𝑲𝒐𝒐𝒌, 𝑰'𝒎 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒓𝒆 𝑰 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝒐𝒏𝒆 𝒚𝒆𝒂𝒓 𝒂𝒏𝒅 3 𝒎𝒐𝒏𝒕𝒉𝒔 𝒂𝒈𝒐.
𝑲𝒖𝒏 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒆𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐𝒍𝒅 𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒑𝒖𝒓𝒔𝒖𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒓𝒆𝒍𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔𝒉𝒊𝒑 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆. 𝑰 𝒕𝒐𝒍𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝑰'𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆 𝒌𝒏𝒆𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰'𝒎 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖.
𝑯𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒘𝒓𝒐𝒏𝒈. 𝑰 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒕 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒃𝒆 𝒖𝒏𝒇𝒂𝒊𝒓 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒉𝒊𝒎 𝒎𝒚 𝒓𝒆𝒃𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝑰 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒎𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒚𝒐𝒖. 𝑨𝒔 𝑰 𝒔𝒂𝒊𝒅, 𝑰'𝒎 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒃𝒚 𝒔𝒕𝒆𝒑𝒔 𝒕𝒐 𝒎𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒏, 𝑲𝒐𝒐𝒌.
𝑰 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒎𝒚 𝒂𝒅𝒗𝒊𝒄𝒆 𝒔𝒆𝒓𝒊𝒐𝒖𝒔𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒕𝒐𝒐. 𝑰 𝒐𝒓𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔 𝑲𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒍𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝑰 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒔𝒂𝒅 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒉𝒐𝒘 𝒘𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒚. 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉.
𝑬𝒗𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑲𝒐𝒐𝒌, 𝑰'𝒎 𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌𝒇𝒖𝒍 𝑰 𝒎𝒆𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖. 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒘𝒐𝒓𝒕𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒚𝒑𝒆 𝒐𝒇 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆. 𝑻𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒎𝒂𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒎𝒂𝒓𝒓𝒚 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒅𝒂𝒚 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒃𝒆 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒍𝒖𝒄𝒌𝒚 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖. 𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒗𝒆 𝒂𝒔 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒂 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒄𝒐𝒐𝒌, 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒇𝒂𝒍𝒍 𝒂𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑 𝒂𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓 𝒍𝒖𝒍𝒍𝒂𝒃𝒚 𝒔𝒐𝒏𝒈𝒔 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒐𝒘 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒍𝒊𝒄 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒘𝒂𝒔, 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒔𝒖𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒔𝒑𝒐𝒊𝒍 𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒘𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔, 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒔𝒑𝒐𝒊𝒍𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒍𝒐𝒕𝒔 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔. 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒎𝒚 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒃𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚, 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒎𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝑩𝒂𝒍𝒆𝒏𝒄𝒊𝒂𝒈𝒂 𝒔𝒉𝒐𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰'𝒎 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒆𝒚𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒏𝒐𝒘.
𝑺𝒆𝒆? 𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒆𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆'𝒔 𝒉𝒖𝒔𝒃𝒂𝒏𝒅? 𝑯𝒂𝒊𝒔𝒕, 𝒉𝒐𝒘 𝒍𝒖𝒄𝒌𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒐𝒎𝒂𝒏 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒃𝒆, 𝒘𝒉𝒐𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔.
𝑰 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒘𝒊𝒔𝒉 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒎𝒆.
𝑳𝒊𝒔𝒂.
YOU ARE READING
ι ℓσνє∂ уσυ ση¢є - ι¢ℓα ρяєqυєℓ ✔
Fanfiction𝐀 𝐏𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐥 𝐭𝐨 "𝐈 𝐂𝐚𝐧'𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞" ⋆┈┈。゚❃ུ۪ ❀ུ۪ ❁ུ۪ ❃ུ۪ ❀ུ۪ ゚。┈┈⋆ 𝐋𝐢𝐬𝐚 𝐰𝐫𝐨𝐭𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐥𝐨𝐯𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐩𝐢...