12th Note ✏

444 33 4
                                    

𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆. 𝑾𝒉𝒚?

𝑾𝒉𝒚 𝑰 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒏𝒐 𝒎𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒉𝒐𝒘 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝑰 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒅?!

𝑬𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒎𝒊𝒏𝒖𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒔𝒆𝒄𝒐𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒚, 𝑰'𝒎 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖. 𝑾𝒉𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒖𝒓 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒎𝒆𝒎𝒐𝒓𝒊𝒆𝒔 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒅 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒃𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚 𝒄𝒆𝒍𝒆𝒃𝒓𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒕𝒐 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝑱𝒊-𝒆𝒖𝒏 𝒘𝒉𝒐 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒅𝒎𝒊𝒕𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒔𝒑𝒊𝒕𝒂𝒍 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒊𝒏 𝒄𝒐𝒍𝒍𝒆𝒈𝒆.

𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒔𝒐 𝒉𝒐𝒑𝒆𝒍𝒆𝒔𝒔. 𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖, 𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆. 𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖, 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖. 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖. 𝑰'𝒎 𝒂 𝒇𝒐𝒐𝒍 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒇𝒐𝒓𝒄𝒆 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒕𝒐 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒐 𝒆𝒂𝒔𝒊𝒍𝒚. 𝑻𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒉𝒐𝒘 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒌𝒔.

𝑵𝒐𝒘, 𝑰 𝒇𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒏 𝒀𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊 𝑶𝒑𝒑𝒂 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒑𝒍𝒂𝒏𝒏𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒓𝒓𝒚 𝒉𝒆𝒓. 𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒐𝒐 𝒔𝒐𝒐𝒏, 𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆. 𝑪𝒂𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒑𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒏 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒆? 𝑻𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒎𝒐𝒖𝒕𝒉 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆.

𝑹𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚? 𝒀𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒕𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒚𝒎𝒐𝒓𝒆? 𝑰𝒇 𝑰 𝒂𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒆𝒔𝒕𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒚𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒔𝒊𝒎𝒑𝒍𝒆 𝒕𝒓𝒊𝒗𝒊𝒂𝒍 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔, 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒂𝒓𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆, 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒂𝒎 𝑰 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖?

𝑰 𝒔𝒂𝒄𝒓𝒊𝒇𝒊𝒄𝒆𝒅 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅, 𝑰'𝒎 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖. 𝑰 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒂𝒄𝒄𝒆𝒑𝒕𝒆𝒅 𝒎𝒚 𝒇𝒂𝒕𝒆 𝒂𝒔 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 𝒂 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒂𝒈𝒐 𝒔𝒐 𝒘𝒉𝒚? 𝑾𝒉𝒚 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒓𝒆𝒂𝒕 𝒎𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒊𝒅 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆?

𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒊𝒇 𝑰'𝒎 𝒐𝒗𝒆𝒓𝒓𝒆𝒂𝒄𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒖𝒕 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒏𝒐𝒘, 𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒕𝒐𝒐 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒃𝒓𝒐𝒌𝒆𝒏.

𝑰'𝒎 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒃𝒖𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒄𝒓𝒚 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔. 𝑳𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒄𝒓𝒚 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒏𝒐 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒕𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒊𝒏 𝒎𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔. 𝑳𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒊𝒍𝒍 𝑰 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒏𝒖𝒎𝒃 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒏𝒚𝒎𝒐𝒓𝒆. 𝑳𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒎𝒐𝒖𝒓𝒏 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝑰 𝒍𝒐𝒔𝒕 𝒂 𝒘𝒂𝒓 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒏𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒅𝒆𝒅. 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒂𝒔 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒆𝒔𝒕𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅. 𝑻𝒉𝒂𝒕'𝒂𝒍𝒍 𝑰'𝒎 𝒂𝒔𝒌𝒊𝒏𝒈, 𝑲𝒐𝒐𝒌. 𝑾𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉?

𝑳𝒊𝒔𝒂.

ι ℓσνє∂ уσυ ση¢є - ι¢ℓα ρяєqυєℓ ✔Where stories live. Discover now