Aku malas nak tunggu 15 vote so, aku update jer okayy 😂😂Nak lagi gempak pasang lagu nie sambil korang baca tu tau🖕🖕🖕
"Apa yang dia dah janji dengan kau..?" Walau luka ditangan semakin perih, tidak diendahkan oleh lydia. Dengan wajah yang kosong lydia memandang mereka yang berada di depannya.
"you nak tau?? alaaaa tak suprise lha kalau I bagitau awal2 kan kimie..?" sinis aliff
"awal lagi.. Why don you intertain us with what you have, lepas itu baru kita orang consider wether nak bagitau ataupun tak" tersungging senyuman sinis dibibirnya sambil memerhati lydia dari atas hingga ke bawah.
"heh, kalau dah namanya lelaki memang tak ada benda lain dalam kepala otak.. Im staying here because of that bitch, Not because of your shitty pig face.. So, just let me know what did she count you on. Entertain you guys? Sorry, im not a comedian or a singer"
Aliff dan rakannya berpandangangan sesama sendiri sebelum meletus ketawa mereka bertiga. Lydia yang geram diketawakan terus menghentak tangannya yang berdarah diatas meja kaca dihadapanya dengan tajam memandang aliff.
"jangan marah sangat cik lydia damia binti noor razlan, kita orang cuma rasa kelakar sebab takkan lah whore macam you ini tak pandai nak layan kita orang? " ujar asri sambil duduk bersandar di couch dan memeluk tubuhnya dengan kedua belah kakinya disilangkan seperti super model.
Wajahnya yang tersentak cepat diubah. "Heh, desperate sangat ke? Sampai semue pasal aku, kau orang nak korek" katanya dalam hati.
"pelik aku, takkan semue bende nak kena ajar.. Kau keje dalam bidang nie berapa lama?? Takkan tak faham2 apa yang customer kau nak.. " ujar kimie sambil bangun dan duduk di penghadang kerusi yang diduduki oleh lydia dengan tangan diangkat ingin mengusap pipi lydia akan tetapi ditepis kasar oleh gadis itu.
" jangan garang sangat, tak laku nanti" sambongnya
"aku nak bincang elok2 kau orang tak nak... So, aku mintak maaf awal2 lha eaa" ujar lydia bersahaja sebelum bangun dan mengcekak leher kimie sehingga lelaki itu berdiri lalu ditolak ke dinding.
Bodyguard yang ingin menyelamatkan kimie terus terhenti serentak mengeluarkan glock 99 mereka dan diacu ke arah lydia apabila gadis itu mengacukan pisau di leher kimie. Tadi semasa aliff dan rakannya leka mengetawakan gadis itu, senyap2 lydia mengambil pisau yang terselit dipinggangnya sebelum menghentak meja kaca itu.
Kimie hanya beriak selamba malah tidak takut walaupun telah mengalami kecederaan kecil di lehernya.
"guys, put down your gun and get the fuck out from this room!" jerkah aliff, sambil mengarah bodyguards nya keluar, aliff bole mengurus hal itu sendiri. Dia berasa risau melihat pistol yang diacu ke arah gadis itu. "asal dengan aku nie" tanya aliff kepada dirinya
"lydia.." panggil aliff.
Lydia terus menjatuhkan tangannya sambil menjauh dari kimie lalu segera melangkah ingin keluar dari bilik itu.
"elis jual anak dia dekat I dengan harga 30k" ujar aliff apabila lydia sudah berada dimuka pintu bilik itu.
Terhenti langkahnya apabila mendengar kata yang keluar dari mulut aliff. Perlahan lydia berpaling memandang aliff dan mengharapkan yang perkara didengarinya itu adalah satu penipuan tapi aliff masih menayangkan reak kosong sebelum menarik senyuman sinis. Berubah bengang wajah lydia apabila melihat senyuman sinis yang terukir diwajah itu.
"mana?" soal lydia dengan riak kosong.
"yang mana? Yang maknya ke yang anaknya?"
"both"
"kalau nak tau ikot I and I'll let you know in the car okay sweety" sambil bangun dan melangkah ke arah lydia yang berdiri statik dimuka pintu sambil mengeluarkan sapu tangan yang berada didalam bomber jacket yang sedang dipakainya.
"aku tak rasa yang aku perlu ikot cakap kau" bantah lydia sambil menepis tangan aliff yang ingin memaut lengan kirinya.
"kalau you tak ikut I, you takkan jumpe dia orang... Cause I'm the one who keep them." dingin aliff berkata sambil menarik kasar tangan kiri lydia yang terluka dan ingin membalut tangan gadis itu yang masih berdarah, apabila gadis itu seperti menolak pertolonganya, dia terus menekan tempat luka itu dengan jari terlunjuknya sehingga gadis itu berdesis sakit.
" kalau sakit duduk diam, biar I balut luka you ni." ujarnya sambil membalut lembut tangan gadis itu.
Apabila siap membalut luka gadis itu, terus dia menarik pergelangan tangan kanan gadis itu untuk keluar dari situ dan menuju ke arah keretanya. Dia mengarahkan bodyguards nya untuk membuka pintu kereta di tempat penumpang apabila lydia meronta-ronta ingin melepaskan diri.
"kau nak bawak aku pergi mana nie! Lepass!! Erghhh.. Lepas lha bodohhh!" tempik lydia akan tetapi tidak diendahkan oleh lelaki itu.
setelah pintu sebelah penumpang sudah dibuka, aliff terus menolak lydia separa kuat masuk ke dalam keretanya lalu segera menutup pintu, dengan pantas aliff menuju ke tempat pemandu. Bodyguards nya hanya berdiri menjaga pintu sebelah penumpang bagi mengelakkan lydia melarikan diri.
"aku nak ke satu tempat kau orang bole balik, jangan follow aku" ujar aliff sebelum membolos masuk ke dalam keretanya.
Sementara di dalam bilik VVIP itu.
"wei, asal aku rasa aliff macam lain eaa dengan lydia tu? Kalau sebelum ni perempuan memang jadi bahan punching bag dia je kan" soal asri sambil meneguk air coke yang berada didalam cawannya.
"entah, jangan tanya aku." kimie malas nak amik tau perihal rakannya yang penting rakannya itu selamat. Walaupun dia juga agak pelik dengan rakanya yang tiba-tiba berubah menjadi gentleman.
"Aliff.. Aliff, aku harap kau tau apa yang kau tengah buat sekarang, apa pun aku always support kau bro" ujarnya didalam hati.
"apa bende yang kau tau?? Pergi mati jer lha sana, hidup pun bukan ada function" geram asri apabila kimie tidak mahu melayannya.
Kimie malas hendak melayan asri hanya mengabaikkan kata-kata asri itu terus bangun dan meneruskan aktivitinya iaitu pulang dan tido. Asri ditinggalkan disitu bersendirian. Bukan tak pandai jaga diri. Pandai lha dia balik nanti.
"ha tengok lha tu, bagus sangat tinggal aku dekat sini sorang-sorang cipan betol, baik aku layan sorang dua" bebel asri sambil memanggil pelayan wanita yang lalu dihadapanya. Dengan lemah gemalai nak patah tulang itu perempuan yang dipanggilnya itu masuk didalam bilik itu.
"hye, nama siapa? Meh duduk sebelah abang" ujarnya pada perempuan yang sudah melabuhkan punggung di sebelahnya.
"nama i sally bang"
Mendengarkan suara jantan yang dikepit keluar dari mulut wanita cantik itu,terus pucat muka asri. Dengan pantas dia bangun dan terus melarikan diri ingin segera pulang.
"memang nasib aku macam ni ke woiii, asyik yang berloceng jer aku jumpe siot betol lha, jadi jantan jer tak bole ke???? Sebuk nak jadi perempuan buat apaaaaaa!!!!!!!" sambil melarikan diri masuk ke dalam kereta.
YOU ARE READING
Diriku Sang Pendosa
De TodoAku bukan gadis yang sempurna, sama seperti gadis lain kerana aku mempunyai kisah yang membuatku jadi seperti ini tapi.. Jalan cerite hidupku bukan seperti drama yang ditayangkan ditelevisyen atau yang ditulis didalam novel terkenal. Aku Lydia Da...