İlk Gün

124 14 0
                                    

Zorla okula gönderilmiştim. Hiç hoşuma gitmiyordu okul. Gerçi bu okula daha yeni başladım.  Ön yargılı olmamak lazım.

İnşallah buradan da atılmam. En azından yıl sonuna kadar dayanayım yeter.

Bahçede öylece dikiliyordum. Bir süre boş boş etrafa bakındıktan sonra okula girdim. Ders başlamıştı.

Ne güzel ilk günden geç kaldım.

Kapıyı tıklayarak sınıfa girdim. Ben girer girmez tüm erkeklerin gözleri üzerime dikildi. Şöyle bir baktım aralarında yakışıklı bulduğum yoktu ben de başka tarafa baktım. Öğretmen bana boş bir sırayı gösterdi ve oturmamı söyledi. Ben yürürken erkekler hala bana bakıyordu. Daha çok bacaklarıma.

E tabi bulmuşlar benim gibi güzeli bakarlar.

Egoist biri olduğum doğrudur ama gerçekten güzeldim. Sarışın ve mavi gözlüydüm. Düzgün bir fiziğim uzun bacaklarım vardı. Üzerimdeki bakışlara aldırmadan dersi dinlemeye koyuldum. Ama konuyu anlamıyordum. Baktım anlayacak gibi değilim defterime bir şeyler karalamaya başladım. Aniden hocanın bağırışını duyunca kafamı kaldırıp o yöne baktım. Karşımda gördüğüm inanılmaz yaratıkla eridiğimi hissettim. Böyle bir yakışıklılık olamazdı.

- Neredeydin bu saate kadar ?

- Özür dilerim efendim uyuyakalmışım.

- Tamam. Bir daha olmasın geç yerine.

Tam sırasına yönelmişti ki beni görüp donakaldı.

Haha. Al işte bu da bana aşık oldu. Ama kusura bakma canım şu an için bir ilişki düşünmüyorum.

Ama o öfkeyle bakmaya başlamıştı. Ne  yaptım ki ben ona ?

- Hocam , bu çirkin şeyin benim sıramda ne işi var ?

Çirkin şey mi ? Ben mi ? Sen kendini ne sanıyorsun be ? Az önceki düşüncelerimi geri alıyorum , yakışıklı  falan değilsin.

Tam cevap vermek için ağzımı açmıştım ki hoca benim yerime cevap verdi.

- Beste sizin yeni sınıf arkadaşınız. Sınıfta başka  boş yer olmadığı için mecburen senin yanına oturdu.

- Ne yapalım mecburuz katlanacağız artık.

Dedi ve yanıma oturdu. Öfke dolu bir bakış attı bana. Sinir olmuştum. Sonra bana döndü ve şunları söyledi

- Beste ha ? İsmi de çirkin kendi de.

- Bana bak. Beni sinir etme oğlum. Sen de çok yakışıklı  sayılmazsın eminim isminde tipin gibidir.

- İsmim Tuna. Seninle tanıştığıma hiç memnun olmadım.

- Ne tesadüf ben de.

Köpürüyordum. Çok sinirlenmiştim. Ders nasıl geçti anlamadım bile. Zil çalınca hemen sınıftan ayrıldım. Geri döndüğümde Tuna'yı yanında bir kızla konuşurken gördüm.

Şu kıza bak. Esmer , çirkin bir şey. Sevgilisi mi acaba ? Bu kadar yakın olduklarına göre öyle olmalılar.

Sıra dolu olduğu için oturacak başka bir yer aramaya başladım. En önde bir çocuk oturuyordu. Derste uyuduğu için kumral saçları dağılmıştı. Beni görünce gülümseyip yanına gelmemi söyledi. Gidip yanına oturdum.

- Selam ben Yavuz. Tanıştığıma memnun oldum.

- Ben de.

Biraz sohbet ettikten sonra hoca geldi. Ben de yerime geçtim. Tuna 'nın sevgilisi bana ters ters baktı. Ona hiç aldırmadım ve dersi dinlemeye çalıştım. Ders edebiyattı. Hiç bir zaman dikkatimi çekmemiştir. Sıkılınca tekrar defterimi çıkardım ve geçen ders kaldığım yerden devam ettim karalamama. Üzerimde bir çift göz hissedince döndüm ve Tuna 'nın muhteşem mavi gözleriyle bana baktığını gördüm. Daha doğrusu çizdiğim resme bakıyordu.

- Ne var ? Resmim de mi çirkin ?

- Hayır. Çok güzel çizmişsin. Demek ki güzel yapabildiğin bir şey varmış. Şaşırdım doğrusu.

- Teşekkürler.

Resmime devam ettim çünkü onunla konuşmak istemiyordum. Konuşurken muhteşem sesi beni kendine esir ediyor , mavi gözleri beni içine çekiyordu. Ondan nefret ediyordum ama yakışıklılığı da beni etkilemiyor değildi. Artık akşam olduğunda çok sevinmiştim. Eve gidecektim. Ama tam sınıftan çıkacakken Yavuz yanıma geldi ve sinemaya gitmeyi önerdi.

- Çok özür dilerim ama bugün olmaz. Çok yorgunum. Sonra ayarlayalım tamam mı ? Görüşürüz.

Ona el salladım ve arabama geçip evin yolunu tuttum.

Eve geldiğimde annemin klasik soru yağmuruna tutulmamak için büyük çaba göstersem de başarılı olamadım.

- Beste , günün nasıldı ?

- Bekle tüm sorularına peşin peşin cevap vereyim. Günüm standart bir okul günüydü , sadece bir tane arkadaş edinebildim , sınıftaki kızlar benden hoşlanmadı ve bir çocuğa çok gıcık oldum. Şimdi odama gidiyorum görüşürüz.

Hızla odama çıkıp duş aldım. Saçlarımı taramadan yatağa girdim ve laptoptan en sevdiğim dizinin yeni sezonuna başladım. Dizi izlerken uyuyakalmışım.

Multimedya: Beste

AŞKIN  KATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin