Selimin Ağzından;
Şebnemle şuan mutluluğun tadını çıkarıyordum. Artık hiç bir engelimiz kalmamıştı. Çok seviyorum onu. Hem de çok. Şebnem benden ayrıldı ve dudaklarıma buse kondurdu.
"Aşkım. Beni hiç bırakmayacaksın değil mi?."
"O nasıl soru öyle?. Tabiki de hayır. Ama sende bana söz vericeksin. Gizli saklın ne varsa söyleyeceksin."
"Tamam. Anlaştık küçük bey"
Bana küçük bey demesinden çok hoşlanıyordum. O yüzden arkasına geçtim ve kollarımla belini sarmalarken omuzuna öpücükler konduruyordum. O da gıdıklanıyordu. Sonra birden odanın kapısı açıldı. Gelen babamdı. Korkudan haraket edemiyorduk. Babam ise bize sırıtıp duruyordu.
"Korkmayın ben yabancı değilim sonuçta. Şebnem kızımın mustakbel babasıyım."
Mustakbel baba mı?. Ne demek istiyor?. Yoksa biz uykudayken bizi nikah dairesine götürüp evlendirdi mi?. Her şey beklenir bu babamdan.
"Baba yoksa sen bizi..."
Sözümü tamamlamama izin vermeden babam konuştu.
"Saçmalama selim. Sadece sizi test etmek istedim. Olurda bir gün evlenirsiniz diye.Şebnem kızım sen niye hiç konuşmuyorsun?."
"Sen öyle deyince onun devreler tavan yaptı baba."
Şebnem kolumu cimciklerken ben ve babam ise alttan alttan sırıtıyorduk. Babam gülmesini kesip yanımıza geldi.
"Buraya gelmemin sebebi şöyle. Yarın toplandı var saat 13.00 da başlayacak. O yüzden yarına kadar işleri bitirin."
"Tamam baba ama yani ne toplantısı bu?."
"CEO ortaklığı. Onun için bugün bir kaç kişi araştırıp bana getiriyorsunuz. Kız ya da erkek farketemez. Düzgün , anlayışlı biri olsun yeter. Ve bana getirdiğiniz kişiyle toplantı yapacağız anlaştık mı?."
"Anlaştık."
"Hadi kolay gelsin." diyerek çıktı odadan. Ben de şebneme döndüm."
"Yine iş başa düştü."
"Olsun. Seninle her şey güzel."
"Seni alan yaşadı vallaha."
"Belli oluyor halinden."
"Küçük cadı."
Şebnemin Ağzından;
Selimle sekretere gidip acilen gazeteye " CEO ORTAKLIĞI ARANIYOR" diye bastıracaz ki hemen gelsinler.Ve şuan selim durumu iza ediyor."
"Sekreter hanım öncelikle sosyal medyalara , gazetelere duyuru yapmanızı istiyorum. Gazete de o başlığı yazdıktan sonra bir de altına bu şirketin adresini ve telefon numarasını yazsanız seviniriz."
"Peki selim bey ben hallediyorum şimdi." dedi ve gitti. Bizde odaya çekildik. Selim koşa koşa koltuğuna oturdu ve gerilerek konuşmaya başladı.
"İnşallah doğru düzgün insanlar gelir."
"Kız gelmesinde."
Selim sırıtarak yanıma geldi ve ellerimi tuttu. Önde olan saçlarımı arkaya verdi."
"Aslında kız gelmesi daha iyi olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTTUN MU SEVGİLİM?
FantasyHayatını bilmeden , hayatının aşkına sahip olabilir misin?.