşağı adeta bir kozaya yerleştirilmişti.

-(H)Onu ordan nasıl indireceğiz daha doğrusu oraya nasıl çıkacağız?

Derin UzayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin