Evet artık karar vermiştim. Ben kendime bakmadığım halde bütün ilgiyi üzerime toplayan bir kızdım. Bu konuda mütevazi olamıycam güzel kızım. Bugünlük okula gitmemeye karar verdim. Kuaföre gidecek saçımı kestirip boyatacaktım ama sarışınlığımdan ödün vermeyecektim. Evet Tuna beni gördüğünde ağzı açık kalacaktı. Ona eziyet edecektim. Onu kendime aşık edecek ve onun dünyasını yıkacaktım. Tıpkı onun benim küçük dünyamı yerle bir etmesi gibi. Ama madem olula gitmiyce bu güzelliğin biraz daha uykuya ihtiyacı var.
...
Tunayla sahil kıyısında oturuyorduk. Sonra Tuna birden ellerimi tuttu. Gözlerimin içine bakıyordu. Yaklaştı, yaklaştı ve yaklaştı aramızda iki veya üçsantim anca vardı. Sıcak nefesi dudaklarımı okşuyordu. Bu kadar yakın durması onu istememe yol açıyordu. Bu olmamalıydı ondan intilkam almalıydım. Sessizliği ben bozdum.
-Neler oluyor Tuna.
Sesim istediğimden daha kısık çıkmıştı. Bu kadar yakın durması beni etkiliyordu her zerreme kadar etkileniyordum.
-Sadece bu güzelliği daha yakından izlemek istemiştim. Bir mahsuru mu var?
Ne bana güzel olduğumu mu söyledi, bizimTuna bana güzel olduğumu söyledi. Ya Tuna'yı ele geçirdiler ya da hayallerim gerçek oluyor.
-Yoo sadece birazda Asya gelir. Yanlış anlayabilir.
-Bu sefer onu çağırmadım güzellik, hem gelsede bir şey farketmez. Ben kedimi bu gözlerden alamam. Gözlerin beni tutsak etti.
Allahım kulaklarıma inanamıyorum. Sonunda dualarım gerçek oldu.
-Bak Tuna benne diyceğimi bilmiyorum.
-Şşşt bir şey demene gerek yok uzun zamandır benden hoşlandığının farkındayım -lafı ağzımdan aldın yürü be Tuna- bende sana karşı bir şeyler hissediyordum ama hem Asya'yı üzmek istemiyordum -sanki Asya'yı karıştırmasan ölürsün- hem de senin duygularından emin olmak istedim sonuçta bu yakışıklılık rezil olamaz dimi.
Güldüm. Sadece güldüm egosunu tatmin etmese olmaz sanki. Gülmemden cesaret almış olacak ki dudaklarıma yumuşak ama tutku dolu nir öpücük bıraktı. Dahasını isyiyordum elimi yumuşak saçlarına geçirdim ve onj öpmeye başladım. Bu hareketimden cesaret alarak beni daha sert öpüyordu. Dudaklarımız birbirini bıraktığında rüyada olup olmadığımı kontrol ettim. Kendimi cimcikledim.
...
Gözlerim aralandı saat iki olmuştu. Ne diye kendini cimciklersin man kafa. Güzelim rüya mahvoldu ya. Neyse rahat edebilmek adına eşofmanlarımı giydim. Birazcık erkek fatma olduğumu kabul ediyorum. İlk olaram kuaföre gittim sonunda saçlarımıa kırmızı ve yeşil renkler attırmaya karar verdim. Daha sonra avm'ye gittim ve bir sürü giyecek aldım. Sanırım kız gibi davranmayada alışmam lazım.
Mutimedya: Beste ve saçları
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KATİLİ
De TodoBir kız birine aşık olursa ve sevdiği başkasına aşıksa neler olabilir. İşte bu kitapta bir kızın sevdası için neler yapabileceğini göreceksiniz. Gerçek anlamda bir aşk katliamına hazır olun.