Part 9

803 11 8
                                    

Lydia segera turun daripada katil ingin mara ke arah aliff. Kau sabar kejap eaa aliff, kejap lagi memang dalam longkang aku campaq kau, ujar hatinya.

"mak ngah.."

Tersentak langkah lydia mendengar suara itu, lydia berpaling ke arah pintu yang berada di belakangnya, hampir menitis airmata lydia melihat anak2 buahnya yang berada didukunggan asri dan kimie. Asri dan kimie memandangnya sinis sebelum mereka bersuara.

"still nak malawan huh" ujar asri membetolkan kedudukan alisya yang sedang menanggis  didukungganya.

"come and get your nephews back than we'll let you free" sahut kimie dengan tawa sinisnya, dipandang lydia dari atas ke bawah yang hanya mengenakan kemeja putih aliff, entah pakai seluar ke tidak.

Lydia yang melihat alisya dan kyra yang tersedu-sedan itu segera memujuk mereka sambil melangkah mendekati kimie dan asri. Belum sempat sampai dekat dengan mereka, terasa sesuatu merangkul pinggang dan lehernya. Alisya yang melihat mak ngahnya dirangkul sebegitu makin kuat tanggisnya.

"shutt, sayang.. mak ngah dekat sini.. Tak mahu nanggis okay, sayang mak ngah kuatkan, kesian dekat baby nanti takut. So, sayang kena stay strong okay, tunjuk dekat baby yang sayang kakak yang kuat" ujar lydia dengan suara yang tertahan-tahan, wajahnya dimaniskan untuk menyenangkan hati kedua anak buahnya yang semakin takut.

"baby nak mak ngah, abang tolong lepaskan mak ngah kite.. Jangan buat mak ngah macam tu, please" ujar kyra yang meronta didalam dukungan kimie untuk pergi dekat dengan mak ngahnya.

Aliff tersenyum sinis lalu " kalau abang lepaskan mak ngah baby, baby nak bagi apa dekat abang?" dikemaskan rangkulan sambil membenamkan wajahnya dilekuk leher lydia yang terdonggak.

"jangan buat anak2 buah aku macam ni, dia orang tak tahu apa2.. Kenapa kau orang zalim sangat! Please let them go and you'll get what you want" cuba dirungkai pelukkan aliff tetapi tidak berjaya.

"syhhh.. not yet dear" ujar aliff dan disahut pula oleh kimie.

"kau nak tengok kita orang bersikap zalim?" soal kimie yang melangkah masuk dan meletakkan kyra di atas katil.

"mak ngah.. Kyra takut, abang ni nak buat ape dekat kyra, mak ngah datang lha sini tolong kyra please" kyra memeluk lututnya kerana dia tidak berasa selamat dan takut.

Lydia meronta untuk melepaskan diri. "no! Please.. No, jangan buat dia orang macam ni.. Kau orang nak apa? Just name it! But, please.. I'm begging you." rayu lydia apabila melihat kimie membuka bajunya.

Kimie terhenti dan melihat aliff apabila melihatkan anggukkan aliff, kimie meneruskan aktiviti yang tertangguh sebentar tadi.

Asri dimuka pintu bersuara" "amboii, kimie jer dapat sedap? Aku memang tunggul ke macam mane dekat sini?" lalu pergi ke sofa dan meletakkan alisya disitu.

"this is what you want right honey? Next time please extra be careful okay.. Jangan main cakap lepas jer" bisik aliff ditelinga lydia yang sudah mengalirkan airmata tetapi tiada sebarang bunyi esakkan yang keluar dari gadis itu.

Lydia yang sudah naik berang, dikilas lengan aliff yang merangkul lehernya kebelakang  badan lelaki itu, tangan sebelah lagi dicapai dan disatukan serta dibentes lelaki itu supaya tertiarap dilantai, kedudukan sekarang ialah lydia duduk dibelakang badan aliff sambil menyekat kedua belah tangan lelaki itu yang sudah tertiarap dilantai.

"woi! Kau nak aku buat ape dengan kawan kau ni?" ujar lydia kepada kimie dan asri. Terkejut mereka apabila melihat aliff yang sudah tertiarap di lantai.

"apa yang kau mampu buat?" ejek asri berpeluk tubuh.

Ditumbuk pipi aliff sebanyak 3 kali dan memandang kimie dan asri semula sambil tersenyum sinis.

Kimie dan aliff memeberi tatapan tajam kepada asri. "Susah betol dapat kawan bebal ni, nak tunjuk hero tapi bodoh tu tak bole dibawak bincang" ujar kimie didalam hati.


POV AMANI DAN ALIA

Mereka sudah berada di lokasi yang telah berjaya alia kesan. Kawasanya sangat pendalaman dan berada dihutan.

"ly ni pergi berburu beruang ke? Sampai ke sini dia bawak kita" ujar amani sambil tangannya ditebas lalang yang menganggu laluan mereka.

"jalan je lha, banyak bunyi pulak. Karang aku sumbat stoken aku dalam mulut kau baru tau" sahut alia yang sedang memerhati sekeliling. Dia dapat merasakan sesuatu. Apabila ternampak sebuah rumah banglo yang berada tidak jauh dari mereka, dia segera menahan amani.

"apa kau ni? nak tahan2 aku pulak, tak puah hati cakap"

Alia yang geram terus mengetuk kepala amani, lalu tanganya diarahkan ke rumah banglo itu.

"aku rasa ly ada dekat sana. Amani apa kita nak buat ni? Aku risau lha" ujar alia sambil ke hulu- ke hilir. Amani yang melihatnya terus mengulingkan matanya.

"Wei, sudah lha.. Kita datang sini nak selamatkan ly bukan nak gelabah anjing dekat sini" ujar amani lalu melabuhkan punggungnya disebuah pokok, apabila alia sudah tenang digamit alia supaya duduk untuk merancang plan untuk menyelamatkan ly.

POV LYDIA

Lydia sedang memancing kimie dan asri untuk melepaskan anak2 buahnya.

"kau orang lepaskan anak buah aku, baru aku lepaskan kawan kau orang ni"

Aliff yang berada dibawahnya hanya tersenyum sinis, "you.." belum habis dia bercakap pipinya ditumbuk buat sekian kalinya.

"diam! Aku tak suruh kau bersuara pun. Aku cakap dengan kawan2 kau bukan kau. So, better kau senyap before aku potong lidah kau" dipaling wajahnya memandang rakan2 aliff itu dan mengangkat keningnya meminta jawapan.

Kimie hanya menayangkan wajah beku manakala asri hanya bersandar didinding sambil sebelah kakinya diangkat ke dinding. Bukan mereka tidak tahu aliff sengaja ingin bermain dengan lydia.

"berapa lama lagi kau nak biar pompuan nie payung segi tiga bermuda dia dekat kita orang bro?" ujar asri selambe sambil memakai semula bajunya diikuti oleh kimie. Niat mereka cuma ingin menaikkan emosi lydia tapi tidak dijangka yang gadis itu bole naik hantu macam tu sekali sampai tak sedar yang kuih samosa dia sudah jadi tayangan umum. Terjawab lha sudah persoalan kimie sebentar tadi.

"shit, bodoh betul mamat dua ekor ni.."carut aliff dalam hati. Aliff segera melepaskan sebelah tanganya dari cengkaman lydia dan memusingkan badannya menghadap lydia, gadis itu yang tidak bersedia pantas tertolak jatuh dari badan aliff sewaktu lelaki itu memusingkan badannya. Setelah, berjaya melepaskan diri segera dicempung gadis itu dan diletakkan diatas katil disebelah kyra yang masih dengan tagisnya.

Dengan keadaan lydia yang meronta-ronta itu memaksa kimie dan asri turut sama ingin membantu aliff tetapi belum sempat mereka mendekati, aliff menegah.

"it's okay, kau orang bole keluar. Bawak sekali anak buah dia, aku ada kerja nak buat dengan pompuan ni" usai itu wajahnya ditampar lydia, turun naik dada gadis itu menahan marah.

"kau jangan nak merepek, aku bukan macam perempuan yang kau pernah sodok dekat club. Mungkin aku hina dipandangan masyarakat sebab gaya hidup aku! Tapi aku tak sejijik kau yang bertukar-tukar pasangan" ujar lydia lalu ingin turun dari katil itu untuk mendapatkan anak2 buahnya,tidak dihiraukan wajah aliff yang bertukar merah, tetapi tanganya dipegang kejap oleh aliff, lelaki itu masih kaku, cuma riak wajahnya semakin sinis.

Kimie dan asri yang mendengar setiap bait kata gadis itu turut terpempam namun mereka segera mengatur langkah keluar dari situ.

"i wish you all the best" ujar asri sebelum membuntuti langkah kimie yang sudah membawa kyra dan dia membawa alisya.



















Apa yang jadi tiuuuuuuu😯 jeng jeng jeng😆 tacod lha kite wokkkk hehehehe🙈. Jangan lupe vote, comment and share okay❤️✨


Diriku Sang PendosaWhere stories live. Discover now