Yaşadığım her şey, ' bu korku çaresizlik, kalbimin deli gibi atması, düşündüğümden çok daha az zaman almıştı. Zaman geçmek bilmiyordu. alice. e döndüğünde jasper hala gelmemişti alice. le aynı odada olmaktan korkuyordum. Onları tahmin ediyorum edebileceginden ve aynı sebepten dolayı ondan da saklanmak zorunda kalmaktan korkuyordum. aklım karışmıştı iyce ve bu karmaşada şaşıra bilecegini düşünmezdim ama alice. i elleriyle masanın kenarına tutunmuş görünce şaşırdım
"Alice.? ''
adını söyledigimde tepki vermedi başını iki yana salıyordu,. yüzünü gördüm. gözleri bom boş bakıyordu,. sersemleşmişti... aklım annemdeydi. geç kalmamış olmayı diliyordum. hemen yanına gittim ve içgüdüsel olarak eline dokundum.
"Alice! dedi jasper. tam arasındaydı. ellerini masadan kurtarmaya
çalışıyordu. odanın diger yanından kapı yavaşça kapandı.
"Bu neydi,! diye sordu jasper. Alice başını çevirdi ve jasperin gösüne yaslandı.
" Bella. dedi! "ben burdayım. diye cevap verdi. gözleri gözlerime kilitlenmişti hala boş
bir ifadeyle bakıyordu bir anda benimle konuşmadıgını, jasper. in jasperin sorusuna cevap vermediğini anladım
"Ne gördün? diye sordu bu ilgisiz ve dümdüz sesimde soru ifades yoktu. jasper sert bir şekilde bana baktı ifademi degiştirmeden bekledim. jasper bir Alice 'e bir bana bakıyordu aklı karışmış gibi görünüyordu.
kargaşayı hisetmişti...
rahattım duygularımı kontrol altına tutmaya çalıştım Alice de bu sırada kendine geldi.
"Hiçbir şey. dedi sonunda. sesi çok sakin ve inandırıcıydı. "daha
daha önce gördüğüm odanın aynısı.,
sonra bana baktı. yüz ifadesi yumuşacıktı.
" kahvaltı ister misin?
"Hayır havaalanında yerim.. Bende çok sakindim. Duş almak için banyoya gittim. Sanki jasperın yeteneğini ödünç almıştım. Alice,
Jasper. la yanlız kalmak istiyordu, belliydi ve ben bugün yogun istegi fark etmiştim. böylelikle Alice ona bir şeyler yanlış yaptıklarını ve başarılı olmayacaklarını anlalatabilelecekti... tüm detayları düşünerek hazırlandım. Saçlarımı açttım. Jasper.in üzerimde yarattığı olumlu tavır daha net düşünmeme yardımcı olmuştu. Tabi plan yapmama faydası oldu bu durumun içinde olan para çorabımı bulmak için çantamı aradım ve çoraptaki paraları cüzdanıma koydum. Havaalanına gitmek konusunda endişeliyim ama yedide otelden ayrıldıgımızda memnun oldum. Bu sefer koyu renk arabanın arka tarafına tek başıma oturdum. Alice sırtını kapıya yaslanmış, yüzü jasper a dönükdü ama güneş gözlüklerin arkasından her saniye bana rahatlatıcı bakışlar atıyordu.
" ALice?, dedim ilgisiz bir şekilde tetikdeydi." Evet?,
"bu nasıl oluyor? Yani gördüğün şeyler ne? Camdan dışarıya baktım. Sıkılmışım gibi konuştum nedense." Edward bunu berilli bir şey olmadıgınıSöyledi... Olayların degişe bilecegini... Onun adını söylemek düşündüğüm den daha zor olmuştu jasperi da alarma geçiren bu olmuş olmalı ki arabada sesizlik hakimdi.
" Evet bazı şeyler değişir..... "diye mırıldandı içinden umarım demiş olmalıydı. bazı şeyler kesindir örnegin hava durumu. ama insanlar daha zordur. ben sadece onları bir şeyler peşindeyken görürüm fikirlerini degiştirdiklerinde ne kadar küçük olursa olsun. yeni bir karar verdiklerinde bütün gelecek değişir. düşünceli bir şekilde kafamı salladım yani sen James. i buraya gelmeye karar vermeden önce phoenix te görmedin. Evet. Dedi hala. tedirgindi.
ben James le buluşmaya karar vermeden önce beni de aynalı odada görmemişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SIRLAR
Misteri / Thrillerkorku dehşet acı çaresizlik her insan aşık olur önemli olan onun sana güvenmesi sen çaresiz değilsin seni bırakıp giden çaresiz bunu unutma