Setelah meletakkan alisya dan kyra di bilik yang telah di sediakan, kimie dan asri melepak di ruang tamu rumah tu. Sedang mereka melepak tiba-tiba asri bersuara.
"kau rase an kerja apa yang si aliff tu nak settle an ngan minah batu tu?"
"tak tahu, tak kisah dan aku tak nak amik kisah" jawab kimie. Dia malas hendak melayan otak kuning si asri.
Asri mendengus lalu dia terus bermain game di telefon bimbitnya.
A
MARAN KERAS SCEANE 🔞
POV ALIFF
Setelah rakanya keluar, terus dipasak pandanganya ke arah lydia yang sedang berusaha merungkai peganganya. Kau salah orang girl nak main2, kata hatinya.
" I sudah cuba tanam sifat sabar dalam diri I untuk tidak sakitkan you. But, sorry to say that i lost in this fuckin game dear" seusai itu terus ditangkap kedua belah tangan lydia dan ditolak gadis itu sehingga terlengang di katil dan membenamkan wajahnya di leher lydia.
"lepas! Erghhh, let me go. Shit, aliff what are you trying to do!"
POV LYDIA
Dia berusaha melawan kekuatan aliff, semakin kuat dia melawan semakin juga aliff menahanya. Lelaki itu sepertinya dirasuk. Apabila usahanya hanya sia2 lydia hanya merelakan.
" Dari dulu sampai sekarang aku masih tak berjaya untuk pertahankan diri aku sendiri" kata hatinya. Airmata yang mengalir ke pipi tidak dikesat. Pandanganya semakin lama semakin kelam.
POV KIMIE
Sedang aku berbaring disofa ingin melelapkan mata, aku terdengar bunyi seakan ada orang berbisik dari arah dapur. Dengan rasa ingin tahu aku terus menuju ke arah dapur ingin melihat siapa yang berada di sana,tiada siapa yang berada disana melainkan pintu dapur yang sudah terbuka.
"Rumah besar kalah bapak menteri punya rumah, tapi pintu rosak pun kedekut nak betulkan"
Malas hendak ambil tahu aku tutup dan kunci serta terus berjalan ke arah sofa yang tadi aku tinggalkan dan sambung aktiviti aku yang tergendala sebentar tadi. Asri sedari tadi sudah masuk ke biliknya untuk beradu.
POV ALIA
Diketuk kepala amani kerana degil.
"nasib sempat tahu tak? Ikut plan aku. Kite balik dulu and plan betul2, kite tak bole nak seberono sahaje masuk. Buatnya ly tak ada dalam tu? Kan bala lain pulak yang datang" ujarnya sambil menarik tangan amani menuju ke arah kereta yang mereka parking.
"macam mane kau tau ly tak ade dekat dalam tu? Kite check sahaja lha mana tau ada kan bole selamatkan terus. Kau tak sayang dia? Macam tak kisah jer" bebel amani sambil membontoti langkah alia.
Alia menghembus nafas kasar, "kau tau dalam tu ada berapa ramai orang? Kalau ly ada dalam rumah tu, kau tau dia dekat bilik yang mana satu? Kalau orang dalam rumah tu dapat kesan kite dalam rumah dia orang, kau tau nak buat apa?" aju alia sambil di unlock keretanya dan masuk ke dalam.
Amani terus masuk ke dalam kereta alia dan menayangkan senyum kambing sambil mengelengkan kepalanya.
" haaaa,tahu pun kau. Lain kali allah bagi akal guna, bukan buat tengok porn jer. Bukan kau seorang kawan ly, aku pun kawan dia and aku risau pasal dia,tapi kite kene pakai otak kalau nak buat kerja. Kalau kite kene tangkap and ly betol ade dalam tu? Kite nak selamatkan dia macam mane kalau kite pon sudah kene cekup? So, better kite balik and fikir dulu. Doakan baik2 untuk ly" ujar alia sambil memandu keretanya pergi dari situ. "ly kitaorang akan datang tolong kau, kau sabar yea" katanya dalam hati.
POV ALIFF
Dia hanya merenung wajah pucat lydia disebelahnya. Sungguh dia tidak sedar bila lydia pengsan. Dia terlampau ikut sangat marahnya sampai memperlakukan lydia teruk seperti ini.
"maafkan I baby girl, Im truly sorry." bisiknya sebelum aliff membetulkan selimut gadis itu sebelum meletakkan kepalanya berbaring disebelah lydia dan terus lena diulik mimpi.
Keesokkan harinya lydia terjaga dan merasakan ada sesuatu yang sedang melingkari pinggangnya, apabila dia melihat siapa yang memeluknya ketika itu terus gadis itu tersentak. Aliff sedang itu sambil memeluk dirinya dan yang paling tidak bole diterima ialah mereka berada dalam keadaan yang sangat mengaibkan.
Lydia segera bangun dan menolak tangan aliff sehingga lelaki durjana itu terjaga dari lenanya.
"seronok? Puas?" soal lydia apabila aliff sudah duduk bersila dihadapanya.
"pardon? What do you mean dear" Dahi aliff berkerut mendengarkan soalan yang diajukan oleh lydia terhadapnya.
Lydia tertawa sinis.
" aku tanya kau seronok dapat apa yang kau nak? Puas tak? Kalau tak puas lagi bole sambung""Are you okay honey? You ada sakit dekat mane2 ke? I mintak maaf, I tak sengaja" ujar aliff sambil didekatkan jaraknya dengan lydia.
Lydia perasan yang aliff semakin hampir terus segera ingin bangun untuk ke bilik air tapi ditahan oleh aliff.
"please, Im truly sorry." ujarnya, seketika die terdiam dan rasa sangat bersalah apabila lydia merentap tanganya sambil berkata.
"I've said it before, Im use to it. Aku sudah biasa jadi patung bernyawa untuk lelaki macam kau, thanks to my sister cause she make me get into this kind of life. You should thank her tho" usai berkata begitu lydia segera melangkah ke arah bilik air untuk membersihkan diri. Sementara aliff masih terpasak di katil dan memikirkan lydia.
Hehehehe sis updated triple tau🙈 bace jangan tak bace ❤️ macam biase lha tau2✨ jangan lupe vote, comment and share💕
YOU ARE READING
Diriku Sang Pendosa
AléatoireAku bukan gadis yang sempurna, sama seperti gadis lain kerana aku mempunyai kisah yang membuatku jadi seperti ini tapi.. Jalan cerite hidupku bukan seperti drama yang ditayangkan ditelevisyen atau yang ditulis didalam novel terkenal. Aku Lydia Da...