♥ 7. ♥

34 6 0
                                    

Yoongi's POV:

Aj som sa po ťažkej strede potešil, že idem zo školy domov, no spomenul som si že dnes vlastne idem zase robiť projekt s Hoseokom. Aj by som prevrátil očami, no tešil som sa na kávu od tety Hyejin. V pondelok sme boli tiež a to by mi na tento týždeň stačilo, no Hoseok strašne tlačil na pílu a zrejme to chcel mať čo najskôr z krku. Svojím spôsobom aj ja. 


Pondelok bol medzi nami celkom tichý. Ja som písal niečo k úvodu, Hoseok hľadal obrázky, zatiaľ čo si cucal ten svoj milkshake. A dnes to vyzeralo podobne. Na stole sa nám objavila káva a milkshake, dnes pre zmenu jahodový. Ako jeho vlasy. Uškrnul som sa.
"Milkshaky sú pre baby, vieš o tom?" 
Prestal cucať cez slamku a daroval mi ostrejší pohľad, než by sa od neho čakalo. Nedokázal som potlačiť úsmev. 
"Káva je pre štyridsiatnikov."
Medzi zuby mi prešiel tlmený smiech. Myslím, že sa za tie dva dni trocha oťukal. Bolo mi príjemnešie s ním robiť, keď sa mi dokázal pozrieť do očí. 


"Kde si to naposledy skončil?" Hoseok mi uhol pohľadom a kukol na môj notebook.
Otočil som mu ho, lebo vyzeralo že sa chce pozrieť: "Včera som do úvodu dopísal tri vety. Tu."
Ukázal som prstom na monitor.
Len akosi hmkol a čítal si sám pre seba. Mal sústredený výraz, ktorý vyzeral asi tak, že jeho líca akosi poklesli a obočie sa mu mierne priblížilo k sebe ako sa mračil. Z úst som mu odčítal moje slová, ktoré som napísal včera večer do našej práce. Všimol som si, že jeho pery sa pri určitých hláskach sformovali do srdiečka s malou bodkou na ľavej strane. Taký milý nenápadný detail. 

Vôbec som si ho predtým nevšimol. 

Chlapec z rohu triedy //Yoonseok// (18+)Where stories live. Discover now