𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆, 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒆𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒌𝒆. 𝑰'𝒎 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝑲𝒖𝒏.𝑰 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒅𝒊𝒅 𝒊𝒕 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒊𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒍𝒚 𝑰 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒛𝒆𝒅 𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒉𝒆 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒆.
𝑾𝒆 𝒎𝒆𝒕 𝒂𝒕 𝒃𝒂𝒄𝒌𝒔𝒕𝒂𝒈𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒑𝒆𝒓𝒇𝒐𝒓𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆, 𝑰 𝒉𝒖𝒈 𝒎𝒚 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒓𝒖 𝒔𝒐 𝒃𝒂𝒅𝒍𝒚 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝑰 𝒎𝒐𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒉𝒐𝒘 𝑰 𝒃𝒆𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒔𝒐 𝒔𝒉𝒚 𝒊𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝑲𝒖𝒏. 𝑯𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒎𝒆 "𝒏𝒐𝒐𝒏𝒂" 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒚 𝒔𝒕𝒐𝒎𝒂𝒄𝒉 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒍𝒚 𝒇𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒃𝒖𝒕𝒕𝒆𝒓𝒇𝒍𝒊𝒆𝒔, 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆 𝑰 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒉𝒆𝒏?
𝑲𝒐𝒐𝒌, 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒂 𝒔𝒊𝒈𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝑮𝒐𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒏𝒐𝒘 𝒎𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒏? 𝑻𝒉𝒆𝒏, 𝑰'𝒅 𝒈𝒍𝒂𝒅𝒍𝒚 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒃𝒂𝒃𝒚 𝒔𝒕𝒆𝒑, 𝑲𝒐𝒐𝒌.
𝑰 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒊𝒕.
𝑯𝒐𝒘 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖? 𝑨𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒐𝒌𝒂𝒚 𝒏𝒐𝒘? 𝒀𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒂 𝒘𝒆𝒆𝒌 𝒂𝒈𝒐 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝑱𝒊-𝒆𝒖𝒏 𝒖𝒏𝒏𝒊𝒆'𝒔 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒖𝒑. 𝒀𝒐𝒖 𝒅𝒊𝒅𝒏𝒕 𝒇𝒂𝒍𝒍 𝒂𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑. 𝑵𝒐𝒕 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝑰 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖. 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒂𝒚 𝒃𝒂𝒅𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒕 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒃𝒆 𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝑰'𝒎 𝒂𝒇𝒓𝒂𝒊𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒊𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒌𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒐𝒇𝒇 𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔𝒉𝒊𝒑 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒆𝒂𝒅.
𝑰𝒕'𝒔 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒂 𝒚𝒆𝒂𝒓 𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝑰 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝑻𝒉𝒂𝒊𝒍𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝑲𝒐𝒓𝒆𝒂 𝒇𝒐𝒓 𝒈𝒐𝒐𝒅, 𝑲𝒐𝒐𝒌. 𝑰𝒕'𝒔 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒂 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒚𝒆𝒔𝒕𝒆𝒓𝒅𝒂𝒚 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝑰 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒖𝒍𝒕𝒖𝒓𝒆. 𝑻𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒊 𝒑𝒉𝒓𝒂𝒔𝒆𝒔 𝑰'𝒎 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒍𝒐𝒔𝒕. 𝑳𝒖𝒄𝒌𝒊𝒍𝒚, 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝑩𝒂𝒎𝒃𝒂𝒎 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒉𝒆𝒍𝒑𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒊𝒏 𝒊𝒎𝒑𝒓𝒐𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝑻𝒉𝒂𝒊.
𝒀𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒂𝒕? 𝑰 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒃𝒆𝒂𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒔𝒐𝒐𝒏, 𝑰 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒚 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒍𝒆𝒅 𝒇𝒖𝒍𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒐𝒏. 𝑰 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝑱𝒊-𝒆𝒖𝒏 𝒖𝒏𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒐𝒐.
𝑰'𝒎 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒊𝒇 𝒊𝒕 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒘𝒐𝒓𝒌 𝒐𝒖𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖. 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒉𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒂𝒔 𝑰 𝒉𝒂𝒅 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒉𝒐𝒆𝒔, 𝑲𝒐𝒐𝒌. 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰'𝒎 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖.
𝑳𝒊𝒔𝒂.
YOU ARE READING
ι ℓσνє∂ уσυ ση¢є - ι¢ℓα ρяєqυєℓ ✔
Fiksi Penggemar𝐀 𝐏𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐥 𝐭𝐨 "𝐈 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞" ⋆┈┈。゚❃ུ۪ ❀ུ۪ ❁ུ۪ ❃ུ۪ ❀ུ۪ ゚。┈┈⋆ 𝐋𝐢𝐬𝐚 𝐰𝐫𝐨𝐭𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐥𝐨𝐯𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐩𝐢...