Hobi's POV:
"No čo ako to šlo včera s Yoongim?" spýtal sa Tae.
Premiestnil som na neho oči. Ležal na Jiminovej posteli akoby bola jeho a hádzal si loptičku o stenu. Nevedel som pochopiť, ako sa dokáže odraziť od toho istého miesta a vleteť presne do Taeho veľkej dlane. Červená loptička ma tak zhypnotizovala, že som sa stratil v situácií.
"Haló?" ozval sa Taehyung znova, "si prítomný?"
"Hej, čo?" potriasol som hlavou a kukol konečne naňho.
"Že ako bolo s Yoongim, ty hluchý," Tae mi venoval pohľad a potom zase začal s tou loptou.
Jimin s Kookiem si vymenili pohľady a zasmiali sa. Sedeli vedľa seba na posteli pri Taem a Kookie robil ilustrácie k projektu zo školy. Tí dvaja pokročili o dosť viac než ja, keď som bol s Yoongim.
"Spísali sme takú osnovu a začali nejaký ten úvod."
"Mali by ste si s tým trocha pohnúť," Jimin odrthol oči od Kookieho a kukol na mňa, "síce sú tri týždne, ale chce to mať spracované ako esej."
"Kraviny vymýšľajú," šepol potichu Jungkook, aby sám seba nevyrušil od jemných ťahov ceruzky.
"Na čo to vôbec kreslíš, keď si to môžeš stiahnuť z netu?" Tae zaklonil hlavu, aby videl na Jungkooka.
"Lebo chcem."
"Lebo si idiot. Ja to mám tak ťažko na háku. Stejnak nie som dostatočne chytrý, aby som čo i len prehovoril na toho idiota," povedal znechutene Tae a oprel si nohy o stenu.
"Nohy dole, Kim," zazrel Jimin na neho, "ty si schytal toho najhoršieho partnera na školské projekty, akého si mohol."
"Neviem kto je väčší čurák" loptička hop o stenu, "či Namjoon alebo henten, čo sedí predo mnou."
"Ono vlastne..." prehovoril som po dlhšej chvíli, "s Yoongim to asi nebude také strašné ako som si myslel."
Dostal som od všetkých troch divné pohľady. No a? Naozaj to vyzerá, že tento krát pôjde práca 50 na 50. Nie ako s Taem.
"Máš horúčku?" Tae skrčil čelo.
"Nie. On vyzerá, že sa vyzná."
"V literatúre?" ďalší pochybovačný výraz od Kima.
"Fakt," dvihol som obočie, "nemusím robiť všetko sám, ako naposledy."
Na to sa Tae radšej zdržal konverzácie a Jimin sa môjmu referovaniu na Taeho lenivosť zasmial. Kookie si šiel svoje a splynul do sveta jeho, ceruzky a papiera.
YOU ARE READING
Chlapec z rohu triedy //Yoonseok// (18+)
Fanfiction"Vždy si na mňa kukal z toho rohu triedy" "To nie je pravda." "Je...vždy som za tebou otáčal, len si to nevidel." //Ahojte, toto je moj prvý príbeh na wattpade. Dúfam, že sa vám bude páčit.//