savaş

44 3 0
                                    

Aşk aslında bütün iyi şeylerin, bütün temiz şeylerin, bütün beyazların kısa adıdır... Aşkla geçirilen anlar kimse tarafından paylaşılmak istenmez... Ve herkesin aşkı her zaman en büyüktür; keza acısı da öyle...Aşkımızı anlatmak için kelimelerden yardım isteriz... Onlardan medet umarız... Ama hep ''Aşkı en iyi gözler anlatır...'' deriz... Kelimeleri sıralarken de bazı şeylerin farkında değilizdir... Çünkü kelimeler mantık süzgecimizden geçmeden kalbimizden direk dilimize geliverir... Örneğin, ''Sevdiğim'' kelimesi günümüzde pek rağbet görmez ama karşındakine aşkını en iyi anlatabileceğin kelimelerin belki de başında gelir...  ''Sevdiğim'' kadar özel bir anlam içermez... Sevilene takılan belki en güzel ve en doğal isimdir ''Sevdiğim''...

Ve her güzel şeyin olduğu gibi aşkın da bir sonu vardır... Bunu zaten en başından beri biliyorsundur ama bu vakti hep geciktirmek istemişsindir bunca zaman... Zaten aşık olduğuna kanaat getirdiğin ilk andan beri benliğini saran sevdiğini kaybetme korkusu şimdi gerçekliğe dönüyordur... Ve sen bu duyguyla zaten en başta tanışmışsındır... Ama bu olay dayanılmaz bir acı verir insana... Kesik kesik söylenen kelimeler, boğazlara düğümlenen hıçkırıklar, karşılıklı dilenen iyi dilekler, neredeyse her 2 dakikada bir tekrarlanan ''Hoşçakal''lar, gözlerden ince ince süzülen damlalar, ve zorlama bir gülümsemeyle söylenen ''Bundan sonra mutlu ol''lar... Ayrılık kelimesinin içerdiği her ne varsa böyle anlarda ortaya çıkıp kendilerine verilen rolleri oynamak zorundadırlar...Aşk; bile bile tüm acılarını, tüm bedellerini göze alıp dünyadaki tüm iyi şeylere sahip olarak sevdiğini mutlu etmek adına girişilmiş ve çoğu zaman kaybedilen bir savaştır...


Bu yüzdendir ki aşkını mezara kadar sürdürebilenler sayılıdır... 

♥♥♥uzaktan aşk♥♥♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin